Riješeno

Prelazak s pretplate na bonove nakon isteka ugovorne obveze

  • 10 January 2018
  • 5 odgovora
  • 5757 pregleda

Bok, zanima me kakav je postupak nakon sto istekne ugovor (npr. 23.12.2017.), a jos mi nije dosao racun za 12.mj. i nastavila sam koristiti svoju tarifu sad bez UO, pa me brine kako ce naplatiti onda tu moju potrošnju od 23.12. do sada i da li tek kada to platim sve mogu preci na bonove ili mogu i ranije pa to platiti kada stigne?
icon

Najbolji odgovor od A1_Sanja 10 January 2018, 15:27

Pogledaj original

Odgovora 5

Razina korisnika 3
@pitalica pozdrav. Po isteku ugovorne obveze, promocije koje su potpisane na 24 mjeseca ne primjenjuju se više. Dakle, plaćaš punu cijenu tarife, osim ako ne koristiš neku od promocija za koje nije uvjet ugovorna obveza. Raskid bez Naknade za prijevremeni raskid možeš napraviti po isteku datuma ugovorne obveze, neovisno o tome kojeg je datuma u mjesecu. Pretplatnički odnos možeš raskinuti odlaskom na prodajno mjesto ili slanjem pisanog zahtjeva. Ipak, kao naš postojeći korisnik vjerujem da možeš ostvariti primamljive popuste i iskoristiti odlične ponude za produljenje. Ako si zainteresirana, rado ćemo ti pružiti više informacija.
Hvala puno na informaciji, znaci mogu odma otici raskinuti ugovor, a platiti ostatak troskova naknadno?
I samo jos da upitam, znate li mozda kolika je puna cijena tarife Bez granica M+ jer nisam uspjela naći tu informaciju na Vipovim stranicama?
Razina korisnika 5
Bedž +2
Bok, zanima me kakav je postupak nakon sto istekne ugovor (npr. 23.12.2017.), a jos mi nije dosao racun za 12.mj. i nastavila sam koristiti svoju tarifu sad bez UO, pa me brine kako ce naplatiti onda tu moju potrošnju od 23.12. do sada i da li tek kada to platim sve mogu preci na bonove ili mogu i ranije pa to platiti kada stigne?

@pitalica
Da li možeš javiti da li su ti dali na prodajnom mjestu raskinuti ugovor ili nakon potpisivanja raskida uvalili papir da moraš nazvati Službu za "psihološku pomoć onima koji odlaze" koja se jedva dobije nakon tri dana bezprekidnog zivkanja.
@Tromy Mogu 🙂 nadam se da cu sto brze i efikasnije to rjesiti...
@Tromy Evo bila u Vip centru, dobila obrazac i sad moram zvati Odjel za savjetovanje korisnika...

Odgovori