Riješeno

Računi - zabrana zbog neplaćanja

  • 14 April 2021
  • 19 odgovora
  • 2137 pregleda

Poštovanje, naišao sam na jedan obostrani propust u našoj vezi, naime jučer 13.4.2021 mi je isključen internet zbog 2 neplaćena računa (2. i 3. Mjesec)

Kontaktirao sam vašu službu za korisnike gdje mi je rečeno da 3 neplaćena računa rezultožiraju isključenjem, uzevši u obzir da je račun od 3. Mjeseca trebao biti podmiren do sutra 15.4.2021 ispada da ste mi internet isključili nakon jednog neplaćenog računa, uzevši u obzir dosadašnja iskustva sa operaterima mislim da će te ponovo uključenje naplatiti 70 kuna što smatram nepravednim s obzirom na čitavu situaciju u kojoj se nalazim, ali za sada tražim objašnjenje zašto mi je isključen internet, ako je moguće dati odgovor!

Lp

 

icon

Najbolji odgovor od A1_Leona 14 April 2021, 23:23

Pogledaj original

Odgovora 19

Pozdrav, ne znam više kome da se obratim ali ovo što se meni događa je jedna velika sramota za cjeli A1. Već toliko godina sam u vipu i ovo mi se nikada nije dogodilo. Naime, 7.12.2018. platila sam račun od 623,54 kn. Da bi mi 14.12.2018. onemogućili odlazne pozive, slanje poruka i internet sa objašnjenjem da ja to nisam platila. Poslala sam službi za korisnike potvrdu o plaćanju i danas 20.12.2018. još uvijek nemam uključen telefon i internet. Svakodnevno zovem službu za korisnike više puta no međutim nitko ništa ne poduzima. Čak sam bila u banci provjeriti dali je sa uplatom prošlo sve u redu. Više ne znam šta napraviti te vas molim za savjet. Šta dalje???
Razina korisnika 3
Bedž +3
Pozdrav Stefani,

postoji mogućnost da uplata nije proknjižena na tvoj račun ako neki od podataka nisu dobro upisani, najčešće se radi o pozivu na broj. Pošalji mi u INBOX svoj OIB da provjerim je li odjel za financije pronašao uplatu prema potvrdi koju si nam poslala.
Svi podaci su dobro upisani. Provjerila mi je operaterka
Razina korisnika 3
Bedž +3
Vidim Stefani,

uplata je proknjižena s današnjim datumom. Sada još čekamo samo povratnu informaciju o reaktivaciji.
Nadam se da će biti aktivirano večeras? Jer nakon 5 dana bio bi i red
Hvala lijepa, konačno je stigla poruka za aktivaciju. Nadam se da to više neću doživjeti i da ćete umanjiti račun pošto sam 5 dana bila isključena
Razina korisnika 3
Bedž +3
Odlično, dobila sam obavijest da je riješeno. Sljedeći račun će ti biti umanjen zbog nemogućnosti korištenja usluge.
Želim ti ugodan ostatak dana Stefani.
Hvala vam puno, 5 dana već zovem po cijele dane a vi mi ovdje odmah riješili. Hvala i ugodan dan i sretne blagdane želim 😊
Razina korisnika 3
Bedž +3
Stefani, žao mi je zbog neugodnosti. Drago mi je da smo riješili. Želim ti sve najbolje za blagdane. 🙂

Danas mi je došla opomena za neplaćanje računa za mobitel koji sam podigao, ja sam danas platio dva računa pa me zanima je li mi se vrijeme plaćanja ostatka duga produžuje ili ostaje isto odnosno rok od 8 dana?

 

Razina korisnika 3
Bedž +3

@MatejZ5 molim te da nam pošalješ potvrde o uplati OVDJE kako bismo napravili detaljnu provjeru. Sliku koju si objavio u ovom postu sam obrisala zbog zaštite privatnosti. 

Poštovani, 

Račun za 2.mjesec je plaćen još 15.3., a i dalje piše da račun nije plaćen.

Lp

Kada prođe par dana nakon što su ova dva računa uplaćena uplatit ću i ovoj zadnji kada mi sjedne plaća, ako se možemo dogovoriti da se tek Još malo produži jer još nemam dovoljno novaca da podmirim zadnji račun 

I ako možete još jedan put pogledati jesu li računi plaćeni jer sam bio u pošti i platio ova dva računa 

 

Bedž +3

@MatejZ5 zbog zaštite podataka smo obrisali komentar.  Što ti se javlja kad nam se pokušavaš javiti? 

Razina korisnika 7
Bedž +3

@A1_Anchi - Pa jel toliki problem sa slike iščitati poziv na broj računa, provjeriti i napisati ili u pp ili ovdje? :thinking:

Bedž +3

@gogsy1975 naravno da nije problem ali ne možemo takve stvari javno objaviti zbog zaštite podataka korisnika. Zanima me zašto nam se ne može javiti pp kada klikne na link da znamo popraviti. :wink:

Razina korisnika 7
Bedž +3

@A1_Anchi - Eto prilike da se pokažeš kao djelatnica kojoj je stalo do korisnika. Iščitaj, provjeri, javi na pp. ;) Znam da te nitko zbog toga neće nagraditi ali dobro je činiti dobro, zar ne?

Razina korisnika 3
Bedž +3

@Razocaranikorisnik zabrana izlaznih usluga u pravilu se pokreće ako su otvorena tri računa - dva kojima je prošao datum dospijeća i jedan koji je u dospijeću. No, svakako možemo provjeriti što se dogodilo s tvojom uslugom. Podatke o vlasniku usluge za provjeru nam možeš poslati OVDJE

Odgovori