Riješeno

PRETPLATA NA PREVARU

  • 30 November 2021
  • 27 odgovora
  • 842 pregleda

Razina korisnika 1
  • Aktivni forumaš početnik
  • 28 odgovora

Upravo sam zaprimio poziv iz A1. Rečeno mi je da je u moju Mozaik grupu dodan broj koji je s bonova prešao na pretplatu, a registriran na moje ime.

Ja s time nemam apsolutno ništa, gore navedeni broj mi nikako nije poznat, a kamoli da je registriran na moje ime.

Isto tako neznam kako je moguće, pozivajući se na GDPR, da se neko okoristio mojim OIB-om i tako sklopio pretplatu na moje ime, a moji osobni podaci uključujući i moj OIB su dostupni samo A1 te iste bez mojeg znanja i moje privole nisu u mogućnosti sklapati bilo kakve ugovore.

Što da radim, poslao sam im hitni prigovor za momentalni raskid te usluge u SZK sa svim informacijama, a od svih tih njihovih zavrzlama i mućki sam već toliko lud da razmišljam imam li u svemu tome osnove da ih prijavim HAKOM-u i također za povredu osobnih podataka?

icon

Najbolji odgovor od Becks20 3 December 2021, 16:19

Pogledaj original

Komentiranje je onemogućeno za ovu temu.

Odgovora 27

Razina korisnika 6
Bedž +6

🤔. Prvo si pisao da je neka nepoznata gospođa dodana u tvoju grupu, a sad da je netko s tvojim OIB-om registrirao pretplatu (da to ipak nisi ti u pitanju?-prešao na pretplatu i dodan si nekom mozaiku?) 🤔. Kaj se desilo i jedno i drugo?

Na A1 webu vidim da je moguće zatražiti Mozaik..e sad, nisam baš otvarala Uvjete korištenja, već sam samo pročitala kaj piše pod najčešća pitanja. A tamo piše da se u Mozaik mogu dodati dvije fiksne i 7 mobilnih usluga, da mogu biti najviše dva prezimena i dvije adrese, dakle, vjerojatno se misli na užu i širu obitelj (mama,tata,sin,kći, dida, baba,u tom stilu nekom).

E sad, kaj se dešava kada netko zatraži Mozaik i onda nikog ne doda?  Mislim da tu onda nastupa onaj Filip, Pero, Nero ili kak se već zove AI od A1 😋. Pa lipo počne spajati u grupe solo račune 🤣. Nitko od vas spojenih ne gubi ništa,tj. zajedno ostvarujete popuste. Valjda se baš ne zaigra toliko pa da spoji 5-7 neznanaca, budući da je usluga i predstavljena kao "Ti biraš,ti odlučuješ, kako će taj mozaik izgledati, a i da najviše mogu biti dva prezimena s dvije adrese"

Za krađu i zloupotrebu osobnih podataka najbolje se obrati policiji, hakom ti tu nemre pomoći

Razina korisnika 1

Da, jučer je bila dodana gospođa s kojom nemam apsolutno nikakve veze, al ajd, to je riješeno da gospođa ostaje pošto nemam nikakve odgovornosti ni povezanosti s njom što se tiče plaćanja a ni osobni podaci nam nisu međusobno vidljivi.

A ovaj post od danas se odnosi na danas, jer mi je danas također došao SMS i email da je još jedna usluga dodana (znači jučer ta gospođa a danas ta nova govorna usluga), i zanemario sam SMS do trenutka kad sam dobio poziv od 0800 091 091 koji je bio zapravo odgovor na jučerašnje dodavanje gospođe u moj Mozaik, da bi kroz razgovor sasvim slučajno saznao da mi je dodatno aktivirana još jedna usluga na broj s kojim nemam apsolutno nikakve veze, a pogotovo kad sam čuo da je pretplata ugovorena na moje ime.

Razina korisnika 2
Bedž +3

@Becks20  pozdrav. ovo je stvarno čudno situacija jer se pretplate ne može sklopiti bez tvog pristanka i provjere podataka. Dobro si napravio što si poslao prigovor. Kolege će napraviti detaljnu provjeru i povratno ti se javiti. 

 

Razina korisnika 1

@Becks20  pozdrav. ovo je stvarno čudno situacija jer se pretplate ne može sklopiti bez tvog pristanka i provjere podataka. Dobro si napravio što si poslao prigovor. Kolege će napraviti detaljnu provjeru i povratno ti se javiti. 

 

Još je čudnije što mi je Vaša kolegica s broja 0800 091 091 potvrdila da su me iz određene agencije telefonski kontaktirali i dogovorili prijenos tog famoznog broja na pretplatu.

Inače, prigovor za momentalni raskid sam automatski istog trena krenuo pisat na mail, a maloprije sam otišao i osobno u A1 poslovnicu gdje je također Vaša kolegica napravila zapisnik/prigovor s današnjim datumom, pa vjerujem da će se ova neugodna situacija čim prije riješiti.

Razina korisnika 1

Evo, upravo mi je došla obavijest da su A1 paketi (vjerojatno mobiteli) poslani na adresu.

Preuzeti pa vratiti ili uopće ne preuzimati?

sta netko je potpisao ugovor na tvoje ime i zgrabio si besplatan uredaj?

Razina korisnika 1

sta netko je potpisao ugovor na tvoje ime i zgrabio si besplatan uredaj?

Sudeći po paketima, dva uređaja.

Ovo će biti veselo

Sad ga fino docekaj tamo gdje ce dostavit paket i iskrivi mu metalnu sipku preko leda

Razina korisnika 1

Sad ga fino docekaj tamo gdje ce dostavit paket i iskrivi mu metalnu sipku preko leda

Da znaš da mi je to već palo na pamet.

U svakom slučaju ću pratiti tijek dostave, a onda screenshotati i prijaviti dotičnog.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Wow, wait...ljudi se bune da dost dugo čekaju na mobitele-uređaje naručene preko a1 webshopa, a ti u jednom danu saznaš da si "potpisao" prijelaz prepaida na pretplatu i dobio sms od pošte da su ti dva uređaja već poslana?

Aaaa, jesi li ih možda i platio već ili ćeš to učiniti kad ih zaprimiš??? Znači, sa mobitelima ili uređajima ti bi trebao dobiti i ugovor koji si "potpisao" na daljinu.

Wow, A1, kaj vi to muljate ovdje?

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Sad ga fino docekaj tamo gdje ce dostavit paket i iskrivi mu metalnu sipku preko leda

Da znaš da mi je to već palo na pamet.

U svakom slučaju ću pratiti tijek dostave, a onda screenshotati i prijaviti dotičnog.

Moj savjet ti je da prijaviš sve policiji PRIJE preuzimanja paketa, sada, odmah!!

Razina korisnika 1

Malo sam sad ćaćkao (ili č) po Moj A1 aplikaciji i vidim da je za taj famozni 098 broj dodana tarifa Mala+ i da traje do 29.11.2023., dakle bez sumnje je jučer aktivirana, ali opet mi tu nešto smrdi, nekak mi je baš jako čudno kak je tak mala tarifa uključena?!?! 😳

Jer kad netko ide muljat s tim stvarima, logičnije bi mi bilo da uzme npr.Savršenu ili Bezbrižnu tarifu, pa mob za kunu.

Ugl.prigovor za raskid je podnesen više puta danas, a za mobače ćemo vidjet adresu kuda idu, i po tome naći krivca.

Razina korisnika 6
Bedž +6

@Becks20 , ne čekaj ništa, nikakvu adresu, sutra, tj.danas, sve prijavi policiji, ozbiljno ti kažem, oni će već onda sve preuzeti i doći do krivca.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Ono kaj je meni čudno u vezi Mozaika je ovo kaj piše u uvjetima korištenja pod točkom 20.

20. Platežno odgovorna osoba za pojedinu uslugu može putem bilo kojeg prodajnog kanala zatražiti kreiranje novog 
MOZAIK-a ili ulazak u postojećiMOZAIK. Ako korisnik sa svojom uslugom želi ući u postojeći MOZAIK, mora znati naziv 
MOZAIK-a u koji želi pridružiti svoju uslugu.

Svaki korisnik koji je povezao svoju uslugu u MOZAIK odgovoran je za 
čuvanje tajnosti o nazivu svog MOZAIK

 

Ovo potcrtano je u direktnoj proturiječnosti onoga kaj je @A1_Manuela napisala da grupe nemaju "vlasnika".

Razina korisnika 2
Bedž +1

Ovo je stvarno fascinantno, ne kužim kako se netko samo tako ubacio 🤣, svaka čast A1, ne bi me čudilo da im zaposlenici imaju prste u ovome pošto ne bi bio prvi put.

Razina korisnika 1

Zvao sam policiju, međutim moram osobno ići tamo (znači pošto nisam cijepljen moram se testirat o svom trošku! 😡), ne žele rješavat preko telefona. Ići ću u petak jer prije nisam u mogućnosti, a pakete (dal ugovor/mobitel il šta već je) neću preuzimat jer piše da idu na moju adresu.

Također sam zatražio od A1 brisanje svih svojih osobnih podataka kojima se koriste, a koji su s njihove strane grubo prekršeni odredbama GDPR-a.

Čak sam došao do informacije da ih uz tužbu za kršenje GDPR-a mogu pošteno oguliti (njima kazna za kršenje do čak 2 milje kuna, a i ja mogu tražiti nekakvu odštetu na temelju svega toga).

Neznam, vidjet ćemo što će biti, za sad mi se nisu javili s nikakvim rješenjem, i dalje "detaljno sve provjeravaju i mole za strpljenje"... Mater im j****! A to kolko je mene koštalo živaca, mog slobodnog vremena a i novaca za gorivo, parking (jer treba nekako i doć do njihove poslovnice), test jer bez njega ne mogu prijaviti policiji... Baš su mi pošteno digli tlak... 😡😡😡

Razina korisnika 6
Bedž +6

Ups, zaboravila sam na novonormalno, koronu i potvrde, ja imam potvrdu još od ljetos kad su je uveli, pa i ne razmišljam o njoj, neki dan sam je prvi put morala nekom predočiti, tj.kad sam išla u poštu. 

Znači, uređaji dolaze tebi.🤔. Kaj si "naručio", ak se smije znati, jesi li barem pitao A1 kaj ti je poslao? 🤪 

Dost davno smo ovdje imali sličan slučaj po pitanju mozaika, ne sjećam se točno i ne znam gdje da nađem taj post- uglavnom, neki agent je uvaljal nekome pretplatu uz obećanje da će imati 30 kn popusta, tip se ulovil na popust i kad je prošao prvi mjesec pretplate eto njega na ovom forumu drvljem i kamenjem po tom agentu A1 koji ga je izbacil iz svog Mozaika pa je ostal bez tih 30 kn popusta. Meni je i onda bilo čudno kaj sve ne rade neki agenti da bi nekog naveli na pretplatu. 

 

Razina korisnika 1

Agenti su dno dna, ne biraju načine samo da dođu do svojeg bonusa zbog dovođenja novog korisnika.

Više puta sam se opekao na A1, što mobilne usluge što fiksne, fiksne sam raskinuo u zakonskom roku od 14 dana jer sam ih uhvatio u laži i potkrijepio dokazima (brzina fiksne linije kroz paricu sam prije imao 30 Mbit/s i dogovorio produljenje ugovora pod istim uvjetima, da bi mi oni onda pustili brzinu do 20 Mbit/s (znam da se do 30 Mbit/s dodatno plaća i to sam im napomenuo i pristao platit), a kasnije mi onda gledaju u oči i lažu da moja brzina parice ne dozvoljava više od 20 Mbit/s. 😂

Homebox sam isto imao ali srećom uzeo sam bez UO pa sam nakon nekoliko mjeseci agonije raskinuo, ali za mobilnu uslugu ne mogu reći ništa loše kaj se tiče kvalitete, a i cijenu sam dobru dobio, ali nakon ovog muljanja čekam kraj ugovora i definitivno odlazim, pa čak i da konkurenciji duplo plaćam, ali stvar je principa!

Btw, ovaj trenutni problem su mi rekli da su proslijedili nadležnom odjelu i naznačili hitnim, međutim i dalje nema odgovora. Ili imaju toliko prigovora da ne stignu rješavat ili su tolko nesposobni da ne znaju!

Oko Uskrsa bude se ovo raspetljalo, nikako ne prije. Sada prvo ide dječje ferje, a tada nitko ne radi.

Razina korisnika 1

Update: konačno su nakon 3 dana borbe uspjeli "sve detaljno provjeriti", te su priznali da je ipak došlo do njihove greške. Dakle, navodno su zabunom drugu osobu koja se isto zove i isto preziva kao i ja, povezali s mojim OIB-om i tako joj na moje ime složili pretplatu. Čak su mi se i izvinuli i ispričali (ostao sam u šoku!!!) i u znak isprike dali popust od 50% na trenutnu pretplatu (onu koju stvarno koristim 😂).

Tak da je saga konačno završena.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Eto, još si i profitirao, baš mi je drago 😁.

Mada  ta A1 priča o imenjacima i prezimenjacima i zamjenom oib-a ne bi prošla detektor laži u policiji 😛- pa iako ste imenjaci, valjda nemate i klonirane brojeve sim kartice, a taj tvoj istoimenjak je valjda popunio online formular s podacima o adresi, oibu i ne znam kaj sve traže, pa kak su ga onda povezali s tobom?!? 🤔

Razina korisnika 2
Bedž +1

Eto, još si i profitirao, baš mi je drago 😁.

Mada  ta A1 priča o imenjacima i prezimenjacima i zamjenom oib-a ne bi prošla detektor laži u policiji 😛- pa iako ste imenjaci, valjda nemate i klonirane brojeve sim kartice, a taj tvoj istoimenjak je valjda popunio online formular s podacima o adresi, oibu i ne znam kaj sve traže, pa kak su ga onda povezali s tobom?!? 🤔

Baš zascinantno jelda? Kod mene ima jedna osoba s istim imenom i prezimenom, a još i pritome živi u istom kvartu. Uvijek pitaju da li sam osoba sa ove ili one adrese tako da imaš pravo.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Imam i ja par imenjakinja u Hrvatskoj, ali smo porazbacane diljem Lijepe naše i različita smo godišta 🤣 i samo sam jednom doživjela zamjenu identiteta, kad mi je jedan dom umirovljenika poslao mejl s uplatnicom za pranje rublja, ali ne na Vipov, već na Gmail mejl, jer sam tamo prva od nas "istih" registrirala ime.prezime@gmail.com, a na Vipnetu nisam stigla pa kod A1 imam IME.PREZIME@a1net.hr 🤣 i nikad nisam dobila tuđe mejlove, osim onog spomenutog gore 😁

Razina korisnika 1

Naravno da postoje dvojnici po imenu i prezimenu, al dok se nešto takvog ugovara, pa valjda se onda provjera izvrši i po OIB-u, to nitko nema isti. Al očito se nekome to nije dalo, već je provjera napravljena površno, ako i tako, i eto problema. Nekak mi nema logičnijeg objašnjenja.