Riješeno

Produzenje ugovora

  • 12 February 2018
  • 10 odgovora
  • 1001 pregled

Da li mi netko moze dati savjet,pocetkom 12og mjeseca 2017 godine sam produzio ugovor trio paket,sat tv,internet i kucni telefon,i uz to sam narucio TV Samsung UHD uz nekih 120 kn plus mjesecno. Televizor je trebao doci nakon 14 dana,evo sada je proslo 2 mjeseca i jos nista nije doslo. Do sada sam zvao 15 puta operatera te mi svaki put kazu drugu stvar,ugovor je na obradi,obraduje se,nemozemo mi nista dok nam se ne jave sa tog odjela itd...uglavnom javit cemo vam se do kraja dana kad provjerimo,te me svaki taj put slazu,nikad se ne jave.. Sto da radim? Vec 2 mjeseca ja cekam tv,i oni me uporno muljaju...pa kako ih nije sram..
icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 12 February 2018, 17:15

Pogledaj original

Odgovora 10

Razina korisnika 7
Bedž +3
A novi trio je produžen, popusti, cijena, Ugovorna obveza počela s novim datumom?

Ako je, ovdje ti se eventualno može ponuditi neki od moderatora da mu se javiš u inbox pa da provjeri. Teško je reći što napraviti, svaki dan dosađivati i zvati, pisati službeni prigovor pa onda opet čekati 15 dana službeni odgovor.

Ne sumnjam da ćeš svoje izboriti ili će ti umanjiti račun ili nešto, samo čuvaj živce.
Ma zovem ih svaki drugi dan,u poslovnici su mi rekli da napisem prigovor sto sam i napisao i poslao..jos ovaj tjedan cu pricekati da se jave,ako ne,raskinut cu ugovor i prici na drugu mrezu.
Razina korisnika 6
Bedž +4
Pričekaj da ti stigne odgovor na službeni prigovor i javi ovdje šta su ti odgovorili.
Razina korisnika 4
@bpilip Žao mi je zbog nastale situacije 😞
Podatke na možeš poslati OVDJE pa ćemo pogledati. No, ako si nam poslao pisani prigovor, u roku od 15 dana moraš dobiti odgovor.
Znaci meni je isto proslo 15 dana od prijave i morat cu zvati svaki dan da bi mi stigao televizor???Ja sam uzeo onaj Samsung 4k 109 cm
Bedž +1
@boris365 Provjeravamo 🙂 Javit ćemo se povratno 😉
Razina korisnika 1
Ping
6 ms
Download
0.50 Mbps
Upload
0.81 Mbps


ja produžio ugovor 24.11.2017 , ovo su moje brzine !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Razina korisnika 1
Meni je laptop došao nakon pet i pol mjeseci i četiri plaćene rate. Da sam se oslonio samo na SZK i druge oblike komunikacije još bih čekao.
Rješenje: pisana pritužba. Unutar mjesec dana od pristiglog odgovora na pritužbu treba poslati drugostupanjsku pritužbu (najbolje preporuka poštom ili hpekspres). U komisiji bi trebao biti i netko iz Udruge za zaštitu potrošača. U mom slučaju nije bio jer su se VIP-ovci tek tad potrudili poslati laptop i prvi put nazvati je li isti došao. Tako su izbjegli, očito za njih osjetljivo, iznošenje problema izvan granica svog ranča. Žalosno je da sam na to bio primoran ne bi li oni ispunili ugovoreno i potpisano.
Razina korisnika 1
nisu normalni, stvarno treba pisano , ja već 214. put šaljem preko interneta i nikad baš nikad na vrijeme odgovor, ali da nisam u španskom , zg, pa da nemreju , ali u amisu sam imao cijelo vrijeme čistih 10/0,70 , čim prešao sve se raspalo :)
ajde bar si ti se riješio, valjda budem i ja.

Pozdrav
Razina korisnika 4
@davor zagreb Provjerit ćemo, odnosno zamoliti naše kolege iz Tehnike podrške da to učine umjesto tebe. OVDJE nam pošalji podatke o vlasniku usluge i opis problema, pa krećemo s provjerom.

Odgovori