Riješeno

Problem sa uslugom

  • 4 December 2020
  • 1 odgovor
  • 133 pregleda

Pozdrav, 

Ugovorili smo paket internet, tv i telefon koji se trebao aktivirati jucer medutim to se nije dogodilo te nema pristupa internetu niti radi tv ni telefon.

Sluzbu smo zvali nekoliko puta ali su nezainteresirani i samo govore da se strpimo da ce se problem riješiti, ali se to ne događa.

Provali smo resetirati router na tipku reset te iskljucivanjem iz struje na dvije minute ali isto bezuspjesno.

Sada me zanima sto dalje raditi jer koliko znam zakonski bi trebali aktivirati uslugu u roku 24h a mi smo vec 2 dana bez tv-a i interneta.

Hvala na odgovoru

icon

Najbolji odgovor od A1_Mirjana 7 December 2020, 18:36

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 1
Bedž +3

@mislav93 Ako ti se situacija u međuvremenu nije popravila, javi nam se sa svojim podacima OVDJE kako bismo mogli napraviti provjeru.

Odgovori