Pozdrav zelim pitati s obzirom na situaciju
Narucio sam preko a1 aplikacije mobitel na pretplatu pa me zanima mogu li to kako odgoditi te kako.Unaprijed Hvala
Najbolji odgovor od A1_Darka
Pogledaj originalPozdrav zelim pitati s obzirom na situaciju
Narucio sam preko a1 aplikacije mobitel na pretplatu pa me zanima mogu li to kako odgoditi te kako.Unaprijed Hvala
Najbolji odgovor od A1_Darka
Pogledaj originalNapišeš mail sa u kojem sve objasniš. Nazoveš SZK i objasniš da želiš storno narudžbe. Onda se ništa ne dešava jer je službeni rok za odgovor 15 dana. Onda još par puta zoveš, pišeš mail, zbrajaš živce a sve zato što si ušao nepromišljeno u to, svojom greškom a sustav nemilosrdno odrađuje svoje. Sredit će se storno, možda dobiješ i koji račun na koji ćeš se žaliti. Procedura kod svih operatera kad pokreneš nešto svojom greškom je muka. Uglavnom, kad dođe dostava nemoj preuzeti mobitel a dalje muke. Nadam se da si već zvao SZK i objasnio.
Pozdrav
ako još nisi primio uređaj koji si naručio tvoj zahtjev će se automatski poništiti odbijanjem dostave. No, zamolila bih te da nam se javiš u Službu za korisnike na besplatan broj 0800 091 091 da provjerimo tvoju narudžbu.
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.