Riješeno

Raskid ugovora

  • 17 March 2022
  • 11 odgovora
  • 1260 pregleda

Trenutno nisam u A1 mreži, na pretplati sam u telemahu godinu dana i još mi preostaje godina dana pretpate. Zanima me dali je A1 spreman subvencionirati penale preostalih 12mjeseci da prekinem pretplatu pod uslovom da prenesem broj u A1 te kupim novi samsung s21na 24mj uz savršenu tarifu?

icon

Najbolji odgovor od A1_Filip 18 March 2022, 23:50

Pogledaj original

Komentiranje je onemogućeno za ovu temu.

Odgovora 11

Razina korisnika 3
Bedž +2

Jel ovo skrivena kamera?

Razina korisnika 2
Bedž +3

@Blaz1905 morat ćemo te ražalostiti :smirk: U ovom trenutku ne raspolažemo pogodnošću koja bi podmirila naknadu za prijevremeni raskid kod trenutnog davatelja mobilne usluge.

Postovani,

 

Zanima me rakid ugovora zbog prodaje stane.

 

Na novom mjestu vec postoji drugi paket interneta.

 

dali se placaju penali i kako se obracunavaju ako se placaju.

 

I na koji nacin se to moze izbjeci ako je stan prodat.

 

hvala

Razina korisnika 5
Bedž +2

@AnteZD 

Koliko znam penale plačaš uvijek ako prekidaš ugovor pa nagovori kupce stana da plačaju tvoj internet kao što ćeš ti plačati neki drugi kao što si napisao.

Nece imaju neku svoju opciju.

 

Ali najbolje je sto ja nisam potipisao nikakav ugovor a oni uporno tvrde da jesam.

 

Kad im kazem da mi ga predoče  izvlače se.

 

Užas

Razina korisnika 3
Bedž +2

Najbolje ti je nazvat SZK I to odma jer netko iz A1 će upravo to I napisati ovdje tijekom dana pa da ne gubiš vrijeme

Razina korisnika 3
Bedž +2

Ali to sto na Tom mjestu postoji "njihov" paket ne bi trebala biti tvoja briga iskreno, nisi je ti ni potpisao.

nisam u mogucnosti ih zvati.

 

Van hrvatske sam i prepucavamo se mailovima.

 

najgore je sto lažu to me živcira

​@AnteZD pozdrav, svakako nam se javi na e-mail adresu s detaljnim opisom situacije u kojoj se nalaziš i vjerujem da ćemo pronaći zajedničko rješenje. 

Javio sam se ja vama vise puta na mail ali vi uporno po svome, sramota ste fuj gadi mi se dan kad sam ima nesto sa vama 

Razina korisnika 3
Bedž +3

@AnteZD žao mi je zbog tvog nezadovoljstva 😕 Svaka informacija koju ti pružimo je provjerena te nam nikako nije praksa davati informacije koje su neprovjerene ili koje ne odgovaraju onome što je navedeno u našem sustavu. O svakoj promjeni, a posebice produljenju ugovorne obveze, korisnici budu obaviješteni barem slanjem dokumentacije u pisanom ili digitalnom obliku. U svakom slučaju možeš zatražiti slanje kopije ugovora, a ako si napravio pravovaljani zahtjev za to, isti će ti biti dostavljen u najkraćem mogućem roku. Za sva dodatna pitanja nam se možeš javiti OVDJE ili nekim drugim načinom komunikacije.