Riješeno

prigovor - black friday promocija / prevara

  • 17 December 2021
  • 2 odgovora
  • 194 pregleda

Na black friday sklopila sam ugovor preko webshopa - homebox uslugu. Radilo se o promociji 3 mjeseca bez mj. Naknade i gratis huawei smart watch. Međutim navedeni smart watch nije dostavljen, a telefonskim putem nisam dobila informacije od sluzbe za korisnike.

Napominjem da sam i prije ugovaranja usluge online kontaktirala sluzbu za korisnike i jedina informacija koju sam dobila je da se sat dobije ugovaranjem usluge putem web shopa, a također, na web stranici nije bilo nikakvog dodatnog objasnjenja, osim isto da se sklapanjem ugovora putem webshopa dobiva gratis sat.

 

Razocarana sam korisnickom podrskom i iskustvom kupnje preko webshopa.

icon

Najbolji odgovor od A1_Manuela 17 December 2021, 18:56

Pogledaj original

Odgovora 2

Razina korisnika 2
Bedž +3

@Jasna5 pozdrav, žao mi je radi iskazanog nezadovoljstva:( Molim te pošalji mi u podatke o vlasniku usluge OVDJE kako bi napravila detaljniju provjeru. 

Raskinut ugovor, nema druge.

Odgovori