Poštovani, zahtjev sam ispunio 10 Lipnja, 2017 godine, primio i potpisao pisani zahtjev 13. lipnja na kojem je naveden datum prijenosa broja 05. srpnja 2017. Prije samoga prijenosa broja putem vipwebshopa kontaktirao sam Vip agenta gdje mi je rečeno da prijenos broja traje maksimalno 4 dana. Na svojoj trenutnoj Bonbon mreži deaktivirao sam sve opcije i tarife i potrošio novce vjerujući Vip agentu da prijenos traje 4 dana, a ne 24 dana kako piše u zahtjevu koji sam dobio poštom. Poslao sam email službi za korisnike i nikakav odgovor nisam dobio. Zvao sam službu za korisnike i njima objasnio moj problem te mi je rečeno da oni ne mogu ništa napraviti i ubrzati postupak uključenja prije 5 srpnja 2017 godine i ako nisam zadovoljan da odem na VIP prodajno mjesto da se isti zahtjev stornira. Sada je vas pitam kakav je to odnos prema novome korisniku gdje jedno govorite, a drugo radite?!? Ako je rečeno 4 dana zašto onda to ne može biti ? Da ste mi u startu rekli da može duže potrajati drugačije i u drugo vrijeme bih napravio prijenos broja, a ovako moram ponovno osposobljavati tarifne opcije i uplaćivati kune na postojeći Bonbon broj što mi financijski nije isplativo. Molim vas vaš odgovor i riješenje moga problema!
Unaprijed zahvalan