Riješeno

Prazan račun

  • 30 October 2022
  • 2 odgovora
  • 106 pregleda

Imao sam 60 kuna i aktivirao 9gb za 9 koji je bio gratis. Kad sam potrošio tih 9gb nisam imao novca na računu. Kako?

Hvala.

icon

Najbolji odgovor od nickno 31 October 2022, 17:22

Pogledaj original

Odgovora 2

Razina korisnika 6
Bedž +6

Dao si premalo informacija, a i mi forumaši ti nemremo odgovoriti gdje je otišao tvoj novac, to ti može odgovoriti jedino SZK na 0800 091 091.

9GB za 9 kn je 24satna opcija, bez obzira potrošio 9 GB ili ne, ona se deaktivira 24 sata nakon aktivacije.

Da li si mobitel koristio kao hot spot za laptop ili komp- tada 9 giga lako ode i prije isteka 24 sata, pa je lako moguće da ti se nakon potrošnje 9 giga obračunaval promet bez opcija, a to je najskuplji promet.

Da li si surfal preko 5G, 4G ili 3G jer nije isto- 5G mreža i na mobitelu lako pojede 9 giga u jednom danu, dok je to na 3G mreži praktički nemoguće.

Eto, to su odgovori koji meni prvo padaju na pamet, ali kao što rekoh- jedini odgovor ti može dati SZK, mi samo možemo nagađati 

Hvala na brzom odgovoru.

Nisam koristio bonove više od 20 godina i ne znam kako funkcioniraju danas. Da, koristio sam 9za9 ali sam mislio da taj promet koji ide u taj paket kad se potroši neću imati interneta i trebam opet birati paket.

Istina, gledao sam film na netflixu i kada mi je stigla poruka da mi je ostalo par megabajta, želeći opet uzeti 9za9 primijetio sam da nemam novca na računu.

 

Odgovori