Raskid ugovora

  • 18 January 2017
  • 82 odgovora
  • 16228 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 82

Razina korisnika 2
Samo odi usluga Vipa je postala katastrofalna...
Postovani eto pisem tu jer me zanima tko ce mi prije reci o cemu se radi. Znaci imam broj u tomatu vec 2 god ja mislim i do sad sam imala zestoku tarifu i presla sam na srednju jer mi se cinilo da je okej. Medutim prije 2 dana sam odlucila uzet pretplatu u tele2 produljit ugovor zapravo i uzet novi broj i tako da sam svoj od tomata stavila u ladicu ne koristim ga vise. I posaljem postom isti dan zahtjev za raskid ugovora sa svime sto je potrebno jos platim preporuceno(kao dode brze ovo ono) i danas zovem da vidim u kojem je djelu procesa raskid posto nemam UO i zena mi kaze da jos nije pokrenuto. Sad me zanima posto treba ocito predugo da se to stavi u proces, hocu li trebat platit koristenje usluge iako je ne koristim vise? I koliko treba da se to pokrene?
Poštovani,
Ugovorio sam telefonskim putem HOME BOX Duo 23.10.2017 uređaj sam dobio 27.10.2017 nakon saznanja da Vip instalira optićki kabel 3.11.2017 šaljem emilom zahtijev za raskid i tražim da se navede adresa povratauređaj. emilom dobivam odgovor 7.11.2017 da su moj zahtijev zaprimili i proslijedili u nadležni odijel.
do danas14.01.2018nisam dobio nikakav odgovor ali su mi uredno poslali iznos za platiti. u Međuvremenu sklopio sam ugovor sa vipom za korištenje optičke tj. fiksne mreže. Pokušao sam u Vrtnom putu dva puta vratiti uređaj ali svaki put su mi rekli da če tehničar doći po opremu. sada više ne želim držati opremu kod sebe i molim sve koji mi mogu pomoći da mi daju adresu gdje se vrača oprema HOME BOX dali je to skladište MMM Agram servis d.o.o. Vipnet-skladište Slavonska av. 22d Zagreb. tamo još nisam bio jer su me agenti stalno upučivali na tehničarekoji če doći po opremu.
Molim pomoć pri kraju sam sa živcima i strpljenjem
Lp
Razina korisnika 2
Pomnozite cijenu paketa koji placate s mjesecima do kraja ugovorne obveze i dobit cete iznos.
U 7.mjesecu je sklopljen ugovor vip duo. Sad vidim bolju i jeftiniju opciju Homebox duo. Ako želim tu tarifu dali se smatra raskidanjem ugovora za ovu prethodnu tarifu ili se može nastaviti pod boljim uvjetima. Ili ako promijenim tarifu na samo Internet. Što u slučaju ako se smatra prijevremenim raskidom ugovora?
Razina korisnika 3
Bok Budha!

U pravilu možeš s parice prijeći na HB (Trebaš zatražiti migraciju u Vip centru) i neće se naplatiti naknada za raskid. No, ako bi na parici uslugu smanjio s DUO na Single Internet, naplatit će se naknada za raskid.

Dakle, pravac Vip centar 😉
Hvala
Razina korisnika 4
Bok @Shodak4 i oprosti na čekanju odgovora :/
Molila bih te da nam pošalješ podatke kako bi mogli provjeriti. Podatke nam pošalji OVDJE a treba nam OIB, kontakt broj i kratki opis situacije. Hvala ti puno.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Pošto se radi o pretplati moraš platiti račun makar ti broj stajao u ladici, jedino je bez ugovorne obveze pa nemaš nikakve penale za raskid. Otiđi u poštu ili vidi na stranici gdje je prodajno mjesto Tomata u tvom mjestu i tamo zatraži raskid ugovora osobno. Tko zna gdje je zahtjev završio i jesi li ga uopće ispravno popunila.
Razina korisnika 4
Bok @Vesna Novak
Molila bih te da nam se za pitanja u vezi Tomata obratiš putem Facebook stranice, a koja se nalazi na linku http://bit.ly/1gVbDFr

Hvala ti 🙂
A sto ako nemam fejs?
Razina korisnika 3
A sto ako nemam fejs?

Možeš se javiti na info@tomato.com.hr ili na 0800 092 092.
Poštovani,

molim vas za objašnjenje obavijesti koji sam danas zaprimila s paketom VIP VDSL 2D, u njemu stoji da mi je ugovorena brzina 10 Mbit/s, a ugovorom smo sklopili brzinu do 20 Mbit/s.
Vaš mi je djelatnik prije sklapanja ugovora poslao mjerenje koje pokazuje brzinu od 18 Mbit/s, te je to bio jedan od razloga da ostanemo na vašoj usluzi.
Također me zanima zašto sam u paketu dobila samo novi router ali ne i TV prijemnik, te kada će stići tablet koji je obećan ugovorom.

Unaprijed hvala.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Najbolje je nazvati SZK jer forum nije službeni oblik za upite, ovdje samo možeš dobiti savjet da se javis u inbox sa podacima ali i to nekad zna potrajati i ovisi o dobroj volji (i online-u) moderatora. Po upisu bih rekao da produžuješ već postojeće usluge i da imaš NET+TV (duo). Router je pretpostavljam novi zbog veće brzine a receiver za TV je isti pa ga ne treba mijenjati (osim ako nije u kvaru ili ne zahtijevaš novi). Što se brzine tiče i isporuke tableta, provjeri pozivom. Postojeća parica ovisi o puno stvari, izmjerena trenutna konstanta ne mora značiti da je ona uvijek tolika, nažalost.
zanima me moze li se ugovor raskinuti online bez odlaska u centar? imam 2 broja na tarifi ideal start + (mislim da se tako zove)...ugovor je bio na 2 godine milsim ali je davno istekao a pretplata i dalje vrijedi(automatski obnovljena valjda jel nitko nije mijenjao tarife niti operatere)...uzet je uredaj kod sklapanja ugovora ali je davnih dana otplacen tako da nebi trebalo biti nikakvih penala...samo zelim raskinuti ugovor,deaktivirati jedan broj drugi prebaciti u novu mrezu...moram li do centra ili se moze online?
Razina korisnika 5
Bedž +2
Za prijenos u drugu mrežu traži od druge mreže da ga prenesu, znači samo s drugom mrežom radi ugovor i prijenos i oni to obave.

Za gašenje broja, nemam pojma, ja bi u centar i lijepo pisao i potpisao, možda te budu davili da moraš zvati nakon potpisa službu za psihološku pomoć onima koji odlaze iz najbolje mreže 😳
vecer imam pitanje, zanime kolko bi me otprilike dosli penali za raskid ugovora koji bi trebao trajat jos 11 mjeseci a uz to i mobitel na pretplatu..? ima kakvih iskusnih po tom pitanju? hvala..
Razina korisnika 5
Bedž +2
Ovako nabrzinu, broj rata za mob puta br mjeseci, plus, pogledaj račun koliki ti je popust na tarifu pa taj popust puta br mjeseci
Razina korisnika 3
vecer imam pitanje, zanime kolko bi me otprilike dosli penali za raskid ugovora koji bi trebao trajat jos 11 mjeseci a uz to i mobitel na pretplatu..? ima kakvih iskusnih po tom pitanju? hvala..

Tromy ti je točno otprilike rekao no za točnu info nam se trebaš javiti u SZK 😉
Razina korisnika 4
Bok @LK25
Za početak, žao mi je što si odlučio otići od nas 😞 Ako ti možemo kako izići u susret, javi nam se, rado bi da ostaneš s nama.

Za slučaj da broj prenosiš u drugu mrežu, trebaš drugom operateru podnijeti zahtjev za prijenos, a oni ti dalje rješavaju. Ako želiš raskid (i recimo prijelaz na bonove), trebaš nam poslati ili na prodajnom mjestu potpisati zahtjev za raskid ugovora. Iva
Pozdrav,

Zanima me sta sve treba napisati u zahtjevu za raskidanje ugovora,kako treba izgledat i sta sve treba prilozit?
Razina korisnika 4
Bok @vana1997
Zbilja mi je žao što razmišljaš o raskidu ugovora 😞 Mogu pitati što se dogodilo?
Zahtjev za raskid možeš podnijeti na prodajnom mjestu ili nam ga poslati poštom ili mailom. Treba sadržavati sve podatke vlasnika usluge, što je točno potrebno učiniti, vlastoručni potpis i presliku osobne iskaznice. Ako je usluga pod ugovornom obavezom, naplatit će se penali.
Razina korisnika 4
Bok @ivana1997
Zbilja mi je žao što razmišljaš o raskidu ugovora 😞 Mogu pitati što se dogodilo?
Zahtjev za raskid možeš podnijeti na prodajnom mjestu ili nam ga poslati poštom ili mailom. Treba sadržavati sve podatke vlasnika usluge, što je točno potrebno učiniti, vlastoručni potpis i presliku osobne iskaznice. Ako je usluga pod ugovornom obavezom, naplatit će se penali.
Nažalost nisam vise financijski u mogucnosti to sve pratit,a usluga je na ugovornu obvezu.
Razina korisnika 4
Zbilja mi je žao to čuti 😞

Odgovori