Raskid ugovora

  • 18 January 2017
  • 82 odgovora
  • 16210 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 82

Pozdrav forumaši, prenijet ću svima naše loše iskustvo sa Vip-om na način da ću kopirati mail pritužbe koji sam im poslao:

''danas je 12. dan da u sjedištu naše tvrtke nemamo ni interneta ni telefona, što nam u potpunosti onemogućuje poslovanje!!!
Osim osnovne djelatnosti, bavimo se maloprodajom i internetskom prodajom robe te bez telefona ne možemo komunicirati
sa kupcima, a bez interneta ne možemo slati mailove, naloge za otpremu robe kao ni vršiti fiskalizaciju gotovinskih računa.
Na kraju, uopće nije ni važno čime se bavimo i zašto koristimo usluge koje uredno plaćamo. Nedopustivo je to da nas toliko dugo ostavljate bez usluga, a da nas i naše zahtjeve ignorirate. Štoviše, uopće se ne nazire rješenje problema...

U proteklih 12 dana u 20-tak navrata pozivali smo službu za korisnike ali nismo uspjeli riješiti problem. Govoreno nam je da će
problem biti otklonjen u najkraćem roku, da će nas netko kontaktirati i izaći na konkretnu lokaciju ali od svega – NIŠTA!!!

Zbog svega toga trpimo materijalnu štetu od više desetaka tisuća kuna, dok je ona nematerijalna (ugled i ozbiljnost) nemjerljiva.
6 djelatnika doslovce sjedi skrštenih ruku i gubi vrijeme. Dovoljno je uzeti srednju dnevnicu, pomnožiti je sa 10 radnih dana i 6 ljudi.

Prošli smo tjedan kontaktirali i našeg prodajnog zastupnika iz tvrtke Logista d.o.o., koji nam je obećao da će istražiti slučaj, pomoći da se problem što prije riješi i obavijestiti nas o tome, no ni tu ništa nije učinjeno te nismo dobili nikakvu povratnu informaciju...

Od svega nas najviše čudi ignorantsko ponašanje od strane Vip-a te činjenicu da nitko od nadležnih nije našao za shodno da nas kontaktira i bar pokuša ispričati nam se te nas informirati o uzroku problema i tijeku njegova rješavanja.
Svi se razgovori navodno snimaju pa nam je teško vjerovati da od svih poziva i razgovora sa agentima (kojima idu sve pohvale), problem nije riješen ili nam javljeno da se ne može riješiti te da tražimo alternativno rješenje.

Osim svega, prije puna 3 mjeseca, nakon što smo mjerenjem utvrdili da na našoj drugoj adresi (.....) brzina isporučivanog interneta nije ni 1/4 one koju plaćamo (izmjerio vaš tehničar), zatražili smo najprije provjeru tehničkih mogućnosti parice, a onda i uključenje VDSL usluge. Još ni danas, nakon 3 mjeseca, nekoliko mailova i 4 telefonska poziva nije nam usluga aktivirana.''

Što reći na sve to osim: 'pametnom dosta'. Prosudite sami.
dugogodišnja sam korisnica VIP mobilne usluge, nisam bila pod ugovornom obvezom i 26.01.2018. sam prihvatila ponudu preko webshopa za kupovinu mobitela, uz mobilnu M tarifu i r-račun. Mobitel sam preuzela 31.01.2018. u VIP poslovnici, zajedno s novim ugovorom i novom SIM karticom s istim brojem mobitela kao i do sada
Kako je prošlo već šest dana da mi nisu aktivirali novu SIM karticu, moram koristiti stari mobitel. Na Internetu piše da aktivacija SIM kartice s istim brojem treba biti napravljena u roku od 24 sata. Pozivi službi za korisnike, traženje tehničke podrške te mailovi, rezultiraju samo odgovorom operatora da prosljeđuju požurnicu nadležnima i neka pričekam još malo. Pošto ne želim više trpjeti ovakav neposlovan i omalovažavajući odnos prema meni kao korisnici, a niti pokušati zamisliti kako će se ponašati ako se pojavi neki stvarni problem, odlučila sam da se ne želim vezati za ovakvog operatora na sljedećih 24 mjeseca.
ugovor i kupovinu sam obavila preko web shopa, ali sam robu preuzela u VIP centru pa me zanima da li ugovor i kupovinu mogu otkazati u roku od 14 dana, ili se primjenjuje propis kao za kupovinu u trgovini
Bok @LK25
Za početak, žao mi je što si odlučio otići od nas 😞 Ako ti možemo kako izići u susret, javi nam se, rado bi da ostaneš s nama.

Za slučaj da broj prenosiš u drugu mrežu, trebaš drugom operateru podnijeti zahtjev za prijenos, a oni ti dalje rješavaju. Ako želiš raskid (i recimo prijelaz na bonove), trebaš nam poslati ili na prodajnom mjestu potpisati zahtjev za raskid ugovora. Iva



hvala na odgovoru...zanima me raskid makar je ugovor vec istekao...tocnije zelio bi ugasiti broj sto pretpostavljam da se desava raskidom ugovora,tocno? ima li neki online obrazac za ispuniti i poslati vama ili do centra pa uzivo potpisati? ako ima obrazac makar za skinut pa ispunit da dodem sa time molio bi link...hvala unaprijed...
Razina korisnika 5
Bedž +2
Na tvom mjestu bi otišao do dotičnog prodajnog mjesta i tamo se raspitao o raskidu, inaće mislim da su oni i zabrljali prijenos na novi sim jer to oni odrađuju i samo treba proći kroz sistem, meni nikada nije trajalo duže od 2h.

A što se tiče SZK nju bi mogli slobodno ukinuti jer u zadnje vrijeme ništa neznaju ili ne mogu odraditi, evo danas s njima bio na vezi 35minuta i na svako pitanje su me stavili na čekanje da pitaju nekog pametnijeg, a što oni šalju požurnice od toga ništa.

P.S. i jedan biser za kraj iz današnjeg razgovora s SZK: ugovor ste potpisali s VIPom a mi smo sada VIP-Metromet a to vam gospodine nije isto.
Ne samo da mi nisu aktivirali novi SIM, već mi još nisu aktivirali niti novu tarifu. To bi moglo značiti da mi ni novi ugovor nije aktiviran. Moglo bi se lakše postići raskid.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Opći uvjeti online kupnje

Imaš pravo raskida unutar 14 dana, prouči gore navedeni link (na dnu stranice je raskid ugovora). Što se tiče foruma, pretpostavljam da si shvatila da forum nije službeni medij za prigovore i žalbe pa na njemu možeš eventualno dobiti ponudu nekog od trenutno slobodnih moderatora da se javiš u inbox i da napravi provjeru. Koliko znam, ostali operateri nemaju forum upravo iz tog razloga da zaustave pljuvačinu. Dosta pljuvačina imaju i na FB-u...

Glede službe za korisnike, slažem se. Zapošljavaju se "studenti - brojevi" a ne stručni ljudi koji su upućeni u problematiku ili barem oni koji žele nešto naučiti. Sva sreća pa se svi razgovori snimaju i u slučaju greške SZK sve se može ponovo preslušati i umanjiti račun nastao zbog njihove greške.

P.S. nemoj misliti da će drugi operateri skakutati oko tebe, to je nažalost tako u lijepoj našoj. Nekad te kliknu iz prve, nekad se dogode nepredviđene okolnosti. Daleko smo mi od savršene usluge.
Razina korisnika 3
Bok @LK25
Za početak, žao mi je što si odlučio otići od nas 😞 Ako ti možemo kako izići u susret, javi nam se, rado bi da ostaneš s nama.

Za slučaj da broj prenosiš u drugu mrežu, trebaš drugom operateru podnijeti zahtjev za prijenos, a oni ti dalje rješavaju. Ako želiš raskid (i recimo prijelaz na bonove), trebaš nam poslati ili na prodajnom mjestu potpisati zahtjev za raskid ugovora. Iva




hvala na odgovoru...zanima me raskid makar je ugovor vec istekao...tocnije zelio bi ugasiti broj sto pretpostavljam da se desava raskidom ugovora,tocno? ima li neki online obrazac za ispuniti i poslati vama ili do centra pa uzivo potpisati? ako ima obrazac makar za skinut pa ispunit da dodem sa time molio bi link...hvala unaprijed...



Nema obrasca ali možeš mi se javiti u INBOX pa ću te dalje uputiti 😉
Razina korisnika 3
Ne samo da mi nisu aktivirali novi SIM, već mi još nisu aktivirali niti novu tarifu. To bi moglo značiti da mi ni novi ugovor nije aktiviran. Moglo bi se lakše postići raskid.

Gogsy te spašava sa savjetima :P

Da, javi mi se u INBOX pa ti sve provjerim što se tiče aktivacije broja i SIM kartice.
Hvala za link. Nisam ni očekivala da će forum nešto pokrenuti u ovoj situaciji. Samo kad krećem u nešto kao što je raskidanje ugovora na 24 mjeseca koji nije niti aktiviran želim znati kakve sumi šanse kako ne bih završila plaćajući 24 mjeseca uslugu koju niti ne koristim.Ali kad vam SZK svaki sugovornik samo govori da šalju požurnicu, na drugi mail nisam dobila niti formalni odgovor, onda je na redu upoznavanje s propisima kako ih se riješiti.
Znam da ni drugi operatori nisu idealni, ali ako svima pustimo da nas prave budalama tipa "sklopi ugovor samnom i sad si 24 mjeseca na mojoj nemilosti", onda će nam stalno tako i biti
Razina korisnika 3
Ma ne bi se složila s tobom. U tvojoj situaciji mogu pretpostaviti što se dogodilo ali ne bi voljela opet napamet nešto tvrditi. Zato mi se javi pa da pogledam 'dublje'.

Nažalost, u zadnje vrijeme kako su bile razne akcije dostupne na WS-u tako je i generiran ogroman broj zahtjeva za pretplatničke tarife i tu, na žalost korisnika, dođe do zastoja. Ali, radimo na tome da se sve popegla i da se ne dešavaju takve situacije u budućnosti.
Zapravo je odlično što si se javila i ovdje jer je svaka povratna informacija prilično korisna u ispravljanju eventualnih grešaka.
Jasno mi je da neke stvari mogu i zapeti pa nije odmah riješeno. Nisam ni reagirala prva tri dana, ali da nekom ni 6 dana nije dovoljno da aktivira ugovor... Još me drže na tarifi Tango. A služba za korisnike samo kaže šaljem požurnicu, pričekajte.
Odmah čovjek počne razmišljati što će biti ako se dogodi nešto što zahtijeva malo ozbiljniju reakciju od njihove strane.
Novi mobitel sam kupila jer mi je stari počeo otkazivati. Ne mogu prihvatiti poziv na Messengeru, već moram čekati da se pozivanje prekine i zatim nazvati onog tko je zvao, među ostalim problemima. I sad sam i dalje na njemu. Svaki put kada me netko nazove, sjetim se da imam novi u kutiji.
Ne očekujem da će novi operator biti idealan, ali bit će barem drugačije
Razina korisnika 3
U potpunosti te razumijem što se telefona tiče. Vjeruj mi, nije ni nama u interesu da korisnici čekaju. Želimo im pružiti uslugu što prije i, naravno, da njome budu zadovoljni.
Još uvijek sam uvjerenja da možemo ovu situaciju riješiti pa ti se javim u inbox - vidim da si nam poslala poruku.
Da li dobro čitam rokove kao uvjete za otkaz kupnje:
otkazni rok za ugovor počinje teći s danom sklapanja ugovora online (meni je to 26.01.)
otkazni rok za kupovinu uređaja počinje teći s danom preuzimanja (meni je to 31.01.)
Kako je to kupovina mobitela uz preuzimanje ugovorne obveze, pretpostavljam da će oni uzeti u obzir raniji datum. Što znači da imam još samo dva dana za otkaz.
dugogodišnja sam korisnica VIP mobilne usluge, nisam bila pod ugovornom obvezom i 26.01.2018. sam prihvatila ponudu preko webshopa za kupovinu mobitela, uz mobilnu M tarifu i r-račun. Mobitel sam preuzela 31.01.2018. u VIP poslovnici, zajedno s novim ugovorom i novom SIM karticom s istim brojem mobitela kao i do sada
Kako je prošlo već šest dana da mi nisu aktivirali novu SIM karticu, moram koristiti stari mobitel. Na Internetu piše da aktivacija SIM kartice s istim brojem treba biti napravljena u roku od 24 sata. Pozivi službi za korisnike, traženje tehničke podrške te mailovi, rezultiraju samo odgovorom operatora da prosljeđuju požurnicu nadležnima i neka pričekam još malo. Pošto ne želim više trpjeti ovakav neposlovan i omalovažavajući odnos prema meni kao korisnici, a niti pokušati zamisliti kako će se ponašati ako se pojavi neki stvarni problem, odlučila sam da se ne želim vezati za ovakvog operatora na sljedećih 24 mjeseca.
ugovor i kupovinu sam obavila preko web shopa, ali sam robu preuzela u VIP centru pa me zanima da li ugovor i kupovinu mogu otkazati u roku od 14 dana, ili se primjenjuje propis kao za kupovinu u trgovini
Ja sam tek postala korisnik VIP-ovih usluga, ali sam se užasno razočarala. Platila penalizaciju T-comu 820 kn, da bih prešla u VIP, dečki iz VIP-a obećali da će sve biti ok, da će mi za iznos penalizacije umanjiti račune, a sad mi stigla opomena o dugovanju. Račune nisu uopće slali na pravu adresu, niti opominjali telef. putem i sad kao postoji dug po njihovim evidencijama. Dečki iz VIP-a ostavili svoje mobitele u slučaju bile čega, sada jedan totalno isključen, a drugi se uopće ne javlja. Poslala prigovor i još uvijek ništa riješeno. UŽAS PLJAČKA UŽAS
T-com isto 0 bodova, kod njih sam bila pretplatnik punih 25 godina, a ovi VIP još gori, 100 puta više.
Ja sam tek postala korisnik VIP-ovih usluga, ali sam se užasno razočarala. Platila penalizaciju T-comu 820 kn, da bih prešla u VIP, dečki iz VIP-a obećali da će sve biti ok, da će mi za iznos penalizacije umanjiti račune, a sad mi stigla opomena o dugovanju. Račune nisu uopće slali na pravu adresu, niti opominjali telef. putem i sad kao postoji dug po njihovim evidencijama. Dečki iz VIP-a ostavili svoje mobitele u slučaju bile čega, sada jedan totalno isključen, a drugi se uopće ne javlja. Poslala prigovor i još uvijek ništa riješeno. UŽAS PLJAČKA UŽAS
T-com isto 0 bodova, kod njih sam bila pretplatnik punih 25 godina, a ovi VIP još gori, 100 puta više.
Da još sam uzela mob. LENOVO na pretplatu, uključila ga prije mjesec dana i već ne radi, tj. dolazni pozivi uopće ne zvone, ne čuju se niti zvukovi za poruke. Čačkala, čačkala sve opcije, a na kraju na forumu pročitala da isti taj problem imaju i drugi s tim mobitelom. Smeće, podvaljuju smeće na elegantan način.
Da još sam uzela mob. LENOVO na pretplatu, uključila ga prije mjesec dana i već ne radi, tj. dolazni pozivi uopće ne zvone, ne čuju se niti zvukovi za poruke. Čačkala, čačkala sve opcije, a na kraju na forumu pročitala da isti taj problem imaju i drugi s tim mobitelom. Smeće, podvaljuju smeće na elegantan način.
Da i još nešto, prošli mjesec ne radi mi internet u stanu, na mobitelu, na TV- u nema kanala, opet gasi, pali, gasi, pali, resetiraj, gubi vrijeme i nakon toga zove služu za privatne korisnike, objasnim im problem, oni kažu da je po njima sve ok, ali da će mi poslati djelatnike na teren. Dečki došli, gledaju, provjeravaju parice na instalaciji i kažu sad će biti sve ok. I stvarno evo sve se vratilo na normalu. Kad sam ih pitala u čemu je bio problem, kažu oni, ma greška je bila u isključivanju, umjesto drugog pretplatnika greškom smo isključili vas. (to je trajalo cca 10 dana, bez signala, samo što smo imali kućnu antenu pa nismo odmah registrirali problem)
Ma užas, stvarno užas, proklet je dan bio kad sam djelatnike VIP-a pustila u kuću, tako su sve ukrasili mašnicama, sve ćete dobiti u ovom paketu, obećali sve, a sad kad pošaljem SMS u inozmestvo, ili ostvarim poziv u inozemstvo, račun mi umjesto 315 kn dođe na 500 kn???!
Ja zovem VIP službu za korisnike i pišem im e-mailove. Tako da ne misle da će me neki odgovor tipa: provjerit ćemo, šaljemo požurnicu itd. zaustaviti u traženju onog što sam ugovorila i uredno platila.
Imala sam VIP-ov Homebox za Internet i četiri godine sam se mučila sa sporom i nestabilnom vezom. A oni samo obećavali da će uskoro brži prijenos. Nakon isteka ugovorne obveze sam otišla k njima i otkazala priključak uz objašnjenje da su loši. I kako njihovi operatori stalno nazivaju i nude nešto čim vide da nisi na ugovornoj obvezi, samo im kažem da sam imala njihov Internet priključak i da sam ga otkazala jer su bili loši. Gotovo nagovaranje.
E pa sad ne želim čekati 24 mjeseca, ako mogu poduzeti nešto odmah.
Pozdrav,

ukratko, bila sam korisnik Vip-a par godina. Bila sam nezadovoljna tarifom i odlucila sam prestati koristiti Vase usluge. Nazvala sam i pricala sa 4 razlicita operatera u roku tjedan dana. Mislila sam da je rijesen prekik veza i presla sam na Tele 2. Medjutim, dobivam racun iz vip-a kako moram platiti za mjesece u kojima UOPCE NISAM KORISTILA VIP BROJ NITI MOBITEL. Da stvar bude gora, operater mi je produljio ugovor bez moga pristanka. Receno je da mi je isti ugovor poslan na adresu i da sam se mogla zaliti u roku 14 dana, MEDJUTIM JA UGOVOR NIKAKAV NISAM DOBILA. Automatski su mi proudljili ugovor i sada mi ne dopustaju da se islljucim. Ja penale necu placati jer ja taj ugovor nisam htjela ! Jako je ruzno tako skupljati novce. Poslala sam zalbe, odgovori se cekaju po mjesec dana da sto vise imam za platiti ocito. Ja zelim prekid tog ugovora bez ikakvih drugih zahtjeva i placanja penala. Niti koristim Vip broj niti sam htjela produljenje ugovora. Ne zelim nikakva cekanja po godinu dana i na kraju placanja visokih svota. Taj ugovor je donesen bez moje afirmacije i zelim da se sto prije raskine.
Ukratko i ja sam već na samo početku imala užasnih iskustava sa VIP-om. S VIP-om sam se dogovorila da ću prijeći kod njih kad mi kod T-coma isteklne ugovor (za 6 mjeseci) i oni su rekli ok, onda će ugovor mirovati 6 mjeseci i nakon toga će me oni prebaciti kod njih, tako da ne bih morala plaćati penalizaciju 825 kn T-comu. Međutim, nakon mjesec dana oni sami bez mog pristanka prebacuju moj broj na VIP, T-com me isključuje. Kad sam zvala VIP operatere da ih pitam, tko im je dao suglasnost da me prije isteka ugovora kod T-coma prebace u VIP, oni kažu da ne znaju. Kad sam zvala ove dečke koji su me nagovorili da pređem kod njih, oni kažu gospođo mi smo vas prebacili kod nas, vi platite penalizaciju T-comu 825 kn, a mi vam 6 mjeseci nećemo slati račune za mjesečnu pretplatu. Sada mi VIP šalje opomenu za dugovanje po računima za tih 6 mjeseci. Prigovor sam poslala ali još uvijek nikakAv odgovor. SRAMOTA da to rade na takav način i da se tako igraju s ljudima. TO je ČISTA PLJAČKA I PREVARA nas običnih smrtnika. A ako želiš prekinuti ugovor prije od 24 mjeseca, oguliti će te do gole kože za penalizaciju. ŠLJAM ŠLJAM
Ja jedva čekam da mi istekne ugovor u 2019.godini, jer imam pretplatu za 2 fiksna broja i njihove famozne pakete, ali ne vidim časa da ih lijepo pozdravim, a onda ću na javno (kad promijenim operatera) i ja i suprug objaviti jedan veliki članak na svim javnim medijima i portalima da ljudi čitaju što su sve radili.
Zašto čekati do isteka ugovora? Moje mišljenje je da treba reagirati odmah, pa i javnom objavom što nam rade. Neka ih to atjera na promjenu ponašanja. Kad vam istekne ugovor i pređete drugom operateru, onda puno ljudi mrzi pisati i objaviti što su vam radili.
Pišimo o onome što nam rade.

Odgovori