Riješeno

Promjena tarife i 20%na račun

  • 21 Lipanj 2021
  • 1 odgovor
  • 65 pregleda

Poštovani, 

1.me zanima zbog čega nisam dobila 20%kako ste napisali u SMS ako sam danas kupila bon od 90kn? 

I

2. Prešla sam na drugu tarifu, a u staroj mi je ostala još hrpa minuta i pola gige, zbog čega mi to nije prebačeno?

Nadam se da će mi netko odgovoriti jer stvarno više nemam živaca za ništa, zvala sa službu za korisnike i samo automat. Ja stvarno ne znam što čovjek treba napraviti, a da pr tom kod vas ne bude u minusu

Hva

Lp

icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 21 Lipanj 2021, 13:01

1. Trenutno je akcija za prvu online kupovinu bona Masterom u mjesecu, dobiješ 10% od iznosa bona. Tebi je onda u sms-u neka personalizirana ponuda. Sve bi trebalo stići i sjesti koliko znam u roku od 24 sata, ako ne zovi SZK i prati putanju do operatera.

 

2. Aktiviranjem nove tarife gubiš sve što ti je ostale neiskorišteno od stare tarife.

Pogledaj original

Komentiranje je onemogućeno za ovu temu.

Odgovora 1

Razina korisnika 7
Bedž +3

1. Trenutno je akcija za prvu online kupovinu bona Masterom u mjesecu, dobiješ 10% od iznosa bona. Tebi je onda u sms-u neka personalizirana ponuda. Sve bi trebalo stići i sjesti koliko znam u roku od 24 sata, ako ne zovi SZK i prati putanju do operatera.

 

2. Aktiviranjem nove tarife gubiš sve što ti je ostale neiskorišteno od stare tarife.