Riješeno

racun od 181 kn

  • 20 July 2021
  • 2 odgovora
  • 108 pregleda

Postovanje, neznam kaj da vam velim jedino da me budete naljutili i da ono kaj sam zamrznula na 9 mjeseci da budem skroz odjavila, prvo ste me iskljucili prije 10.06.21 pa ste me prikljucili a sad mi saljete e mailom opomenu da nije placen racun, ja racun mogu platiti samo do  12.06.21 po dogovoru sa vama dok kad sam bila u HR, ja ne zivim u Hrvatskoj pa da vas mogu zvati , dajte se molim vas korigirajte i prije neg saljete nekaj provjerite, ja vam ovaj racun od 181 kn necu platiti jer ja sam 12 .06.21 napustila HR i to vi dobro znate i to vam lijepo pise, ak treba nekaj da platim to je samo 12 dana a ostalo TV je odjavljen 11.06.21 i vracen vam je resiver, a internet se trebo iskljuciti u nedelju ujutro 13 06.21dok se ponovno ne javim znaci zamrznut je na 9 mjeseci od 13.06.21,izvolite korigirat racun , hvala Lp

Azra Kanic

icon

Najbolji odgovor od Kavopija 21 July 2021, 00:33

Pogledaj original

Odgovora 2

Bedž +1

@Azra, možeš li nam OVDJE poslati svoje podatke u svrhu provjere? 

Razina korisnika 1
Bedž +1

Bok @Azra,

Broj službe za korisnike za pozive iz inozemstva je +385 91 7125 091.

Forum nije mjesto za reklamiranje računa. Reklamacije se šalju na mail sluzba.za.korisnike@A1.hr sa potvrđene e-mail adrese u roku 30 dana od dospijeća računa.

E-mail adresu može potvrditi vlasnik linije pozivom službi za korisnike.

 

Lijepi pozdrav.

Odgovori