Riješeno

Produljenje ugovora za HOMEBOX DUO za strane državljane

  • 9 January 2022
  • 1 odgovor
  • 207 pregleda

Poštovani,

početkom veljače 2022 mi istječe ugovor za HOMEBOX DUO koji koristim u R Hrvatskoj a državljan sam R Slovenije. Zanima me kako mogu produljiti ugovor. Online produljenje ugovora nije moguče pošto ne posjedujem osobnu izkaznicu RH i hrvatski broj mobitela koje tražite prilikom online produljenja.

 

Hvala za odgovor.

icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaM 9 January 2022, 21:26

Pogledaj original

Komentiranje je onemogućeno za ovu temu.

Odgovora 1

Razina korisnika 3
Bedž +3

Pozdrav @hajko :hand_splayed_tone2:
Putem Webshop stranice nećeš moći, no možeš doći osobno na A1 prodajno mjesto. Popis poslovnica možeš provjeriti klikom na link https://www.a1.hr/prodajna-mjesta. U suprotnom se možeš nama javiti OVDJE i napisati da si zainteresiran za produljenje Homebox usluge te potvrdi odmah svoj OIB i kontakt broj, a mi ćemo se pobrinuti da se u kratkom roku organizira povratni kontakt.