Riješeno

prebacivanje vlasnika

  • 18 March 2021
  • 5 odgovora
  • 195 pregleda

Pozdrav,

vec dvije godine  imamo paket (fiksni, televizija i internet) i mi uredno placam.

problem je sto to nije na meni nego na drugoj osobi koja je napustila drzavu i nismo u kontaktu , njemu dolaze racuni na mail , al ja uredno platim svaki mjesec jer zbam kolika je cijena.

a sad nam istice ugovor, i bilo bi mi u koristi da se nekako prebaci taj paket na moje ime i da meni dolaze racuni.

Jer u suprotnom cu se morat prebaciti na drugu mrezu .

ima li ko kakvu preporuku kako to rijesiti? 

icon

Najbolji odgovor od A1_Matej 18 March 2021, 21:05

Pogledaj original

Odgovora 5

@RomanaR  jeste li vlasnici stana gdje se koristi usluga vi ili vlasnik usluge trio paketa? 

Ja sam vlasnik na nasoj je adresi

Razina korisnika 2
Bedž +3

@RomanaR  Savjetujem da kao vlasnica stana zatražiš raskid pretplatničkog odnosa za navedeni paket i nakon toga ugovoriš novu uslugu na svoje ime. Sve možeš napraviti u A1 centru. 

Zahtjev za raskid treba sadržavati:

  • vlastoručno potpis trenutnog vlasnika stana
  • opis zahtjeva
  • presliku osobne iskaznice vlasnika stana
  • vlasnički list (kupoprodajni ugovor) ne stariji od 30 dana kojim se dokazuje vlasništvo nad nekretninom

Hvala na odgovoru, a da li je moguce bez poslovnice?

zivim na otoku, trenutno nema a1 centra

Razina korisnika 3
Bedž +3

@RomanaR zahtjev nam možeš uputiti i na zahtjev.za.raskid-privatni@A1.hr, a da bi on bio pravovaljan treba biti vlastoručno potpisan uz priloženu dokumentaciju koju je već naveo kolega Matej. Savjetujem ti da svakako objasniš situaciju te zašto ti tražiš raskid ugovora koji ne glasi na tebe. 

Odgovori