Riješeno

Račun plaćen 14.10. ali imam 'dug'

  • 13 November 2019
  • 1 odgovor
  • 1560 pregleda

14.10. sam platio račun za 9. mjesec. Prošli tjedan mi je došla sms poruka da imam dugovanje. Zvao sam službu za korisnike i ne vide uplatu. Slao sam mail s potvrdom o plaćenom računu i prošlo je više od 72 sata radnih dana. Zovem 0800 091 091 i još uvijek mi govori da imam dug. Jel problem u tome što račun glasi na mog brata a ja sam platio preko mzabe? 

icon

Najbolji odgovor od A1_Sunchica 14 November 2019, 13:13

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 3
Bedž +3

@mileok pošalješ nam podatke o liniji [url=https://forum.a1.hr/inbox/conversation?with=537]OVDJE[/url] ? Provjerit ćemo u kojem je statusu provjera knjiženja. 

Odgovori