evo da upitam ako ima itko da mi točno kaže što treba napraviti kako bi se raskinula pretplata nakog isteka ugovornog odnosa, ali bez odlaska u VIP centar ili tako nešto???
Naime, dana 24.10.2018 istekla mi je pretplata za mene i suprugu.
18.10.2018. šaljem mail na sluzba.za.korisnike@vipnet.hr sa pitanjem da želim raskinuti ugovor i kako to mogu napraviti za sebe i suprugu.
22.10.2018. odgovor dolazi da raskid ugovora može zatražiti samo vlasnik linije, tj. osoba koja je potpisala ugovor što je po meni OK.
U odgovoru još stoji kako to izvesti:
Slanjem pisanog zahtjeva e-mailom na adresu zahtjev.za.raskid-privatni@A1.hr . Da bi proces bio brži i da bismo mogli uvažiti zahtjev, trebate učiniti 3 stvari: navesti osobne podatke i broj linije za koju je zahtjev vezan, vlastoručno ga potpisati i priložiti obostranu presliku osobne iskaznice ili putovnice.
23.10.2018 pošaljem na mail 2 zahtjeva za raskid, u zahtjevu navedem osobne podatke (ime, prezime, OIB)i poslikam osobnu iskaznicu.
I danas meni dolazi poziv da mi se nudi nova pretplata, čak kunu jeftinija nego što sad plaćam, odbijem i onda mi se nudi prelazak na tomato pa i to odbijem i onda šlag na kraju: ipak ne možemo raskinuti ugovor jer niste naveli broj osobne u zahtjevu za raskid i niste naveli vašu šifru korisnika, pa datum usluge, pa naziv usluge pa svašta nešto...?????Molimo vas pošaljite ponovo pa ćemo za par dana raskinut.
I onda dolazi mail meni sa instrukcijama:
Kako bi zahtjev bio pravovaljan, isti mora sadržavati sljedeće podatke:
- Ime i prezime
- Adresu
- Naziv usluge
- Datum ugovaranja usluge
- OIB
- Broj osobne iskaznice
- Broj telefona/priključka
- Šifru korisnika
E sad samo jedno pitanje za A1, jel vi to mene .... u zdrav mozak?
Postupio sam prema vašim uputama iz prvog maila, nigdje se ne spominju kojekakve gluposti koje sad navodite, ja pod osobnim podacima koje treba upisati u zahtjev za raskid sigurno ne smatram ovo sve gore navedeno...
Sljedeći mail sigurno neće ići na ovaj forum...
Najbolji odgovor od Sunasce
Pogledaj original