Riješeno

Problem

  • 31 July 2019
  • 5 odgovora
  • 196 pregleda

U poruci je pisalo neka pošaljem broj ispred tarife koju želim, a ponuđeno je bilo:
  1. Za Zen tarifu
  2. Za Chill tarifu
  3. Za Snap tarifu
  4. Za Ziv tarifu
Ja sam poslala broj 4, a uključila mi se tarifa pod brojem 3.
Zašto?
icon

Najbolji odgovor od A1_Matej 1 August 2019, 14:18

Pogledaj original

Odgovora 5

Razina korisnika 4
Bedž +4
Čini se da su ukinuli Za Ziv tarifu pa ti se aktivirala ova najbliža toj po broju?
@Remko1 to se sad nikako ne može ukinuti?
Razina korisnika 7
Bedž +3
Nazovi SZK i lijepo objasni da si krivo aktivirala i zamoli ih da ti uključe koju želiš. Nevoljko to rade ali zna upaliti.
@gogsy1975 Hvala
Razina korisnika 2
Bedž +3
@Franka Vrlo neobično. To se ne bi smjelo dogoditi. Naravno da ćemo napraviti ispravak tarife ako je došlo do pogreške. Jesi li već sve riješila pozivom korisničkoj podršci?

Odgovori