Riješeno

Prekid probnog roka Super Homeboxa od 14 dana

  • 10 April 2021
  • 3 odgovora
  • 270 pregleda

Želim povrat novaca u iznosu od 500 kuna koje sam platio na svoj tekući račun odmah jer nisam zadovoljan lošim internetom, ogromne nekonstantne varijacije u brzini downloada i uploada, ping skače, nisam izabrao na ugovornu obvezu. Želim sve informacije što mi je činiti. Sutra idem u poslovnicu u City Centar predati natrag ruter ako ne dobijem odgovor.

icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaM 13 April 2021, 23:52

Pogledaj original

Odgovora 3

Razina korisnika 4
Bedž +3

Pa ako nisi uzeo ugovornu obavezu zatražiš raskid, ili se javiš službi za korisnike ako još želiš pokušat vidjeti može li ti se riješiti problem. Gdje si uopće dogovorio uslugu, u centru si uzeo ili si naručio uslugu preko maila/poziva s njihovom prodajom?

Pa ako nisi uzeo ugovornu obavezu zatražiš raskid, ili se javiš službi za korisnike ako još želiš pokušat vidjeti može li ti se riješiti problem. Gdje si uopće dogovorio uslugu, u centru si uzeo ili si naručio uslugu preko maila/poziva s njihovom prodajom?

Poslao sam zahtjev raskid ugovora nakon prvog dana korištenja unutar 14 dana (Samo sa slikama svih papira na kojim moje informacije pišu, jer mi nije dalo veći mail sastavit sa više rečenica) prije skoro 3 dana i još uvijek se ne javljaju na zahtjev.za.raskid-privatni@a1.hr, pa se bojim da ne budem dobio povrat novaca, inače dolazi pritužba.

Razina korisnika 4
Bedž +3

@Dino Hatemic jesi li u međuvremenu dobio sve potrebne info na temu oko raskida unutar 14 dana i povrata novca? Ako nisi ili je potrebna neka dodatna info, molim te, pošalji nam privatnu poruku OVDJE i navedi OIB platežno odgovorne osobe na koju je usluga registrirana, vjerujem na tebe i kontakt broj te e-mail adresu s koje si se javio pa nisi dobio odgovor. 

Odgovori