Najbolji odgovor od Sunasce
Pogledaj originalRacuni
Platila sam racun za 9.mj prije par dana, zasto mi jos uvijek prikazuje da racun nije placen?
Možda i to šteka zbog novog imena i promjena u sustavu, a možda još nije evidentirano zbog vikenda. Za svaki slučaj im pošalji jedan mail na sluzba.za.korisnike@A1.hr s Subjektom potvrda o plaćenom računu ili tako nekako i slikom/scanom uplatnice ili potvrdom o uplati.
Bok Cataleya,
nema potrebe slati e-mail.
Ako je račun plaćen prije par dana (pretpostavit ću da je to subota ili nedjelja) danas bi mogao biti proknjižen. Umjesto slanja maila, brže i jednostavnije ćemo provjeriti tako da se javiš Službi za korisnike na 0800 091 091 ili meni pošalješ broj telefona OVDJE. Provjerit ću status uplate, pa ćemo vidjeti je li potrebno slati potvrdu. 🙂
nema potrebe slati e-mail.
Ako je račun plaćen prije par dana (pretpostavit ću da je to subota ili nedjelja) danas bi mogao biti proknjižen. Umjesto slanja maila, brže i jednostavnije ćemo provjeriti tako da se javiš Službi za korisnike na 0800 091 091 ili meni pošalješ broj telefona OVDJE. Provjerit ću status uplate, pa ćemo vidjeti je li potrebno slati potvrdu. 🙂
Jos uvijek nista...
Cataleya,
mislim da te odgovor čeka, čekam i ja. 😃
mislim da te odgovor čeka, čekam i ja. 😃
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.