Riješeno

Prekid tarife

  • 23 January 2017
  • 1 odgovor
  • 24607 pregleda

Kako mogu prekinuti nastavak tarife. Ako ne zelim da mi se za na primjer 2 dana produzi tarifa i skine 30kn sa racuna?
icon

Najbolji odgovor od Sunasce 23 January 2017, 17:44

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 7
Bedž +3
Iz uvijeta korištenja
11. U slučaju da je u trenutku isteka trideset dnevnog razdoblja korištenja tarifei/ili dodatne Opcije iznos na Vipme računu manji od iznosa naknade za 30 dana korištenja, Korisniku će Tarifa i/ili Opcija biti isključena, nakon čega započinje primjena cijena iz osnovne tarife definirane službenim Cjenikom. U trenutku isključenja Tarife i/ili Opcije, Korisnik će biti obaviješten SMS porukom. Nakon nadoplate miniZakon ili Zakon tarifa te Opcija će se automatski ponovno uključiti u roku 1 sat od nadoplate, te će se Korisniku naplatiti mjesečna naknada za 30 dana korištenja tarife pod uvjetima da:
a) nije prošlo više od mjesec dana od deaktivacije tarife ili Opcije
b) korisnik nije sam mijenjao tarifu prije nadoplate
c) iznos računa nakon nadoplate je veći od iznosa Naknade tarife ili Opcije
d) korisnik nije zatražio deaktivaciju automatskog uključenja tarife prije nadoplate slanjem besplatne poruke sadržaja NE na broj 13114 za miniZakon ili 13112 za Zakon!
f) Korisnik nije zatražio deaktivaciju automatskog uključenja Opcije prije nadoplate slanjem besplatne poruke sadržaja NE na broj 13223

Dakle, nemoj nadoplatit bon, promijeni tarifu ili pošalji poruku. Poziv SZK je isto vjerojatno opcija.

Odgovori