Riješeno

račun za mobitel nije poslan (postom) ako je poslan na krivu adresu (sve s ponavljanjem)

  • 14 Prosinac 2020
  • 3 odgovora
  • 196 pregleda

Dobra vecer!

Postavljam pitanje ovim putem, posto se problem ponavlja i ponavlja, ne rjesava se, sad vec 3, 4 godine.

Isto tako, molim opcenit odgovor. Nemojte odgovoriti da vam treba vise podataka. Ovo se ponavlja malo, malo  vec nekoliko godina!

Znaci, vi kao A1 imate sve tocne podatke u svooj bazi (mene i moje obitelji).

Imate i netocne, nevazece, zasto, to samo vi znate, no  dobro. Spomenuh samo zato jer ih vi malo, malo koristite. Zasto, opet, samo vi znate.

Opetovano, svaki mjesec vas moram zvati da ili posaljete racun za mobitele ili da posaljete tocan racun ili da posaljete racun na tocnu adresu ili… i to jednom za mamu, jednom za tetu, ...

Imamo obiteljski paket. Prije tjedan dana smo suprug i ja se prebacili na Tele 2 (inace smo bili korisnici od  p o c e t k a  Vipa i imamo i ostale vase usluge), no u A1 ostali su jos neki clanovi obitelji. 

I evo, opet sam danas zvala Sluzbu i opet su se spominjale neke aktivacije, aplikacije, stare adrese, ... 

Ne razumijem, ako ste npr. u rujnu poslali racun na tocnu adresu, zasto saljete u listopadu na neku  xy adresu?

Ako nitko nije aktivirao neku uslugu ili ako smo decidirano  trazili dostavu racuna putem poste, zasto ne saljete vec …

Zasto ukljucujete iz cista mira npr. tv usluge teti od 80 godina koja ima 'stari' mobitel i ne moze nikako koristiti tu uslugu (cak ni ne zna da se to moze)? I uvjeravate me da je ona (!!) koja inace zivi u selu, ugovorila u bekom centru (!!!) ili cak ja (!!).

Ima toliko primjera, ne stignem sve navesti.

Najnovije, zadnji su:

1) tetin raun uopce nije stigao postom, dobili opomenu 

2) mamin racun je poslan preko aplijacije (moja mama nema nikakvu aplikaciju),

3) dostava na krivu adresu, mama ne zivi na adresi s koje smo se suprug i ja odselili!! prije 14 godina

4) tetin racun opet nije stigao, iako je suprug xyz puta zvao, zadnji put, prosli mhesec radi provjere informacija

I svaki put se sve rjesava po nekoliko dana, zovi Sluzbu, pa zovi iduci dan- sve zajedno nema smisla.

Na mail dobijem opcenit odgovor, ako ja zovem, nijedan operater ne zna objasniti, suprug zove (posto je nositelj paketa), iduci mjesec sve ispocetka!

Molim vas, javno, u cemu je problem? 

Prebacite odgovorne na drugo, manje zahtjevno radno mjesto. Ako je do softwarea, sredite te bugoove, pa ne bavite se sivanjem ili slasticarstvom.

Jos jednom, molim objasnjenje u cemu je problem s vrstom dostavom racuna, podacima na racunu (zamislite kad vas operaterka uvjerava da je poslan racun na adresu gdje ste zivjeli prije, pazi sad, 14 godina) wt. ?

Hvala i iskreno se nadam odgovoru (na sva  postavljena pitanja)

Melita

Ps. Zvala sam i danas, kad je vas djelatnik spomenuo dostavu racuna 'putem aplikacije' , no izbacio me i rskta i nisam znala nastaviti razgovor (iz ocaja).

Nije mi jasno, kako vi samoinicijativno mijenjate nacin dostave. Imate sve sms poruke papir, putem telefona, oibova, ..  kome padne napamet, ajmo sada poslati putem aplikacije. Koje aplikacije!!!!! Znaci voditelj odjela, tko to odlucuje?

Moja mama i teta NEMAJU APLIKACIJU! Posaljite  racune postom!

Znaci, sto moramo napraviti da racun (sad su ostala samo dva racuna za mobilne usluge) posaljete putem poste na tocne adrese. Samo to.

Hvala

icon

Najbolji odgovor od A1_Filip 16 Prosinac 2020, 20:12

@Melita Reia pozdrav! 

Drage volje ću ti ovim putem pružiti općeniti odgovor na sva postavljena pitanja no u prvobitnoj poruci piše da smo općeniti odgovor pružili i putem e-maila ali istim nisi bila zadovoljna, koliko mogu iščitati pa ne znam kako da pristupim navedenome :thinking:

Načini slanja računa definiraju se prilikom sklapanja pretplatničkog odnosa, kao i adresa za slanje, u slučaju da je odabrano primanje računa na kućnu adresu. Kako korisnicima želimo dati što veću slobodu, tako smo razvili i više načina na koje se mogu primati računi. Putem Moj A1 aplikacije svaki korisnik može pristupiti izdanom računu, neovisno o tome gdje se nalazi a račun se preko Moj A1 aplikacije može i platiti, putem kartice. Međutim način primanja računa moguće je promijeniti a promjenu načina slanja računa ili adrese za slanje može izvršiti isključivo vlasnik usluge. 

Zatezne kamate i Opomene su definirani koraci procesa naplate. Zatezne kamate obračunavaju se ako se račun ne plati do definiranog datuma dospijeća a Opomena se šalje na kućnu adresu u slučaju da nismo evidentirali uplatu u mjesecu kad smo poslali račun.

Ovo bi bio općeniti odgovor. Ako mogu pomoći konkretno s tvojim slučajem, slobodno mi možeš proslijediti kontakt podatke vlasnika usluge OVDJE te ćemo u kontaktu s vlasnicima usluge provjeriti i definirati način primanja računa koji im najviše odgovara :)

Pogledaj original

Odgovora 3

Dobar dan! 

Molim odgovor na gore postavljeno pitanje.

Zasto ne saljete racune, zasto saljete racune na nevazece adrese, zasto svaki put kad zovem sluzbu radi kasnjenja racuna, vas agent spominje aplikacije, sms-ove (iako nikad nije promijenjen nacin dostave racuna s nase strane) i ZASTO, kad posaljete 'ponovno' racun  je na njemu ili opomena ili zatezne kamate? 

Zasto vas ja moram zvati svaki mjesec da mi posaljete racun kako ne bi dobila opomenu ili zatezne kamate?

S vipom i bnetom nisam imala ovake neugodne probleme. 

Molim odgovor.

Hvala.

@Melita Reia pozdrav! 

Drage volje ću ti ovim putem pružiti općeniti odgovor na sva postavljena pitanja no u prvobitnoj poruci piše da smo općeniti odgovor pružili i putem e-maila ali istim nisi bila zadovoljna, koliko mogu iščitati pa ne znam kako da pristupim navedenome :thinking:

Načini slanja računa definiraju se prilikom sklapanja pretplatničkog odnosa, kao i adresa za slanje, u slučaju da je odabrano primanje računa na kućnu adresu. Kako korisnicima želimo dati što veću slobodu, tako smo razvili i više načina na koje se mogu primati računi. Putem Moj A1 aplikacije svaki korisnik može pristupiti izdanom računu, neovisno o tome gdje se nalazi a račun se preko Moj A1 aplikacije može i platiti, putem kartice. Međutim način primanja računa moguće je promijeniti a promjenu načina slanja računa ili adrese za slanje može izvršiti isključivo vlasnik usluge. 

Zatezne kamate i Opomene su definirani koraci procesa naplate. Zatezne kamate obračunavaju se ako se račun ne plati do definiranog datuma dospijeća a Opomena se šalje na kućnu adresu u slučaju da nismo evidentirali uplatu u mjesecu kad smo poslali račun.

Ovo bi bio općeniti odgovor. Ako mogu pomoći konkretno s tvojim slučajem, slobodno mi možeš proslijediti kontakt podatke vlasnika usluge OVDJE te ćemo u kontaktu s vlasnicima usluge provjeriti i definirati način primanja računa koji im najviše odgovara :)

Filipe, hvala na odgovoru.

Sve sto si napisao znam. Vidim da i A1 zna. 

Znaci, ako se racuni dostavljaju postom, zasto se ne salju postom? Zasto ne dolaze?

Zasto stignu nakon dva tjedna kao opomena ili 'novi' sa zateznom kamatom?

Evo, jos nisam dobila jedan racun (za mamu je ovaj put stigao, za tetu nije!).

Proslijedit cu i tebi podatke.

No, zasto se sve to dogada svaki mjesec ili svaki drugi mjesec?

Zasto svaki mjesec moram zvati Sluzbu, pisati mailove, sada i putem foruma?! 

Uz sve probleme moram se s vama 'svadati' da mi posaljete racun, da ne bi kasnije placala opomenu?

Meni to nije fer poslovanje.

Molim opet odgovor, a podatke cu poslati na dati link.

Pozdrav

Odgovori