Riješeno

Problem s bonom

  • 14 January 2017
  • 11 odgovora
  • 3962 pregleda

Kupio sam vip me e-bon na kiosku u vrijednosti od 55 kn.

Nažalost kako sam bio "u žurbi" bon nisam odmah aktivirao na *103*14-znamenkasti kôd# nego sam ga spremio u jaknu s namjerom da ga kasnije aktiviram.

Kako je taj dan padala velika kiša (nevrijeme) pokisao sam ja, a pokisao je i bon (poprilično je izlizan). :(

Prve dvije brojke od 14-znamenkasti kôda su "teže čitljive/sketchy" i nisam ga uspio aktivirati 1. metodom. tj. vjerujem da sam ga u konačnici i "zbrickao".
(Temporary problem. Recharging not available.)

Pozivom na broj 091 77 88 pod 2 "Žao nam je daljna nadoplata vašeg računa nije moguća. Molimo nazovite SZK"

Pozivam SZK/večernji sati i naravno dobivam neki random odgovor da šaljem njima bon.

Serijski broj na bonu je donekle čitljiv, mogu priložiti i sliku bona/screenshot/whatever.

Vjerujem da nisam 1. s ovim problemom tehničke prirode.

a) Postoji li neki kontakt/chat/mailbox/inbox i kad uopće u SZK-a mogu dobit nekog tko je tech savy ?

ili moram pod

b) Osobno otići u jednu od poslovnica do grada (Rijeka) s bonom i phonom ?
icon

Najbolji odgovor od A1_Bana 14 January 2017, 13:49

Pogledaj original

Odgovora 11

Razina korisnika 7
Bedž +3
U poslovnici ti teško mogu pomoći s tim, vjerojatno samo uputiti zahtjev/prigovor.
Ne znam što misliš na "random odgovor". Ako su te uputili da njima pošalješ bon oni će vjerojatno pronaći "bon" po kodu ili nečem ili će ti i bez neke provjere nadoplatiti samostalno nakon što ga dobiju.
Ni tehnička podrška ti neće baš nešto vjerojatno postići prije nego im pošalješ bon.
Možeš poslati ovo skupa sa slikom na Kontakt obrazac samo budi strpljiv dok odgovore, treba dosta.
Razina korisnika 3
Ja bi nadodao da im kontakt obrazac u mom slučaju više puta nije radio te sam slao mail na dole navedeni. Moraš se samo strpiti jer će ti odgovoriti kroz 2-3 dana vjerovatno zbog previše upita.

sluzba.za.korisnike@vipnet.hr

Druga neka po meni logična solucija je ta da odeš u VIP Centar i njih zamoli da oni kontaktiraju SZK oni ce ih prije dobiti sigurno.
Razina korisnika 6
Bedž +4
To je sasvim normalna procecura, moraš im poslati bon kako bi izvršili detaljnu provjeru i rješili problem. Ubuduće svakako pripazi da ti se bon ne pokvasi.
Razina korisnika 3
Sad mi je palo na pamet pokušaj to riješiti preko Twittera ili FB stranice možda ti i oni nekako mogu pomoći, a ako ne onda će te sigurno uputiti na najbolju moguću soluciju.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Obično isti ljudi rade na svim društvenim mrežama kao i u SZK tijekom radnog vremena pa sumnjam da će puno ubrzati stvar, al možeš probat, ništa ne košta.
Sveto, poslikaj bon i pošalji nam ili putem kontakt obrasca: http://bit.ly/2eEsHkt ili na e-mail sluzba.za.korisnike@vipnet.hr , te samo navedi gdje je bon kupljen i na koji broj ga želiš obnoviti, pa ćemo riješiti problem što brže možemo 🙂
Razina korisnika 3
Mene zanima ishod ovoga, ok znam da je vikend ali nadam se da je riješeno.
Poslao sam sve dodatne info na e-mail sluzba.za.korisnike@vipnet.hr.
S obzirom da je vikend ni meni se ne žuri.
[/quote]U poslovnici ti teško mogu pomoći s tim, vjerojatno samo uputiti zahtjev/prigovor.
Ne znam što misliš na "random odgovor". Ako su te uputili da njima pošalješ bon oni će vjerojatno pronaći "bon" po kodu ili nečem ili će ti i bez neke provjere nadoplatiti samostalno nakon što ga dobiju.
Ni tehnička podrška ti neće baš nešto vjerojatno postići prije nego im pošalješ bon.
Možeš poslati ovo skupa sa slikom na Kontakt obrazac samo budi strpljiv dok odgovore, treba dosta.


Definiraj "dosta" ?
Razina korisnika 7
Bedž +3
Rok je 15 dana, najčešće odgovore baš 14 ili 15.
Rok je 15 dana, najčešće odgovore baš 14 ili 15.

Genijalno. Znači više mi se isplati oprostit se s bonom i prenest broj kod konkurencije jer to traje pazi čak 3 dana.

Odgovori