Riješeno

Raskid ugovora

  • 31 January 2019
  • 11 odgovora
  • 1396 pregleda

ima mjesec dana da je zahtjev za raskidom predan, odugovlacite “uskoro ce biti rijeseno”, a kad treba potpisat ugovor onda ste brzi u dva klika.

u poslovnicama ne dozvoljavate da se raskid napravi, djelatnici uopce ne zele zaprimit dokumentaciju.

sramota!!!

zanima me samo koliko je to u okviru zakona, jer se stvaraju troskovi za uslugu koja se ne koristi
icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 31 January 2019, 20:16

Pogledaj original

Odgovora 11

Razina korisnika 7
Bedž +3
Raskid Ugovora za koju uslugu? Obično kad želiš raskid dobiješ broj službe za zadržavanje korisnika koji daju "bolju" ponudu pa kad kažeš da ne želiš, odrade svoje.

Ako je mobilna u pitanju, evo ti članak:

LINK
puno hvala za clanak
da, radi se o mobilnoj, uredan platisa, sve podmireno a ovi se prave mutavi
Razina korisnika 7
Bedž +3
Nakon podnošenja zahtjeva za raskid (ako je istekla ugovorna obveza), ne smiju ti ništa naplatiti. Prave se mutavi, nazovi i pozovi se na taj članak i Hakom. Tako sam ja, doduše u 24 sata od isteka UO prebacio na bonove. Možda bi ti tako prije bilo rješeno a sa bonova možeš što i gdje poželiš. Svakako javi kako je završilo. 😉
zavrsilo je tako da sam dobila mail kako ce racun za sijecanj biti ponisten, ali poslan je na naplatu trajnim nalogom.
ma ovo sve mi se toliko zgadilo da cu na sva usta prepricavati, samo radi upozorenja drugima da niti ne sklapaju ugovore
1.4.2019. počinje s radom Državni inspektorat i stati će na kraj takvom poslovanju.
za sklapanje ugovora dovoljan je jedan telefonski poziv ili dva tri klika. ali raskide otezavaju da je to preslo svaku mjeru. pa ljudi moji, ako je netko odlucio otici, nista ga nece zadrzati. ukoliko sve prodje glatko, mozda se jednog dana i vrati na istu tu mrezu. ali ovakvim nacinom samo tjeraju korisnike od sebe i stvaraju antireklamu.
Razina korisnika 7
Bedž +3
zavrsilo je tako da sam dobila mail kako ce racun za sijecanj biti ponisten, ali poslan je na naplatu trajnim nalogom.
ma ovo sve mi se toliko zgadilo da cu na sva usta prepricavati, samo radi upozorenja drugima da niti ne sklapaju ugovore


Trajni nalog je automatika jer nisi u banci napravila opoziv trajnog naloga a budući a1 nije na vrijeme odradio odjavu, automatika je napravila svoje. Vjerujem da će ti refundirati samo treba strpljenja. 😉
u banci tvrde da a1 mora napraviti opoziv o naplati trajnim nalogom
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ti biraš na koji način i kome plaćaš trajnim nalogom, kod pokretanja daješ privolu A1 a ukidaš sama. Koja banka je u pitanju? Evo primjer od hpb-a, vjerujem da je tako i kod drugih. Ovu sam prvo izguglao.

Razina korisnika 2
1.4.2019. počinje s radom Državni inspektorat i stati će na kraj takvom poslovanju.
...a tko će raditi za taj inspektorat, bivši telekom službenici...telefoni su kao nafta, voda, struja i cigarete...netko od toga dobro živi...
Neće ti i takvi sigurno.

Odgovori