Riješeno

prebacivanje broja na drugu a1 sim karticu

  • 18 January 2023
  • 4 odgovora
  • 701 pregled

Pozdrav

Htio bih prebaciti broj zajedno sa tarifom koju imam na preplatu na drugu sim karticu jer je ova ostecena ,dali je to moguce napraviti telefonskim putem ili preko emaila ,ili cu morati u poslovnicu?

 

icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaN 18 January 2023, 23:38

Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 6
Bedž +6

Zamjenu sim kartice najbrže ti je napraviti odlaskom u poslovnicu. Dobiš je odmah. 

Vjerojatno je možeš zatražiti i putem e-maila, ali ak je tak oštećena, buš je čekal danima, a onda moraš zvati szk da ti je aktiviraju, jerbo nemreš je samo staviti u mob i ona bu aktivna, jer imaš aktivnu,ali oštećenu sim.(to se zove multisim, kojeg A1 nema u ponudi 😛)

Stvar je sto je preplata na meni i to mi koristi sestra koja je u Rijeci a ja sam na drugom kraju drzave jednostvano tako je vec 10 godina na meni tako da nismo htjeli nista mjenjat samo produzimo ,ona je tamo kupila novi mob i dali su joj novu sim karticu ali ju aktivirat mogu jedino ja jer je na mene preplata ,e sada tamo joj je receno da samo nazovem sluzbu za korisnike dam serijski broj kartice i svoj oib te broj telefona koji zelim prebacit i to je to ,ali sam jucer slao mail na podrsku nitko nije odg vec 24 sata 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Pa zašto jednostavno nisi nazvao SZK, kako su i rekli? Na e-mail možeš čekati minimalno 15 dana, to je nekakav rok u kojem su obvezni odgovoriti.

Ili odi u najbližu poslovnicu, pa je aktiviraj.

Malo mi je nejasno kak je to dobila karticu bez broja?!? 

Razina korisnika 2
Bedž +3

Pozdrav @Zvonimir94 , zamjensku SIM karticu možeš aktivirati pozivom na besplatan broj 0800 091 091, kolege rade od 0-24 svaki dan. Bitno je samo da nas kontaktira vlasnik usluge. Upite koji nam stignu na e-mail preuzimamo u najkraćem mogućem roku, ali ako je potrebna hitna zamjena svakako preporučujem da nas kontaktiraš direkno na naveden broj. 

Odgovori