Riješeno

Prevelik račun + roaming

  • 18 June 2022
  • 8 odgovora
  • 720 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 5 odgovora

Pozdrav
Zanima me da li je netko imao ovakav slučaj, budem još na par foruma ovo podijelio.
Dobio sam prošli mjesec račun uvečan za nekih 200 kuna, što inače ne bi bio problem da smatram da nisam scaman od A1, da pojasnim.
Od kraja veljače  sam u Srbiji na projektu (koja nije dio EU pa samim time roaming je preskup) i tamo sam kupio Srpski A1 koji je daleko jeftiniji i koji koristim, s time da sam A1 HR isključio za podatke i za roaming. Znači samo koristim Srpski A1 i wifi iz tvornice i stana.
Postoje 2 problema
1-Svaki dan par puta dnevno mi “skine” par MB podataka i to se na kraju mjececa se skupi na nekih cc 30 kn +PDV (ovisno koliko sam dana u Srbiji u tom mjesecu)
2 Problem, koji je daleko veći je da u svibanjskom računu ispada da sam zvao neki broj iz Srbije u RH (okolica Zagreba) i to jedno 7/8 puta . Ja taj broj ne znam, niti ga imam u memoriji poziva, znaći nije bio neki butcall. Što je nekih 150 kn + Pdv. Kada sam javio svojoj ženi da nazove taj broje, i ona je, brzo se čulo u pozadini “prekidaj”..

E sada, ja sam nedavno bio doma i otišao sam u lokalni A1 centar i prijavio problem na kojim sam dobio pazi ovo….poštom odgovor...tko još poštu koristi, a računi emailom.

U odogovoru nije pisalo ništa o pozivima, samo generična poruka da sustav je sve provjerio i da je pravilno. A o prvom problemu tj MB koje mi kradu da se troše neki Mb “ kada se sustav spaja na bazne stanice” ..bazne stanice čega kad je kartica blokirana. I da bih trebao se prebaciti na 3G mrežu ili tao nešto, neka niskointeligenti odgovor.

E sada, pošto vidim da sa tako stručnom ekipom nema smisla raspravljat jer ono...hakirao ih je maloljetnik, u VELJAČI, toliko o tome. Mislim da mi je najbolja opcija da ih prijavim udruzi za potoršaće, također da A1 i ljude sa druge strane toga misterioznog broja koji sam kao zvao policiji. te da (hvala Bogu da imam sredstva) pokrenem tužbu. Samo da se zna, ne nadam se RH pravosuđu, ali EU, da.

Najbolja stvar je da dok sam bio doma sam produžio ugovor, i danas dobijem sms da su digli cijenu za 6kn...Sva sreča da do 17.7 mogu prekinuti ugovor.

Zanima me da li je netko ove godine 2022 imao situaciju da je “zvao”( tj nije zvao ali mu je naplačeno) neki broj u RH iz roaminga.

PS , u Vipu sam od 2001 ili 2...

Živili.

icon

Najbolji odgovor od nickno 20 June 2022, 04:20

Pogledaj original

Komentiranje je onemogućeno za ovu temu.

Odgovora 8

Razina korisnika 6
Bedž +6


Spajanje na bazne stanice je krađa i mislim da sam na tragu nečega.

 

Hm??!? 

Kak  je spajanje na bazne stanice  krađa? Kak bi inače mobiteli uopće radili da se ne spajaju na bazne stanice?!? 🤔
 

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Paa, recimo taj fantomski broj kojeg jesi/nisi zvao. Kaj te spriječilo da ga ovdje javno objaviš,kao kaj imamo prilike vidjeti na drugim forumima? Zar nije dobra (uobičajena) praksa forumaša da upozoravaju druge forumaše na sumnjive brojeve?

Kaj se hakiranja A1 tiče, svi pogođeni korisnici morali su (zakonski) dobiti obavijest od A1 da su im podaci kompromitirani-ako nisi dobio tu obavijest, onda vjerojatno i nisi bio zahvaćen. Ja nisam dobila takav, sms ili e-mail, a moja firma recimo jeste.A1 je već napomenuo da su "ukradeni" podaci ionako javni, tako da se hakeri baš i nisu neš omastili. A svatko je mogao nazvati A1 i pitati da li se i oni nalaze u haknutoj bazi.

Ponuđena ti je pomoć i provjera moderatora u inboxu, ako želiš (a čini mi se da ne želiš).

 

Pritužba znamo kako se piše, službeni dopis na mail sa svim relevantnim podacima, izlistanjem nepoznatih poziva, sumnjivih transakcija. Što više podataka, argumenata. Potpisano, ovjereno i poslano sa mailom za korespodenciju sa A1. Nikako ne pisano nestručno na štandu u hodu i od djelatnika (možda i studenta). Svakako, hakiranje u veljači nije argument.

 

Spajanje na bazne stanice je kod svih operatera, prošetaj kroz države a da ne takneš mobitel i sa svim isključenim. Meni su nekoliko puta oprostili, vjerujem da bi i tebi da si sve lijepo napravio i argumentirao kako treba.

Ako dijelatnik koji je tamo godinama koji nije studen i nije štand, nije sposoban pravilno napisati pritužbu...odakle pretpostavka da bi ovdje mogli,znali,htjeli? ili da bih ja bolje mogao…? I koji to argument mogu ja dati da oni ne mogu vidjeti u bazi podataka na osnovu mog broja?  Daj se saberi
Svakako hakiranje u Veljači je ogroman argument , OGROMAN.
Spajanje na bazne stanice je krađa i mislim da sam na tragu nečega.
Kako ću ih tužiti,..ovo je bajka, osječam se kao onaj lik koji je tužio McD za vruću kavu.
Možda vam dignu pretplatu, i definitvno se nadam da bude otkaza u A1..ali hey, you win some, you lose some.

Ako ti je na mobu uključena opcija VoLTE, onda je moguće da se za spajanje na bazne stanice troši nešt sitno MB, imal ti uključene podatke ili ne, to doma nebuš ni primjetil jer trošiš iz tarife, ali vani,hm...,tak da meni odgovor od A1 ima nekog smisla po tom pitanju. 

Kaj se drugog pitanja tiče-ako sumnjaš u krađu osobnih podataka, obrati se i Agenciji za zaštitu osobnih podataka.


Doslovno je sve stalno isključeno.
Ali sam na tragu nečega, updajtam te do kraja mjeseca.

Razina korisnika 7
Bedž +3

Ponuđena ti je pomoć i provjera moderatora u inboxu, ako želiš (a čini mi se da ne želiš).

 

Pritužba znamo kako se piše, službeni dopis na mail sa svim relevantnim podacima, izlistanjem nepoznatih poziva, sumnjivih transakcija. Što više podataka, argumenata. Potpisano, ovjereno i poslano sa mailom za korespodenciju sa A1. Nikako ne pisano nestručno na štandu u hodu i od djelatnika (možda i studenta). Svakako, hakiranje u veljači nije argument.

 

Spajanje na bazne stanice je kod svih operatera, prošetaj kroz države a da ne takneš mobitel i sa svim isključenim. Meni su nekoliko puta oprostili, vjerujem da bi i tebi da si sve lijepo napravio i argumentirao kako treba.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Ako ti je na mobu uključena opcija VoLTE, onda je moguće da se za spajanje na bazne stanice troši nešt sitno MB, imal ti uključene podatke ili ne, to doma nebuš ni primjetil jer trošiš iz tarife, ali vani,hm...,tak da meni odgovor od A1 ima nekog smisla po tom pitanju. 

Kaj se drugog pitanja tiče-ako sumnjaš u krađu osobnih podataka, obrati se i Agenciji za zaštitu osobnih podataka.

Pozdrav  @A1_Mateja 
Ja nisam ovdje stavio svoj post da bih se nadao da će se neto javiti od A1 da bi razriješili problem.
To sam probao direktno iz A1centra i prijavu je odradio vaš zaposlenik. I kao što sam napisao,dobio sam glup odogvor bez iti jednog dokaza već “mi smo nepogriješivi, ti si kriv”.
Da ponovim, i na moju sreću a i kao dokaz na sudu, VAS JE HAKIRAO MALOLJETNIK i ukrao podatke korisnika.
Ja sam stavio post da vidim da li ima sličnih iskustava kao što sam doslovno napisao u prvoj rečenici.
Meni su jasni moji sljedeći koraci a to je prijava udruzi za potrošaće (odrađeno),prijava policiji (čim se vratim doma) i najvjerovatnije privatna tužba sve do EU suda (odmah poslije prijave policiji).
Ja razumijem da je većina vaših korisnika stara,nezainteresirana i sl…..ja nisam.

LP Bruno

Razina korisnika 1
Bedž +2

Pozdrav @Bruno , žao mi je zbog iskazanog nezadovoljstva. Vrlo rado bismo sve dodatno provjerili, pa te molim da nam se javiš [url=https://forum.a1.hr/inbox/conversation?with=537]OVDJE[/url] i pošalješ svoje podatke u privatnoj poruci.