Pozdrav,
Niti nakon updatea aplikacije i relogiranja ne mogu vidjeti opciju da kupim PS bon u Shop sekciji niti igdje. Trebam pomoc!
Najbolji odgovor od A1_IvanaM
Pogledaj originalPozdrav,
Niti nakon updatea aplikacije i relogiranja ne mogu vidjeti opciju da kupim PS bon u Shop sekciji niti igdje. Trebam pomoc!
Najbolji odgovor od A1_IvanaM
Pogledaj originalOvo je najdoljnji dio kad scrollam shop
Tako je i kod mene kad se spajam sa podacima fiksne usluge. Kad se spojim sa podacima prepaid mobilne, nudi mi izbor. 🤔
Ali ja nemam mobilnu uslugu kod A1, samo fiksnu. Nigdje ne pise da moram imati mobilnu, samo da se moze putem A1 aplikacije.
Čini mi se da su zaboravili integrirati u fiksne usluge jer niti na jednoj fiksnoj nemam tu opciju, samo na mobilnoj usluzi. Ne znam jel prije radilo ili je nedavni update zeznuo.
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.