Račun plačen dva puta
Plačao sam račun za mobitel preko internet bankarstva sve normalno, dok na mail nisam dobio dvije iste poruke da je transakcija obavljena, odem na Moj vip u pregled zahtjeva i vidim da je dva puta odobren zahtjev za placanje racuna za 11mj, znaci jedan te isti racun je naplacen sva puta zašto i kako da dođem do svojih novaca nazad?!
@Matanovic95, možeš se javiti Službi za korisnike putem kontakt forme za privatne korisnike: http://bit.ly/191R0Cs. U drugom koraku postoji mogućnost dodavanja privitka pa ti preporučujem da priložiš i potvrde o provedenim plaćanjima.
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.