Dobra vecer!
Postavljam pitanje ovim putem, posto se problem ponavlja i ponavlja, ne rjesava se, sad vec 3, 4 godine.
Isto tako, molim opcenit odgovor. Nemojte odgovoriti da vam treba vise podataka. Ovo se ponavlja malo, malo vec nekoliko godina!
Znaci, vi kao A1 imate sve tocne podatke u svooj bazi (mene i moje obitelji).
Imate i netocne, nevazece, zasto, to samo vi znate, no dobro. Spomenuh samo zato jer ih vi malo, malo koristite. Zasto, opet, samo vi znate.
Opetovano, svaki mjesec vas moram zvati da ili posaljete racun za mobitele ili da posaljete tocan racun ili da posaljete racun na tocnu adresu ili… i to jednom za mamu, jednom za tetu, ...
Imamo obiteljski paket. Prije tjedan dana smo suprug i ja se prebacili na Tele 2 (inace smo bili korisnici od p o c e t k a Vipa i imamo i ostale vase usluge), no u A1 ostali su jos neki clanovi obitelji.
I evo, opet sam danas zvala Sluzbu i opet su se spominjale neke aktivacije, aplikacije, stare adrese, ...
Ne razumijem, ako ste npr. u rujnu poslali racun na tocnu adresu, zasto saljete u listopadu na neku xy adresu?
Ako nitko nije aktivirao neku uslugu ili ako smo decidirano trazili dostavu racuna putem poste, zasto ne saljete vec …
Zasto ukljucujete iz cista mira npr. tv usluge teti od 80 godina koja ima 'stari' mobitel i ne moze nikako koristiti tu uslugu (cak ni ne zna da se to moze)? I uvjeravate me da je ona (!!) koja inace zivi u selu, ugovorila u bekom centru (!!!) ili cak ja (!!).
Ima toliko primjera, ne stignem sve navesti.
Najnovije, zadnji su:
1) tetin raun uopce nije stigao postom, dobili opomenu
2) mamin racun je poslan preko aplijacije (moja mama nema nikakvu aplikaciju),
3) dostava na krivu adresu, mama ne zivi na adresi s koje smo se suprug i ja odselili!! prije 14 godina
4) tetin racun opet nije stigao, iako je suprug xyz puta zvao, zadnji put, prosli mhesec radi provjere informacija
I svaki put se sve rjesava po nekoliko dana, zovi Sluzbu, pa zovi iduci dan- sve zajedno nema smisla.
Na mail dobijem opcenit odgovor, ako ja zovem, nijedan operater ne zna objasniti, suprug zove (posto je nositelj paketa), iduci mjesec sve ispocetka!
Molim vas, javno, u cemu je problem?
Prebacite odgovorne na drugo, manje zahtjevno radno mjesto. Ako je do softwarea, sredite te bugoove, pa ne bavite se sivanjem ili slasticarstvom.
Jos jednom, molim objasnjenje u cemu je problem s vrstom dostavom racuna, podacima na racunu (zamislite kad vas operaterka uvjerava da je poslan racun na adresu gdje ste zivjeli prije, pazi sad, 14 godina) wt. ?
Hvala i iskreno se nadam odgovoru (na sva postavljena pitanja)
Melita
Ps. Zvala sam i danas, kad je vas djelatnik spomenuo dostavu racuna 'putem aplikacije' , no izbacio me i rskta i nisam znala nastaviti razgovor (iz ocaja).
Nije mi jasno, kako vi samoinicijativno mijenjate nacin dostave. Imate sve sms poruke papir, putem telefona, oibova, .. kome padne napamet, ajmo sada poslati putem aplikacije. Koje aplikacije!!!!! Znaci voditelj odjela, tko to odlucuje?
Moja mama i teta NEMAJU APLIKACIJU! Posaljite racune postom!
Znaci, sto moramo napraviti da racun (sad su ostala samo dva racuna za mobilne usluge) posaljete putem poste na tocne adrese. Samo to.
Hvala
Najbolji odgovor od A1_Filip
Pogledaj original