Riješeno

Pristup webmailu ne radi, kao ni moj A1

  • 21 February 2024
  • 48 odgovora
  • 984 pregleda

Postovani, 

vec pet dana nemam pristup svojem webmailu na webmail.a1.hr, 
kao ni a1 aplikaciji na mobitelu. 
Ne mogu se ulogirati ni na moj.a1.hr.

Mozete li mi potvrditi da postoje nekakve smetnje ili su u pitanju radovi na sustavu?

Posto mi je to primaran mail, bitno mi je mu imam pristup (svi racuni mi stizu tamo).

Srdacan Pozdrav,
Dorotea

icon

Najbolji odgovor od A1_Boris 22 February 2024, 18:00

Pogledaj original

Odgovora 48

Dobila sam odgovor, geo-blocking:

“Pristup svim našim digitalnim kanalima je onemogućen i dopušta se samo našim korisnicima koji koriste našu mobilnu ili fiksnu vezu ili su bilo gdje na WiFI spojeni u Hrvatskoj. Ako ste u roamingu trebate koristiti mobilnu mrežu za pristup Moj A1 web/app a ne WiFI routere drugih operatera.”
 

Razina korisnika 2
Bedž +3

@DoroteaD pozdrav, žao mi je ako imaš poteškoće s korištenjem naših usluga. Možeš li nam samo javiti kontakt broj mobitela i podatke od vlasnika usluge privatnom porukom OVDJE kako bih mogao napraviti detaljnije provjere vezano za tvoj slučaj. 

Razina korisnika 2

Bok Boris, imam isti problem kao DoroteaD.

Također se ne mogu ulogirati u mojA1 ni u aplikaciji (dobivam poruku radovi na sustavu) ni u pregledniku na PC-u (dobivam poruku da je server privremeno nedostupan) pa ne mogu pratiti potrošnju na Homeboxu, ulogirati se na a1webmail, a početkom ožujka neću moći platiti račun za veljaču karticom i ću dogovati.

Trenutno nisam u Hrvatskoj pa se logiram (na PC-u) sa češkom IP adresom i na apk. češkom SIM karticom operatera vodafone.cz

poslao sam ti privatnu poruku

 

screenshot apk.

 

 

 

 

Razina korisnika 2
Bedž +3

@1jorgos pozdrav, žao mi je to čuti. Možeš li nam se samo javiti privatnom porukom OVDJE kako bismo mogli napraviti potrebne provjere vezano za tvoj slučaj. 

Razina korisnika 2

sada sam pokušao u pregledniku na mom računalu učitati stranice za prijavu "mojA1" (sestrinskih tvrtki) A1austria, A1.rs, A1.by, A1.bg, A1.mk, A1.si  i sve rade, samo mojA1. hr ne učitava . Također će se učitati stranica za prijavu Vašeg konkurenta "moj.hrvatskitelekom.hr", znači problem je u A1 hr

Bedž +1

Pozdrav @1jorgos čuli smo se u inboxu. Hvala ti na svim informacijama. 

Razina korisnika 6
Bedž +6

@1jorgos Zašto bi bio problem u a1.hr ako se  pokušavaš logirati češkom sim karticom? Di ti je A1 sim kartica? Kak misliš da će A1 dozvoliti pristup A1 računu tamo nekoj xyz ČEŠKOJ kartici? Ne znam ki je ovdje lud, zbunjen, normalan-ti koji pitaš takve bedastoće ili A1 koji izgleda uopće ne čita kaj vi pišete ili su to automatski bot odgovori.

Kaj tebi niš ne znači odgovor koji je Dorotea dobila?

"Pristup svim našim digitalnim kanalima je onemogućen i dopušta se samo našim korisnicima koji koriste našu mobilnu ili fiksnu vezu ili su bilo gdje na WiFI spojeni u Hrvatskoj. Ako ste u roamingu trebate koristiti mobilnu mrežu za pristup Moj A1 web/app a ne WiFI routere drugih operatera.

Koristiti A1 SIM karticu za pristup roaming A1 partnerskoj mreži, očito se i to mora napisati.

Razina korisnika 2

@nickno

molim te smiri se.

Vec 12 godina imam u Hrvatskoj samo Homebox, nikad nisam imao hrvatsku simicu. Od 2012g. normalno sam se logirao u mojA1.hr (studeni-ožujak kad sam u češkoj), platio račune, pratio potrošnju itd. preko češkoj SIM ili preglednikom računala s češkoj IP adresom i sve je radio pouzdano.  Još sredinom veljače sam normalno platio karticom račun  za 1/2024.

Sad, cca 10 dana se stranica  “moj.A1.hr” ni  aplikacija ne učitava. 12 godina radio i sad ukinuli??? Reci, kako se mogu prijaviti na svoj račun, kad imam samo Homebox koji je 950km od mene 5mj. u godini??? 

Prijatelj koji u hrvatskoj koristi Gigabox hr. telekoma (isti sistem kao Homebox) se i danas iz ČR (preko českoj SIM) prijavio na svoj račun!

oprosti strancu eventualne greške u hrvatskom pravopisu

Točno tako. Bas bespotrebno...

Ja sam dinosaur koji još koristi (ili je koristio) bivši vip-ov mail (i bas mi je bio zgodan i kratak) i taj webmail je u biti jedino sto mi je zanimljivo u A1.

I sad nakon 20tak godina je webmail postao poprilično beskoristan, posto bi ga sada (po propisima) mogla otvarati samo kada koristim mobile data svoje A1 kartice koju - pazi ironije - imam samo zbog webmail-a, a webmail se vise ne otvara sa “zlim” stranim wifi-ovima i ostalim mrežama (sad je cromail).
Znači za provjeru maila se moram odspojit od trenutne veze, spojit na A1, postavit tethering  ako ću citat na laptopu i otvorit webmail 😁
- no problem: nekako imam osjećaj da ga vise neću bas nešto intenzivno koristiti…

Info ako netko ima iste probleme: Sad za prijelazno razdoblje sam si namjestila dolazni server u Thunderbirdu (puno zgodnije nego webmail) tako da mogu polako preusmjerit svu bitnu postu na mailove koji rade...

 

No dobro dragi A1- jasno da se želite riješiti korisnika od kojih nemate dovoljno koristi…

Samo zašto se ovakvi potezi ne najave unaprijed da se ljudi mogu pripremiti mi nije jasno...

Razina korisnika 6
Bedž +6

Kaj se ima posebno naglašavati da je za A1 usluge u roamingu POTREBNA A1 sim kartica? !?🤔

Zamislite obratnu situaciju: netko tam iz tunguzije dočepao se vaših podataka i lipo se ulogira na vaš Moj A1 bez sim kartice,a vi se onda okomljujete na A1 da niste vi uključili niš od onog kaj vam A1 naplaćuje, niti imate zgodnog princa ili princezu s kojom pričate 10 sati dnevno, niti šaljete spamove ili prijeteće mejlove zbog kojih vam je policija došla na vrata. 😉

 

Razina korisnika 2

@nickno 

Kako se mogu ulogirati na stranicu “moj.a1.hr” u PC pregledniku u inozemstvu sa A1 SIM karticom, kada je SIM kartica u Homebox uređaju koji je u kući u Hrvatskoj, a zalijepljena je naljepnicom i prema općim uvjetima, ne može se ukloniti s modema?

Razina korisnika 6
Bedž +6

@1jorgos , plaćaj preko banke trajnim nalogom, valjda to postoji i u Češkoj, zovi A1 i pitaj kako da promijeniš način plaćanja.

P.S. karticu možeš izvaditi iz Homeboxa po novim Uvjetima korištenja, ali tebi to neće ništa značiti jer neće raditi izvan Hrvatske

Razina korisnika 2

@nickno

SIM kartica mora ostati u Homeboxu u Hrvatskoj zbog nadzora kućne web kamere i upravljanje funkcijama pametne kuće.

Naravno, mogu platiti transferom iz češke banke, ali prekogranični prijenos CZK u HR (EUR) košta nešto ( naknada za SWIFT prijenos iznosi 100 CZK ili više, ovisno o korištenoj banci) i ne znam točno koliko CZK poslati, koji je tečaj CZK/EUR u tom trenutku, a također ne znam naplaćuje li korespondentna banka naknade na putu i također banka primatelja,  tj. da li A1 prime cijeli iznos .

Osim plaćanja računa, i dalje bih želio pratiti potrošnju podataka i sl. kao i do sada. Struju i vodu također bez problema plaćam karticom nakon prijave na račun HEPI.hr a hvarskog vodovoda!

 
Razina korisnika 6
Bedž +6

@1jorgos , nemam niš protiv stranaca, ali ako si imal za kuću na Hvaru, onda imaš i za plaćanje računa preko banaka.

Baš me zanima, kad dođeš u Hrvatsku, onda gledaš svoju web kameru u Češkoj? A bokte, od zabrinutosti za svoje nekretnine ti nisi posve prisutan ni sim ni tam, izem ti takav život 😜

Jel ti znaš kaj je uopće trajni nalog? Račun ti dođe na banku i banka automatski plaća s tvog računa. E sad, ne znam postoji li međunarodna takva usluga, ako i postoji, koliko tko naplaćuje. Ali trajni nalog znači upravo to-ti niš ne moraš raditi, banka odradi sve umjesto tebe na dan dospjeća računa.

Razina korisnika 2

@nickno

Godine 2009. nekretnine u zabačenom selu na Hvaru još nisu bile skupe 😜

Jesam napola stranac. Od kada sam u mirovini, putujem između CZ i HR. Ukupno preko 6 mjeseci godišnje na Hvaru a ostalo u CZ.

web kameru imam samo da bi počla snimati i upozorila me na lopove ili bilo kakve nepravilnosti u nekretnine. Također mogu (kad sam na Hvaru) gledati kameru u Češkoj, ali ne moram, živi tamo sin, pa tamo (nadam se) neće biti ništa.

sad još trebam, da mene A1 opet omoguči da upravljam svojim računem iz inozemstva, kao zadnjih 12 godina i bit će sve OK i bit ću jako zadovoljan s A1 opet kao prije. Ne bih volio morati tražiti novog internet providera.

moja banka ne dopuštje za izravno terećenje iz inozemstva.

banku u Hrvatskoj  ne imam, što kad ona mene zabrani prijavu u internetsko bankarstvo iz inozemstva😨

još sam mislio uzeti prepaid hrvatsku sim karticu, onu najjeftiniju (bonbon.hr ima 3GB/mj/4,5€  ili tomato.hr, je skuplji, 2GB/mj/4,9€) moći ću se ulogirati preko bonbon ili tomato sim u moj.A1.hr kad one SIM ču biti u češkoj u roomingu??

Do sada bez odgovora od SZK.

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Da, u Češkoj ćeš biti u roamingu bez obzira koju karticu imao od hrvatskih providera. 

Zovi SZK, ali na onaj broj za inozemstvo, ne na 0800 091 091, budući da se nalaziš u inozemstvu.

Razina korisnika 2

@nickno

pa ako ovu sim karticu https://www.bonbon.hr/ponuda/na-bonove/paketi# 

sa tarifom "mali internet" stavim u usb modem i modem u usb slot u notebooku u češke, neće mi biti blokirana prijava na moj račun na stranici "moj. A1.hr" ??
U tom slučaju bih (na proljeće kad dođem u Hrvatsku) ovu simicu kupio i (od studenog do ožujka, kad ne idem u Hrvatsku) nadoplatio bih 5 puta bonom od 4,5€, jer zbog 5x4,5€/god se ne isplati izgubit živce s A1.
Samo ne razumijem,  zašto su sad dugogodišnji korisnici homeboxa ovako isključeni sa svojih računa.
Nitko drugi u Hrvatskoj (drugi operateri, banke, struja, voda itd.) to ne radi. Također se bez problema na sve svoje račune u Češkoj prijavim iz Hvara preko Homeboxa sa hrvatskom IP adresom.

hvala na odgovoru

Razina korisnika 6
Bedž +6

Za pristup Moj A1 moraš imati A1 sim karticu ili fiksnu uslugu, u koju spada i homebox. Fiksne usluge su dostupne samo u Hrvatskoj, sim kartice mogu i u roaming. Ali ti trebaš povezati sim karticu sa homebox uslugom da bi uopće vidio račun od homeboxa u aplikaciji ili na webu,  a mislim da to ne možeš sa prepaid karticom, već nekom pretplatničkom.

Bonbon je mreža od Hrvatskog Telekoma i ne možeš se s njom ulogirati u Moj A1. Tj., možda bi u Hrvatskoj i mogao preko wi-fija, ali to svakako ne možeš u Češkoj. Bonbon mislim da koristi aplikaciju Moj HT ili ima svoju, ne znam jer nemam.

E sad, da li u A1 homebox uopće možeš staviti karticu drugog operatera, ne znam, jer nemam homebox.

Razina korisnika 7
Bedž +4

1jorgos  Ako imaš korisničke podatke za prijavu možeš se prijaviti bez da si na A1 mreži bilo na PC u Moj A1 ili na mobu preko App Moj A1. Jedini uvjet je da imaš jednu njihovu uslugu. A korisnički podaci su ovog tipa:

otp.38591xxxxxxx@a1net.hr  i naravno loz. Možeš i resetirati lozinku ali moraš vidjeti na homebox-u kada ti dođe sms za autorizaciju izmjene lozinke.

Ja se uredno prijavljujem na PC ili na mob u A1 bez A1sim kartice!

Znači netočno je da se ne može prijavljivati u moj A1 bez da si na A1 mreži!!

Razina korisnika 2

@daworin 

imam samo uslugu Homebox koji je sad uključeni u Hrvatskoj (nemam drugu,pozivnu sim A1).

12 godina logirao sam se na svoj račun na stranici moj.a1.hr tako, da sam upisao "moj.a1.hr" u preglednik PC (bilo gdje u svijetu) i kada se stranica učitala upisao sam korisničko ime u obliku "jirixxxxxx"  + lozinka,  onda enter, i vidio sam svoj račun.  cca od pol veljače se u pregledniku ne učitava stranica moj.A1.hr.

gdje imam upisat, kao pišeš, korisničko ime i lozinku kad se mene prijavna stranica ne učita. kakvu adresu pišeš u preglednik, da se ti učita.
nešto morali u A1promjeniti!

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Pa ti si u Hrvatskoj, pa se možeš prijaviti putem bilo koje mreže unosom korisničkih podataka, ali A1,je uveo geo-blocking i na taj način se svi u roamingu više ne mogu prijaviti, već moraju koristiti mobilne podatke i A1 sim karticu spojenu na neku roaming partnersku mrežu.

@1jorgos , sad čekaj da vidiš kaj bu ti A1 odgovorio kak su ti napisali u onom drugom threadu

Razina korisnika 7
Bedž +4

Bilo gdje u svijetu sa bilo kojim internetom se možeš ulogirati korisničkim podacima i lozinkom u Moj A1 bilo u App, portal ili mail.  @1jorgos pošto si se dosad logirao sasvim normalno očito je negdje greška trebao bi resetirati lozinku ili se prijaviti putem sms poruke naravno to trebaš napraviti kada možeš pristupiti sms porukama na homebox routeru.

Mnogima je najjednostavnije se ulogirati putem A1 mreže i na taj način ne znaju svoje korisničke podatke ni lozinku. I problem nastaje kada nisu na A1 mreži a treba ući u Moj A1….

Razina korisnika 2

@daworin

Jesam u Češkoj, sa SIM češkog operatera. sada sam instalirao aplikaciju, ali se nije pojavila stranica dobrodošlice, s tvojom snimkom zaslona, ​​ali se nakon nekog vremena pojavilo ovo. ne imam gdje upisatii koristničke ime i lozinku.

 

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Dobila sam odgovor, geo-blocking:

“Pristup svim našim digitalnim kanalima je onemogućen i dopušta se samo našim korisnicima koji koriste našu mobilnu ili fiksnu vezu ili su bilo gdje na WiFI spojeni u Hrvatskoj. Ako ste u roamingu trebate koristiti mobilnu mrežu za pristup Moj A1 web/app a ne WiFI routere drugih operatera.”
 

 

@1jorgos , evo podsjetnik ako si zaboravio zbog čega ne vidiš ono kaj vidimo mi koji smo u Hrvatskoj. Budući da nemaš A1 sim karticu, aplikaciji Moj A1 ne možeš pristupiti nikako drukčije, jedino kaj možeš je čekati da ti A1 odgovori privatnom porukom kako ti je već obećao.

Razina korisnika 2

@nickno

vjerojatno da. bilo bi treba da A1 ukine geoblokiranje za korisnike koji imaju samo Homebox uslugu i nemaju normalnu SIM karticu, ili im uvede drugačiji način prijave, primjerice korištenjem besplatne sim kartice s kojom će se moći spojiti samo na moj.a1.hr stranicu. sav drugi internet, pozivi i SMS bit će blokirani.

Odgovori