Riješeno

Produljenje ugovora i kupnja uređaja putem weba

  • 2 December 2019
  • 4 odgovora
  • 465 pregleda

Poštovani,

zanima me je li postoji razlika u produljenju ugovora putem weba u odnosu na produljenje ugovora u poslovnicama? Naime, cijene uređaja pri produljenju ugovora putem weba su dosta povoljnije, pa me zanima je li možda postoje kakvi dodatni (skriveni) troškovi?

Također, zanima me u kojem trenutku se smatra ugovor sklopljenim, je li u trenutku potpisivanja i preuzimanja uređaja ili u trenutku kada primite ugovor natrag?

Što se događa ako se dobije oštećen ili neispravan uređaj?

Unaprijed hvala na odgovorima.

lp

Goran

icon

Najbolji odgovor od A1_Darka 2 December 2019, 12:13

Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 3
Bedž +3

Pozdrav goran_du,

ne postoje dodatni troškovi, no za narudžbe preko Webshopa nudimo dodatne popuste na uređaje.

Zahtjev za produljenje ugovorne obveze zatvorit će se nakon isporuke uređaja, tj. nakon primitka potvrde da je isti uspješno isporučen. 

U slučaju potrebe za reklamacijom uređaja isto možeš napraviti pozivom u Službu za korisnike na besplatan broj 0800 091 091 ili mailom na sluzba.za.korisnike@a1.hr.

Mozete li mi potvrditi je li uređaj Samsung A50 crni dostupan putem web shopa jer je do jutros stalo da je rasprodan te da je dostupan samo u rozoj boji, a sada stoji obratno?

Razina korisnika 3
Bedž +3

goran_du,

Samsung A50 crni nam izlazi iz ponude i u ovom trenutku nije dostupan na Webshopu.

Mozete li provjeriti sto je s narudzbom br. 20025238 putem koje je narucen Samsung A50 crni, te hoce li biti ispostovana odnosno hoce li uredjaj bit isporucen?

Odgovori