Problemi sa Internetom i službom za korisnike

  • 1 May 2022
  • 1 odgovor
  • 385 pregleda

Evo jedna mala priča o borbi koju vodim sa stručnim timom A1 firme i njihovim lažima 

 

Nakon uvjeravanja da moja adresa podržava 5G mrežu i da bi bilo najbolje da se prebacim na to tako sam i učinio, 10 dana čekanja tehničara da dođe i da instalira ruter, nakon 10 minuta skakanja po krovu čovjek kaže da ne može ništa jer nema 5G signala, u tom roku mi isključe 4G homebox internet i kažu bit će do kraja dana aktivan. 2 dana su prošla od toga a interneta još nema, zivkanjem tehničara oni kažu da kartica ne valja i da moram uzet novu sim karticu u A1 centru, tako i napravim i uzmem novu kraticu i zaposlenica na šalteru euforično govori kako interneta uvijek ima i da će se kartica aktivirati kroz 10 minuta do 24 sata. E pa moji dobri korisnici ovog cirkusa od firme,ja već 6 dana nemam internet u kući radi toga što našim tehničarima nije u prioritetu popraviti problem, zovem 20 puta na dan da poprave internet ali odgovor je uvijek isti a pitanja još gora, jeste li restartirali ruter, na takvo pitanje ja njima moram objašnjavati u čemu je problem, da nije do rutera nego do kartice koja još nije aktivirana, i tako u krug i oni svaki put "užurbano" šalju zahtjev za aktivaciju kartice, kako im se ovakav problem ne događa kad treba platit račune? Onda sve radi po protokolu. Trenutno sam odlučan prebaciti sve mobilne brojeve i internet na drugu mrežu i ne platit racun za ovaj mjesec, jer zašto plaćati ono šta nemam.


Odgovora 1

Razina korisnika 1
Bedž +1

@Josip551 žao mi je radi opisane situacije. Rado ćemo napraviti ovim putem provjeru, molim te samo da nam svoje podatke proslijediš OVDJE

Odgovori