Riješeno

Prijelaz na bonove nakon isteka ugovora, tko tu koga...

  • 29 October 2018
  • 14 odgovora
  • 3106 pregleda

Razina korisnika 1
  • Forum rekreativac početnik
  • 3 odgovora
Pozdrav svima,

evo da upitam ako ima itko da mi točno kaže što treba napraviti kako bi se raskinula pretplata nakog isteka ugovornog odnosa, ali bez odlaska u VIP centar ili tako nešto???
Naime, dana 24.10.2018 istekla mi je pretplata za mene i suprugu.

18.10.2018. šaljem mail na sluzba.za.korisnike@vipnet.hr sa pitanjem da želim raskinuti ugovor i kako to mogu napraviti za sebe i suprugu.

22.10.2018. odgovor dolazi da raskid ugovora može zatražiti samo vlasnik linije, tj. osoba koja je potpisala ugovor što je po meni OK.
U odgovoru još stoji kako to izvesti:
Slanjem pisanog zahtjeva e-mailom na adresu zahtjev.za.raskid-privatni@A1.hr . Da bi proces bio brži i da bismo mogli uvažiti zahtjev, trebate učiniti 3 stvari: navesti osobne podatke i broj linije za koju je zahtjev vezan, vlastoručno ga potpisati i priložiti obostranu presliku osobne iskaznice ili putovnice.

23.10.2018 pošaljem na mail 2 zahtjeva za raskid, u zahtjevu navedem osobne podatke (ime, prezime, OIB)i poslikam osobnu iskaznicu.

I danas meni dolazi poziv da mi se nudi nova pretplata, čak kunu jeftinija nego što sad plaćam, odbijem i onda mi se nudi prelazak na tomato pa i to odbijem i onda šlag na kraju: ipak ne možemo raskinuti ugovor jer niste naveli broj osobne u zahtjevu za raskid i niste naveli vašu šifru korisnika, pa datum usluge, pa naziv usluge pa svašta nešto...?????Molimo vas pošaljite ponovo pa ćemo za par dana raskinut.

I onda dolazi mail meni sa instrukcijama:

Kako bi zahtjev bio pravovaljan, isti mora sadržavati sljedeće podatke:
  • Ime i prezime
  • Adresu
  • Naziv usluge
  • Datum ugovaranja usluge
  • OIB
  • Broj osobne iskaznice
  • Broj telefona/priključka
  • Šifru korisnika

E sad samo jedno pitanje za A1, jel vi to mene .... u zdrav mozak?
Postupio sam prema vašim uputama iz prvog maila, nigdje se ne spominju kojekakve gluposti koje sad navodite, ja pod osobnim podacima koje treba upisati u zahtjev za raskid sigurno ne smatram ovo sve gore navedeno...

Sljedeći mail sigurno neće ići na ovaj forum...
icon

Najbolji odgovor od Sunasce 10 November 2018, 07:07

Pogledaj original

Odgovora 14

Razina korisnika 2
...kada sam prelazio na bonove onda sam isto dobio nekakav papirić da zovem nekoga i svašta nešto...onda sam morao bit strahovito prost dok me nisu prebacili...suprugu si mi isto zaje...no tada nisam bio doma...po meni jednostavno im zakon dozvoljava da se tako ponašaju...kod hrvatskog telekoma je ista stvar sa max tv...
Ma sve bi se to trebalo moć, al zašto jednostavno kad može komplicirano. Ja sam zadnji ugovor uvjete dogovorila sa SZK, a po mob i na potpisivanje išla u centar. Raskinit išla u centar, kaže ne radim vam ja raskide, evo vam broj i kod. Nazvala, odbila nebuloznr ponude i raskinili, za 2 dana prebačena na bonove
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ma sve bi se to trebalo moć, al zašto jednostavno kad može komplicirano. Ja sam zadnji ugovor uvjete dogovorila sa SZK, a po mob i na potpisivanje išla u centar. Raskinit išla u centar, kaže ne radim vam ja raskide, evo vam broj i kod. Nazvala, odbila nebuloznr ponude i raskinili, za 2 dana prebačena na bonove.
Razina korisnika 5
Bedž +2
Tu mi nešto smrdi, čuo sam da za produženje ugovora te šalju na onoga tko je radio prvi ali za odjavu nisam. Štoviše ove godine svih 5 brojeva sam odjavio u Gardenu neke u 3 mj a neke u 9 mj i gospodična nije postavljala nikakve uvjete čak nije se potrudila ni pitati zašto prelazim na bonove.
Jučer iz Garden Mall-a, onaj tko napravi ugovor on ga zatvara i nikako drukčije. To traje već sigurno 2 godine. Nema logike, ali to je njihovo poslovanje.
Evo moje najnovije iskustvo: preko weba pokrenem prebacivanje broja na bonove (chili tarifa), dođe mi na kućnu adresu kartica i zahtjevi za prijenos da ih potpišem, nazovem službu za korisnike kaj sad-odnesite u bilo koju poslovnicu, nemožete poslati emjlom...dođem u garden i tvrdi ovo što sam gore napisao...srećom pošta pokraj i pošaljem poštom.
Razina korisnika 5
Bedž +2
Ma da, daj mi reci odtkud ti ta informacija.
Ne pišite gluposti, ne može u centru raskinuti ugovor, ako je sklopljen telefonom ili webom.
Razina korisnika 1
Samo da "apdejtam" svoj status, znaci opet poslan mail sa finim prigovorom i zahtjevom za raskid, sve popunjeno kako su rekli, nakon par dana prebacen na bonove, nikog nisam zvao niti isao po centrima, niti je mene tko zvao, fino uredno pise u njihovim opcim uvjetima kako se raskida i sto je sve potrebno, naveo clanke i spomenuo HAKOM i eto mene na bonovima nakon 5 dana od poslanog zahtjeva...
Jos kasnije slijedi prigovor kad dobijem racun da je to trebalo biti ucinjeno u roku jednog radnog dana... ali eto Svi Sveti pa vikend i oduzi se....
Pozz...
Razina korisnika 1
Aha, s tim bi kao trebao bit sretan, javili su se brzo...
Sve mi je na vipu, i fiksna i mobilne tarife, jedva cekam svega se rijesit...
Razina korisnika 7
Bedž +3
Gnjave samo da što dulje razvuku. Bezobrazno i neprofesionalno. 26.10. ti je mogla biti raskinuta pretplata. Još su ti brzo i odgovarali. Mogao si čekat na prvi odgovor 14 dana.
Razina korisnika 1
Pa ako mogu sklopit ugovor preko telefonskog razgovora onda mogu i raskinut.... U 21.stoljecu...
Nije poanta centar nego upute u prvom mailu od sluzbene osobe... to je njihov sluzbeni odgovor...
Kad to napravim onda ce rec da nisam broj cipela stavio u zahtjev za raskid...
Razina korisnika 7
Bedž +3
Niti produženje a niti prekid preko weba, mail-a i bilo kakve automatike. Put pod noge, centar. Broj za zvati, odlučno odbijanje i imaš pravo na bonove u zakonskom roku 24 sata.

A ovi što melju bezveze, ne melju bezveze nego nemaju uopće volju nešto naučiti jer rijetko budu sankcionirani.
Razina korisnika 5
Bedž +2
Izgleda da im dosta korisnika odlazi te izmišljaju glupave podatke, odi na prodajno mjesto i napravi raskid, dobit ćeš broj koji treba nazvati a teško se dobija (još jedan razlog da korisinici odu). Kada uspiješ dobiti, ako si već odabrao kuda ideš, nemoj pristajati na fore kao "još Vam moram poslati jednu ponudu" i "raskid će biti s zadnjim danom u mjesecu" nego, puno hvala nemate mi ništa za ponuditi i prijenos broja po zakonu morate obaviti u 24h.

Odgovori