Riješeno

Račun

  • 29 November 2018
  • 5 odgovora
  • 281 pregled

Postovanje,

dobila sam Molbu za uplatu s podacima racuna i uopce mi se ne sviđa ovakakv nacin.
Ja bih zeljela da mi saljte u obliku uplatnice kao sto sam i do sada primala.

Hvala,
Ivana
icon

Najbolji odgovor od A1_Matej 29 November 2018, 22:49

Pogledaj original

Odgovora 5

Razina korisnika 5
Bedž +2
Dobro došla Ivana, ovo ti je forum gdje mi korisnici lapradmo o problemima s A1 a oni napredniji daju pametan savjet tako da ne moraš pisati ovako službeno jer moderatori ti tu nalete povremeno.

Zato ajde ti nama objasni što se dešava s tvojim računima pa možda netko i suvislo odgovori 😍
Razina korisnika 2
Bedž +3
Pozdrav Ivana,

pretpostavljam da imaš uključenu uslugu E-računa bez papirnate verzije pa ti se račun šalje na e-mail ili imaš mogućnost pregledavanja računa na Moj A1 portalu.
Ako želiš da ti se računi šalju na kućnu adresu u papirnatom obliku nazovi nas na 0800 091 091 pa ćemo napraviti da bude kako ti želiš. :)

Matej
Razina korisnika 1
Bedž +2
Ivana, samo opušteno. 🙂 Molba za uplatu s podacima u kojem obliku? Postoje SMS obavijesti s podacima za uplatu, također postoje i SMS obavijesti o prekoračenoj potrošnji, te obavijesti o nepodmirenom dugovanju. S obzirom na to da je riječ o individualnoj provjeri, potrebno je kontaktirati našu Službu za korisnike na broj 0800 091 091.
Hvala svima! Upravo sam zvala i sad je sve OK.
Razina korisnika 1
Bedž +2
Ivana, drago mi je da je sve riješeno. 🙂

Odgovori