Nažalost kako sam bio "u žurbi" bon nisam odmah aktivirao na *103*14-znamenkasti kôd# nego sam ga spremio u jaknu s namjerom da ga kasnije aktiviram.
Kako je taj dan padala velika kiša (nevrijeme) pokisao sam ja, a pokisao je i bon (poprilično je izlizan). :(
Prve dvije brojke od 14-znamenkasti kôda su "teže čitljive/sketchy" i nisam ga uspio aktivirati 1. metodom. tj. vjerujem da sam ga u konačnici i "zbrickao".
(Temporary problem. Recharging not available.)
Pozivom na broj 091 77 88 pod 2 "Žao nam je daljna nadoplata vašeg računa nije moguća. Molimo nazovite SZK"
Pozivam SZK/večernji sati i naravno dobivam neki random odgovor da šaljem njima bon.
Serijski broj na bonu je donekle čitljiv, mogu priložiti i sliku bona/screenshot/whatever.
Vjerujem da nisam 1. s ovim problemom tehničke prirode.
a) Postoji li neki kontakt/chat/mailbox/inbox i kad uopće u SZK-a mogu dobit nekog tko je tech savy ?
ili moram pod
b) Osobno otići u jednu od poslovnica do grada (Rijeka) s bonom i phonom ?
Najbolji odgovor od A1_Bana
Pogledaj original