Riješeno

Prijenos ugovora poslovni na privatni

  • 15 June 2021
  • 2 odgovora
  • 71 pregled

Pozdrav

Želim ugovor i broj prenijeti sa poslovne osobe na privatni osobni, potpisnik sam poslovnog ugovora. Molim povratnu info jel to moguće i u kojim rokovima?

 

Unaprijed hvala 

icon

Najbolji odgovor od nickno 16 June 2021, 00:49

Pogledaj original

Odgovora 2

Razina korisnika 3
Bedž +3

Pozdrav @MRab86, vidim da je @nickno brzo i adekvatno uskočila, kao i svaki put :heart_eyes: , ali ako je potrebna bilo kakva dodatna info na temu prijenosa vlasništva, svakako nam se povratno javi. Ako će biti potrebna provjera na individualnoj razini, možemo se čuti privatnom porukom radi osobnih podataka.

Razina korisnika 5
Bedž +6

Evo kaj google kaže:

https://www.portofon.com/savjeti/moze-li-djelatnik-prilikom-odlaska-iz-tvrtke-zadrzati-sluzbeni-broj-mobilnog-telefona

"...

iz HAKOM-a su odgovorili: za navedenu problematiku ne postoje zakonski propisi koji istu uređuju. Zaposlenik može zadržati broj koji je koristio za vrijeme rada u tvrtki isključivo ukoliko mu tvrtka to dopusti, odnosno pristane da se promijeni vlasnik broja na fizičku osobu koja odlazi.

Ukoliko je tvrtka dopustila prijenos vlasništva broja na zaposlenika (sad već bivšeg), ne postoji vrijeme u kojem se broj ne bi mogao koristiti, odnosno može se koristiti odmah. Isto tako, s obzirom da se radi o odluci tvrtke hoće li broj prenijeti na zaposlenika, tvrtka odlučuje je li potrebno biti zaposlen određeno vrijeme kako bi se to pravo ostvarilo.

Sama promjena je jednostavna pred operatorom: potrebno je predati zahtjev za izmjenom platežne osobe. Ipak, s obzirom da se radi o promjeni s pravne na fizičku osobu, treba imati na umu da se mora promijeniti i tarifa jer nisu iste tarife za pravne i fizičke osobe kao i da je potrebno definirati pitanje ugovorne obveze ukoliko ona postoji. Sukladno propisima, operator je obavezan omogućiti, na zahtjev pretplatnika javnih komunikacijskih usluga, izdvajanje broja iz Virtualne privatne mreže (VPN) mreže u roku od pet (5) radnih dana od dana podnošenja zahtjeva, osim ukoliko pretplatnik izričito ne zatraži izdvajanje broja na točno određeni datum."

 

 

 

Odgovori