Riješeno

Računi - plaćanje skeniranjem barkoda

  • 11 February 2019
  • 23 odgovora
  • 2981 pregled

Razina korisnika 4
  • Glavni forum savjetnik
  • 346 odgovora
Ima li hpb opciju placanja rezija skeniranjem 2d barkoda? Inace zanima me jer bih tako volio placati a1 racune i druge racune... i nemojte mi reci e racunom. Hvala
icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 12 February 2019, 08:56

Pogledaj original

Odgovora 23

Razina korisnika 6
Bedž +3
Čemu banci plaćati naknadu za plaćanje računa? Ne znam kako je u HPBu no moja banka preko tih aplikacija uzima 2 kune po računu, kad poskeniraš sve te račune fino se para nakupi. Bolje zato skini Moj A1 aplikaciju i plati račun izravno preko njihove aplikacije. Besplatno je i lova im sjeda isti tren (u slučaju da plaćaš zadnji tren) za razliku od banke kojima treba dan-dva da naprave uplatu.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Pogledaj video.

Plaćanje PBZ IB bar kodom
Razina korisnika 1
Bedž +3
Pozdrav Remko1, za tu informaciju bi se definitivno trebao obratiti banci. Manuela
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ima "rvatko" sve. Možeš poskenirati barkod ili možeš poskenirati desni dio uplatnice pa ti prepozna podatke.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Tako je, android ili ios ali aplikacija je vezana za broj mobilnog telefona, nisam bas siguran hoce li raditi na tabletu. Te bankovne aplikacije su sigurnosno vrlo osjetljive pa ako je zamjena uređaja treba ponovna reaktivacija itd.

Ma moraš na smartphone, popuštaš lagano. 😂
Razina korisnika 7
Bedž +3
Lega, otiđi ti prvo do HPB-a pa se raspitaj da ne ulaziš u trošak novog sim-a, tarife. Ja sam u RBA pa ne znam točno, čitam... ;)

Razina korisnika 7
Bedž +3
Ako te mogu utješit, nisi u Addiko na Sjenjaku. Tamo bome neki zaposleni ljudi dočekaju mirovinu čekajući u redu. 😃
Zelim platiti racun put bar koda kojeg otvorim na mobitelu ali mi nije jasno kako da taj bar kod otvorim u aplikaciji mobilnog bankarstva pbz. Do sad sam si slala taj barkod na drugi mob i onda u mobilnoj aplikaciji kad me trazi skenirati bar kod otvorim ga kao sliku na drugom mobitelu i skeniram. Postoji li neka druga opcija?
Čemu banci plaćati naknadu za plaćanje računa? Ne znam kako je u HPBu no moja banka preko tih aplikacija uzima 2 kune po računu, kad poskeniraš sve te račune fino se para nakupi. Bolje zato skini Moj A1 aplikaciju i plati račun izravno preko njihove aplikacije. Besplatno je i lova im sjeda isti tren (u slučaju da plaćaš zadnji tren) za razliku od banke kojima treba dan-dva da naprave uplatu.


Prilikom plaćanja A1 računa putem mHPB aplikacije, nema 2kn provizije. Nakon svega nekoliko sati na moj.a1.hr piše da je račun podmiren. Platio račun u subotu navečer i sve je proknjiženo veoma brzo i uredno!
Razina korisnika 4
Ma znam acer, ok za a1 a sti za druge koji nemaju eracun i te stvari? Jos cu se raspitat nisam stigao jos
Razina korisnika 4
Bedž +2
Totalno si me zbunila 😳 što, kuda, protiv koga?
Nažalost PBZ nemam ali u ZABI i RBA imaš pod platni nalog FotoNalog ili Sken u tren i samo postaviš mob iznad 2Dbarcoda i on očita.
Razina korisnika 4
Bedž +2
Aaaaaaa, sad shvaćam, pa otvori A1 na kompu pa slikaš s ekrana?
Pa i u pbz aplikaciji funkcionira na isti nacin stavis mob iznad 2D barkoda i skeniras. Ali kako da stavim mob iznad 2D barkoda kad mi je 2D barkod na istom tom mobitelu u A1 aplikaciji a nemam ga mogucnost isprintati?
Razina korisnika 4
@gogsy1975 preko androida/iosa samo je li? Jos nisam isporbao mhpb ako treba, na tabletu ću..
Razina korisnika 4
Držim se ja, lega, moj tablet ima utor za sim pa cu onda pravac u kapucinsku po novi bonski sim😋😅 hvala
Razina korisnika 4
Znam da definitivno treba broj moba, a za ovo cu se raspitat😀
Razina korisnika 7
Bedž +3
Pa probaj kao za viber, prijaviš u banci broj moba koji imaš od Nokije a kažeš da je model telefona Samsung ili koji već imaš marku tableta. Kad ti pošalju kod na Nokiju, prepiši i aktiviraj aplikaciju mhpb na tabletu. Ovo bi samo u teoriji radilo jer ne znam da li HPB aplikacija provjerava jel simica na tabletu postojeća. 🙂

Ovo je preslo sve granice. Jedan operater A1 koji sebe smatra cak da je najbolji, za mene je toliko ****, **** i niskoristi da nakon skoro 20 godina, jedva cekam zavrsetak ugovora i da vas posaljem gdje vas treba i poslati, u zaborasv. Naime, ti **** me tri puta iskopcavaju iako postoje uplatnice, cak i zahvala za uplaceno a oni NISTE PLATILI. ****. Placeno je 741,67 17.4. i 793,80 16.06. Ne to njima nista ne znaci. Poslala sam i brojeve, nista, uplatnice su slabo vidljive, mozda je pogresan broj, za ****.

Molim da mi netko, ako u toj **** od firme postoji, objasni dali moram nabaviti i kemijsku analizu papira uplatnice, opisati nijanse boje, i tako to.

Vazno je da sam i sa uplatnicama iuplacenim novcem i dalje bez signalka, jer daleko su oni koji moraju nadgledati ove u prvim redovima, kojima se **** za mene i moje uplatnice.

 

 

Bedž +1

@sava ruzic Za provjeru tvoje situacije nam se javi s podacima [url=https://forum.a1.hr/inbox/conversation?with=537]OVDJE[/url].

Razina korisnika 4
Hoću, i mislio sam tako pokusat😉 samo treba cekat u redu🙄

Vec sam poslala tri puta, pogledajte mailove, sramota

 

Razina korisnika 7
Bedž +3

Vec sam poslala tri puta, pogledajte mailove, sramota

 

Slijedi link koji ti je dala, on vodi do forumskog inboxa pa će provjeriti. Ako želiš, naravno. ;)

Razina korisnika 4
Bio sam, nikad više kradiko zbog varanja klijenata a i navodno propada ta banka makar je na sjenjaku😂, a znam, ceka se godinama da ti se jave i na telefon... ja kad god idem u Addiko da probam nesto rijesit odustanem jer ipak sam jos uvijek dijelom povezan s njima😪 takvo je moje iskustvo i iskustvo puno drugih, a sad nadam se da tebi nije tako

Odgovori