Riješeno

pretplata

  • 12 April 2020
  • 2 odgovora
  • 399 pregleda

Pozdrav zelim pitati s obzirom na situaciju 

Narucio sam preko a1 aplikacije mobitel na pretplatu pa me zanima mogu li to kako odgoditi te kako.Unaprijed Hvala

icon

Najbolji odgovor od A1_Darka 12 April 2020, 19:49

Pogledaj original

Odgovora 2

Razina korisnika 3
Bedž +3

Pozdrav @Elvis94 , 

ako još nisi primio uređaj koji si naručio tvoj zahtjev će se automatski poništiti odbijanjem dostave. No, zamolila bih te da nam se javiš u Službu za korisnike na besplatan broj 0800 091 091 da provjerimo tvoju narudžbu.

Razina korisnika 7
Bedž +3

Napišeš mail sa u kojem sve objasniš. Nazoveš SZK i objasniš da želiš storno narudžbe. Onda se ništa ne dešava jer je službeni rok za odgovor 15 dana. Onda još par puta zoveš, pišeš mail, zbrajaš živce a sve zato što si ušao nepromišljeno u to, svojom greškom a sustav nemilosrdno odrađuje svoje. Sredit će se storno, možda dobiješ i koji račun na koji ćeš se žaliti. Procedura kod svih operatera kad pokreneš nešto svojom greškom je muka. Uglavnom, kad dođe dostava nemoj preuzeti mobitel a dalje muke. Nadam se da si već zvao SZK i objasnio.

Odgovori