Riješeno

Preuzimanje besplatnih A1 GB

  • 22 October 2018
  • 20 odgovora
  • 4384 pregleda

Nema, 100 ljudi Korisnici iz firme, nitko nije dobio tih 10gb. Svaka cast
icon

Najbolji odgovor od A1_Darka 23 October 2018, 10:29

Pogledaj original

Odgovora 20

Razina korisnika 7
Bedž +3
Jeste svi uredno instalirali i prijavili se u A1 aplikaciju? Je li vam ponudila aplikacija aktivaciju pri pokretanju? Jeste zvali SZK ako nije ili niste dobili potvrdu?
I kod mene ista prica,danima saljem zahtjev za bespla gige i dobijem potvrdu da sam uspjesno poslala zshtjev i pojeo vuk magare..sramota
Razina korisnika 7
Bedž +3
Pa jel zovete SZK? Šta je stvarno toliki problem okrenut 0800091091, stavit na zvučnik dok svira i pričekat da se neko javi. Umjesto danima ponavljati nešto što iz nekog razloga ne radi
Razina korisnika 3
Bedž +3
Pozdrav,

Prije svega želim opisati postupak preuzimanja gigabajta, da prođemo taj dio;
1. Preuzeti novu Moj A1 aplikaciju
2. Prijaviti se u aplikaciju ili registrirati ako se radi o prvoj prijavi
3. Nakon otvaranja aplikacije kliknuti na Aktiviraj gige
4. Pričekati potvrdu o aktivaciji putem SMS obavijesti
5. U slučaju poteškoća javiti se u Službu za korisnike na besplatan broj 0800 091 091 ili poslati broj s opisom poteškoće u inbox na forumu

Sada, kad smo prošli taj dio, molim Vas da mi pošaljete brojeve telefona OVDJE, s točnim opisom poteškoće i odrađenih koraka kako bih mogla napraviti odgovarajuću provjeru.
Razina korisnika 7
Bedž +3
@A1_Darka ovaj post moraš istaknut negdje na vrh foruma 😉
Razina korisnika 3
Bedž +3
Sunasce,

radim na tome. 😉
Razina korisnika 7
Bedž +3
Sva sreća još par dana i nadam se da u prosincu neće biti još novih tema. Svima kojima je zaštekalo, zovite SZK i prijavite. Kakav je gušt pros*at u gluho doba noći desetke tema i oplakivat "ne radi" a jedan poziv i prijava SZK bi više napravila od javnog kukanja.
Razina korisnika 3
Bedž +3
gogsy1975,

riješila sam da nam tema bude vidljiva na početnoj stranici, pa se i ja nadam da nećemo imati novih upita. Kraj mjeseca je blizu, a studeni donosi nove izazove. 😉
Tretirate nas kao da smo maloumni,i eto zvala i problem nije rjesen neznaju ni sami zbog cega dolazi do greske....
Razina korisnika 3
Bedž +3
Bok Moniq,

drago mi je da si postupila po uputi. Pošalji mi svoj broj OVDJE da provjerim informacije nadležnog odjela.
Pozdrav, u aplikaciji nemam izbor aktiviraj gige.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Instslirana najnovija verzija aplikacije? Probala reinstalirat, pobrisat data i cache, ponovo se logirat, mijenjat vezu WiFi i mobilne podatke?
Tako sam i ja,sve napravio po proceduri ali gige nisam dobio dok su žena i kćer dobile.U čemu je stvar?Zvao sam par puta SZK,no odgovora nema.Tko je tu lud?Bitno da računi uredno stižu.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Kako misliš odgovora nema od SZK? U smislu da ih nisi dočekao da se jave ili nisu pomogli?
Ja bi na tvom mjestu poslala mail SZK i ovdje modovima u inbox da proslijede. Očito s obzirom na broj pitanja imaju problema s tim besplatnim gigama. Čekat ćeš odgovor na mail 10, 15 dana, al vjerujem da će ih dodijeliti naknadno nekim izvanrednim putem. Od same žalbe na forumu nemaš ništa osim što znamo da imaju bolne točke u prijelazu na novo ime/sustav/što god.
Ma jave se oni,ali nema pomaka nikakvog.Ni oni ne znaju u čemu je problem.Raspad sistema.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Kako sam već napisala, pošalji službeni prigovor... vjerojatno će dat i onima koji nisu bili u mogućnosti aktivirat naknadno.
Razina korisnika 3
Bedž +3
Pozdrav, u aplikaciji nemam izbor aktiviraj gige.

Tako sam i ja,sve napravio po proceduri ali gige nisam dobio dok su žena i kćer dobile.U čemu je stvar?Zvao sam par puta SZK,no odgovora nema.Tko je tu lud?Bitno da računi uredno stižu.

Dragi Dijana2 i mali macak,

zamolila sam pod broj 5 da se u slučaju poteškoća javite Službi za korisnike na 0800 091 091. Ako još uvijek postoje nedoumice, dugo čekate na javljanje ili bilo što treće, slobodno pošaljite svoje podatke OVDJE, s obzirom na to da je to jedini način da napravimo provjeru na vašoj usluzi i zajedno ubrzamo mogućnost korištenja usluga ako je negdje zapelo. Zahvaljujem svima koji su isto učinili. 😉
Ja sam preuzela još početkom mjeseca, samo što sam su se prebrzo istopile 😫
Broj mi je pod poslovnim korisnicima i ništa od tih gigabajta za skidanje A1 aplikacije...
Zovem službu za korisnike i kažu da poslovni korisnici nemaju pravo na besplatne gigabajta iako skinu aplikaciju u kojoj uredno piše da se GB dobiju a ne navodi se da na to nemaju pravo poslovni korisnici...
Razina korisnika 7
Bedž +3
U uvjetima korištenja kaže:

„A1 poklon 10GB“ - uključuje 10GB podatkovnog prometa – promocija je dostupna privatnim i poslovnim korisnicima (osim velikih poslovnih korisnika koji imaju potpisan okvirni ugovor i dodijeljenog prodajnog predstavnika) slijedećih govornih i podatkovnih tarifnih modela: Mobilna S, Mobilna S+, Mobilna M, Mobilna L, Mobilna Start, Mobilna junior, Easy+ promo, Model 25, Model 50, Smart HSGN, Vip Start, Sve za mene 30, Sve za mene 75, Sve za mene 150, Bez limita 50, Bez limita 55, Bez limita 111, Savršena, Step, Tango, Bez granica S-XXL, Nova Savršena, Bez granica S+-XXL+, Bez Granica S+-XXL+, Mobilni Net S-L,
Mobilni internet S-XL, Samba, Vip mobilni internet S- XL, Vip mobilni internet 5GB, Vip mobilni internet 1GB, Vip mobilni internet 200 MB, Vip mobilni internet Start, Internet bez granica XS-XL, Mobile Broadband Start, Dnevna Salsa, Biz Mobilna S-XL, Vip Start Biz, Bez Granica S+ Biz- XXL+ Biz, Bez Granica EU+ Biz, Bez granica S+ VPN- XXL+ VPN, Bez granica S VPN-XXL VPN, Nova Savršena Biz, Savršena Biz, Biz Mobilni Net XS-L, Mobilni internet S-XL, Start 25, Start 25 +"

Dakle, za ovih 10Gb je bitno ovo "osim"...

Odgovori