Riješeno

Račun za 2 mjesec 2022.

  • 14 March 2022
  • 4 odgovora
  • 188 pregleda

Poštovani,

nedavno sam u brzini i nesvjesno izbrisala pristigli e-račun u pristigloj pošti. Do 15.3. treba podmiriti račun.. Poslala sam bezbroj meilova za ponovljenim računom ali bezuspješno. Zovem, uvijek zauzeto . Što činiti?

Hvala. 

icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 14 March 2022, 16:16

Pogledaj original

Komentiranje je onemogućeno za ovu temu.

Odgovora 4

Razina korisnika 7
Bedž +3

Spoji se sa korisničkim podacima u Moja1 app ili web i tamo bi trebali biti svi računi.

Hvala Vam puno. Pokušat ću tako.

 

Razina korisnika 2
Bedž +3

@Marija Baričević pozdrav, vjerujem da ćeš uspjeti provjeriti informacije vezano za svoj račun putem Moj A1 usluge po uputi od @gogsy1975. Ako ćeš trebati dodatnu podršku vezano za prijepis računa slobodno mi javi svoje podatke i kontakt broj mobitela OVDJE za provjeru. 

Pozdrav,

hvala puno riješila sam problem. Uspjela sam se prijaviti u Moj A1i vidjeti svoj račun. Unosila sam krivo korisničko ime i lozinku. Zato me odbijalo. Hvala svima:)