Poštovani, za danas 3.11.2021. najavljeno mi je spajanje nove usluge interneta. Kako je bivša vlasnica mređe raskinula ugovor sa A1, ugovorili smo spjanje nove usluge dan nakon što je stara isključena. Prema dogovoru sa vašom službom za korisnike termin spajanja bio je 3.11.2021. u 8:00. Kako se nitko nije javio do 8:30 upućen je prvi poziv prema službi za korisnike gdje mi je dan odgovor da će se netko ubrzo javiti. U 9:30 je drugi puta upućen poziv prema službi, te je rečeno da tehničari rade od 8:00 do 10:00 (u tom terminu bi se netko trebao pojaviti), te je gospođa provjerila tko je zadužen za radni nalog te rekla da će tehničar doći do 10:00 h. Novi poziv stigao je u 9:46 h od službe za korisnike kako bi me obavijestili da su tehničari u samoizolaciji te je sljedeći slobodan termin 8.11.2021. u 13:00 h. Ugovaranje usluge obavljeno je na ovaj način samo zbog vaše ponude da točno u ovom trenutku isporučite tu uslugu. Što se mene tiče, ja sam poslovno izigran, od strane A1 jer nije napravljeno ono što je ugovorom i razgovorima koji se snimaju obećano.
Moja su pitanja sljedeća:
1. nitko nije znao da su tehničari nedostupni i na koji način možete obećavati nešto što, kao što vidim, ne možete ispuniti (korona nije moj problem to uvrstite u svoje poslovanje i planove)?
2. obzirom da vi vrlo uspješno naplaćujete usluge, tko bi mogao platiti moje vrijeme ( danas 2 sata čekanja, u ponedjeljak vjerojatno 2 sata čekanja i rado od kuće bez interneta i 3 radna dana?)
3. kome točno da se ja obratim za ovaj problem?
Ukoliko ne dobijem konkretne odgovore ovo ćemo tretirati kao spor za SUD ČASTI HRVATSKE OBRTNIČKE KOMORE.
lp
Najbolji odgovor od A1_Mateja
Pogledaj original