Riješeno

Pravedna upotreba usluga u EU roamingu

  • 18 January 2020
  • 91 odgovor
  • 2494 pregleda


Prikaži prvu objavu
Komentiranje je onemogućeno za ovu temu.

Odgovora 91

Razina korisnika 1

@matrixdu i @ajakasa , ja sam vas negdje na početku pitala da li ste uopće zvali A1 nakon primitka upozorenja da će vam se početi naplaćivati naknada. Odgovor nisam dobila, a ja sam vam sugerirala da to napravite, jer vam A1 DAJE mogućnost da opravdate svoje ponašanje i ako sami ne provjerite, nećete ni moći znati da li se možete dogovoriti sa A1. Ja to nemrem napraviti, budući da ja nebum dobila takvo upozorenje jer sam non-stop u Hrvatskoj.

Vi ste nastavili tupiti o nepravednosti, bla, bla ovo, truć truć ono, zašto A1 naplaćuje kad ne mora, i sl.,a cijelo vrijeme ignorirate UVJETE i da pod tim uvjetima vi NISTE samo sporadično, periodično, povremeno u EU, dokle god je to MANJE vani, a VIŠE kod kuće.. Vi radite u EU. Pa IPAK, A1 svima pruža mogućnost da objasne svoje ponašanje. Treba ih samo nazvati, a ne već pol mjeseca kukati na forumu "kako sam ja jadan i prevaren pomorac jer sam ja vani SAMO pola godine". A ovaj drugi i više.

Ja sam ti odmah napocetku napisao da sam IH ZVAO i da su mi rekli da su od 1.1.2020 uveli novu tehnologiju provjere koristenja mreze u EU roamingu sto im daje za pravo EU regulacija iz 2016. Vidis da uopce ne citas s razumjevanjem sto ti pisemo. Prvo sam nazvao njih, a onda sam otvorio ovu temu ovdje. I tu su mi opet sluzbeno odgovorili da sve rade po propisima koje im je dozvolio HAKOM. Stvarno mi je zao sto se moram raspravljat s tobom i s bilo kim, al mi jednostavno od pocetka kontriras bez da opce procitas sto sam napisao i sto trazim. Tele2 je napisao da se u ovom slucaju posalje dokaz o prebivalistu i da ce se maknit naknada. Hr. Telekom nisam dobio jer im je na sluzbenim stranicama broj za pozive iz inozemstva netocan tj. Javlja da se ne koristi ;)). Btw. Ja se ispricavam ako sam koga uvrijedio, ali dajte mi za pravo da se bunim ako smatram da nesto nije u redu. Nemojte se ponasat kao sekta. Nece vama nitko naplacivat nesto skuplje zato sto netko koristi roaming po domacim cijenama 70 dana unutar 123, a ne 62 kao sto je sada. I kao sto je @matrixdu napisao stvarno mi nije problem u 100kn vise sta bi morao platit ako i toliko jer potrosim cca 2 gb mjesecno nego sto se osjecam glupo sto mi to idu naplatit, a dao sam im novaca i kad nisam koristio ni secunde ni Kb mjesecno. ETo to je bila poanta ove diskusije, a ne se svadjati danima kao ludjaci. Lijep pozdrav i nemojte se previse uzrujavat. 

Razina korisnika 6
Bedž +6

@matrixdu i @ajakasa , ja sam vas negdje na početku pitala da li ste uopće zvali A1 nakon primitka upozorenja da će vam se početi naplaćivati naknada. Odgovor nisam dobila, a ja sam vam sugerirala da to napravite, jer vam A1 DAJE mogućnost da opravdate svoje ponašanje i ako sami ne provjerite, nećete ni moći znati da li se možete dogovoriti sa A1. Ja to nemrem napraviti, budući da ja nebum dobila takvo upozorenje jer sam non-stop u Hrvatskoj.

Vi ste nastavili tupiti o nepravednosti, bla, bla ovo, truć truć ono, zašto A1 naplaćuje kad ne mora, i sl.,a cijelo vrijeme ignorirate UVJETE i da pod tim uvjetima vi NISTE samo sporadično, periodično, povremeno u EU, dokle god je to MANJE vani, a VIŠE kod kuće.. Vi radite u EU. Pa IPAK, A1 svima pruža mogućnost da objasne svoje ponašanje. Treba ih samo nazvati, a ne već pol mjeseca kukati na forumu "kako sam ja jadan i prevaren pomorac jer sam ja vani SAMO pola godine". A ovaj drugi i više.

Razina korisnika 1

ima li ovdje moderatora ? ima li ovdje ignore opcija ?

Očigledno nema, pa takvi kao ti zagađuju forum.

e moj zefo prvi post pa prstom u go*no…..

Kultura na nivou.

nickno ti si definitivno izgubljen slucaj ocito ti nesto fali pa ovdje lijecis frustracije trpajuci rijeci u usta,sama pitas -sama odgovaras,linkas nebuloze i jos se na kraju cudis ???

ajde lijepo nađi neki forum o kukičanju ili pletenju đempera jer o ovom defintivnio nemas pojma ili si dirigirana a ja bi rekao da si ti kombinacija jednog i drugog.

Ljude koje vrijeđaš su za tebe institucije ovdje na forumu i to već godinama.

 


ne znam po cemu bi ona trebala biti institucija pogotovo sto joj dijalog nije jaca strana a onda to nadopunjuje monologom.da si citao (a ocito nisi) sto je sve ovdje ispisala vjerovatno bi nam se pridruzio umjesto da drzis moralne i odgojne litanije.

osnovno je procitati sto je netko napisao onda promisliti i odluciti da li znas odgovor ili ne,jednostavno zar ne ?

ajakasa i ja imamo slican problem koji se ustvari temelji na nepravednom i nepostenom (najblaze receno) odnosu a1 prema korisnicima od kojih zivi.ako smo mi tolika ugroza za poslovanje a1 da nam moraju naplatiti naknadu onda neka slobodno izgase firmu i obore sve antene.ja sam na vipu od 2001. godine i nebrojeno puta nisam iskoristio ni tarifu niti usluge a1 (vip) i ne sjecam se da su mi nesto refundirali  a uredno  je placeno,cim nesto ide u njihovu korist odmah i obilato to iskoriste.procitaj koliko sam puta napisao da ja ne ulazim u zakonitost ali imam pravo ulaziti u pravicnost između cega sigurno ne stoji znak jednakosti.

na kraju nadam se (iako sumnjam) da netko iz a1 ovo cita i da ce shvatiti da nije stvar u 100 kn koje cu im rado poslati kao pomoc za ugrozeno poslovanje.

ubrajas li sebe  u institucije na forumu ?

ima li ovdje moderatora ? ima li ovdje ignore opcija ?

Očigledno nema, pa takvi kao ti zagađuju forum.

e moj zefo prvi post pa prstom u go*no…..

Kultura na nivou.

nickno ti si definitivno izgubljen slucaj ocito ti nesto fali pa ovdje lijecis frustracije trpajuci rijeci u usta,sama pitas -sama odgovaras,linkas nebuloze i jos se na kraju cudis ???

ajde lijepo nađi neki forum o kukičanju ili pletenju đempera jer o ovom defintivnio nemas pojma ili si dirigirana a ja bi rekao da si ti kombinacija jednog i drugog.

Ljude koje vrijeđaš su za tebe institucije ovdje na forumu i to već godinama.

 

Razina korisnika 1

e moj zefo prvi post pa prstom u go*no…..

Smarate...ajde dosta više gluposti.

Razina korisnika 1

I tko se onda pravi blesav?

Roaming i roaming po domaćim cijenama NIJE ISTO.

Ti možeš biti u roamingu gdi god hoćeš i koliko god hoćeš. Roaming po domaćim cijenama je namjenjen za kratkoročna periodična izbivanja iz Hrvatske unutar EU.

Ti možeš i pol godine biti u EU i plaćati isto tako usluge po domaćim cijenama. Uz naravno, naknadu za prekomjerno/pretežito korištenje tog roaminga u EU,tj.kad te A1 ulovi da si nakon 123 dana vani, nakon čega ti daje rok od 15 dana da se vratiš kući, a ti ostaneš i osmi dan vani. Tad i dalje imaš sva prava koristiti svoju tarifu i štogod u njoj imaš PO DOMAĆIM CIJENAMA+plus ta naknada za svaki potrošeni MB, minutu ili sms koje imaš u paketu, a kad sve to potrošiš platit ćeš i cijenu kB, minute i sms-a PLUS ta naknada, za sve što potrošiš preko svoje tarife. Koju isto tako plaćaš kako si i ugovorio.

Ti uporno kao kruška želiš među jabuke. Nisi na poslovnom putu, već si pretežno vani. Tako kaže A1 i ti tu nemreš ništa. Možeš tražiti povoljnijeg operatera, a ti kažeš i da si ga našao. Pa sretno ti bilo sa francuskim sim-om u Hrvatskoj, jer buš tad  bio isto u roamingu  po domaćim (francuskim) cijenama, pa koristi te svoje neograničene minute, poruke i 40 giga do mile volje. Samo se nemoj zaletit pa kad se vratiš u Francusku, pozvati nekog u Hrvatskoj. To ti nije roaming. To je međunarodni poziv. 

Zbog dodatne naknade 0,03kn/MB A1 sigurno neće izgubiti puno pretplatnika, još manje bonaša. A1 jedini ima forum, a ne vidim da je forum pao zbog tisuća i tisuća nezadovoljnih korisnika roaminga po domaćim cijenama. Vidim samo dva (pardon-jednog) neodgojenog balavca kojem matematika nije jača strana.

Haha neodgojeni balavac s losom matematikom. Stara Odgojena Gospodjo Vi ste posve spremni za lijecenje. 

Razina korisnika 6
Bedž +6

I tko se onda pravi blesav?

Roaming i roaming po domaćim cijenama NIJE ISTO.

Ti možeš biti u roamingu gdi god hoćeš i koliko god hoćeš. Roaming po domaćim cijenama je namjenjen za kratkoročna periodična izbivanja iz Hrvatske unutar EU.

Ti možeš i pol godine biti u EU i plaćati isto tako usluge po domaćim cijenama. Uz naravno, naknadu za prekomjerno/pretežito korištenje tog roaminga u EU,tj.kad te A1 ulovi da si nakon 123 dana vani, nakon čega ti daje rok od 15 dana da se vratiš kući, a ti ostaneš i osmi dan vani. Tad i dalje imaš sva prava koristiti svoju tarifu i štogod u njoj imaš PO DOMAĆIM CIJENAMA+plus ta naknada za svaki potrošeni MB, minutu ili sms koje imaš u paketu, a kad sve to potrošiš platit ćeš i cijenu kB, minute i sms-a PLUS ta naknada, za sve što potrošiš preko svoje tarife. Koju isto tako plaćaš kako si i ugovorio.

Ti uporno kao kruška želiš među jabuke. Nisi na poslovnom putu, već si pretežno vani. Tako kaže A1 i ti tu nemreš ništa. Možeš tražiti povoljnijeg operatera, a ti kažeš i da si ga našao. Pa sretno ti bilo sa francuskim sim-om u Hrvatskoj, jer buš tad  bio isto u roamingu  po domaćim (francuskim) cijenama, pa koristi te svoje neograničene minute, poruke i 40 giga do mile volje. Samo se nemoj zaletit pa kad se vratiš u Francusku, pozvati nekog u Hrvatskoj. To ti nije roaming. To je međunarodni poziv. 

Zbog dodatne naknade 0,03kn/MB A1 sigurno neće izgubiti puno pretplatnika, još manje bonaša. A1 jedini ima forum, a ne vidim da je forum pao zbog tisuća i tisuća nezadovoljnih korisnika roaminga po domaćim cijenama. Vidim samo dva (pardon-jednog) neodgojenog balavca kojem matematika nije jača strana.

Razina korisnika 1

A ja ti po stoti put objašnjavam da zbog nepostojanja neograničenih poziva u nijednoj tarifi, A1 ni ne može drugačije kaklkurirati jer bi za njega to bio gubitak, a koji teleoperater u svijetu igdje radi sa gubitkom?

Ili će naplatiti tebi ili će naplatiti nama, što svakako ne bi bila PRAVEDNA odluka, jer ne koristimo mi roaming da bi izbjegavali plaćanje međunarodnih poziva, već ti. 

A računanje 123 dana temelji se UPRAVO na ljetnim i zimskim mjesecima KADA ROAMING KORISTE NAJVIŠE TURISTI, za koje je prvenstveno i uveden ROAMING PO DOMAĆIM CIJENAMA. Za turiste, poslovne ljude i sve one koji KRATKOROČNO borave u Europi.

NE ZA ONE KOJI RADE U EUROPI!

NE ZA ONE KOJI IZBIVAJU VIŠE MJESECI ZA REDOM iz Hrvatske. Dakle, roaming po domaćim cijenama NIJE predviđen za pomorce. Ni za bauštelce u Italiji. Ni za babe koje čuvaju starce u Italiji 15-15. Ni za studente po europskim sveučilištima. 

Drzala si u ruci A1 izvjesce o prihodima i rashodima? Ti si pisala zakon o roamingu u EU? Ma sta si ti umislila u svojoj glavi. Kakvi neograniceni pozivi, kakvo kalkuliranje, naplacivanje vama. Mi izbjegavamo placanje medjunarodnih poziva? Roaming je za turiste? Svaka tvoja recenica je gluplja od one prethodne. I jedino ti mogu reci da hitno prominis dilera. Ovo je bilo komicno, al postaje pre tragicno. Zbog dodatne naknade od 0.03 kn/Mb A1 ce izgubit pretplatnike i bonase. Pa ce tebi morat poskupit. I nadam se bar duplo da ne bi slucajno bili u gubitku. Hahahahah

Razina korisnika 6
Bedž +6

A ja ti po stoti put objašnjavam da zbog nepostojanja neograničenih poziva u nijednoj tarifi, A1 ni ne može drugačije kaklkurirati jer bi za njega to bio gubitak, a koji teleoperater u svijetu igdje radi sa gubitkom?

Ili će naplatiti tebi ili će naplatiti nama, što svakako ne bi bila PRAVEDNA odluka, jer ne koristimo mi roaming da bi izbjegavali plaćanje međunarodnih poziva, već ti. 

A računanje 123 dana temelji se UPRAVO na ljetnim i zimskim mjesecima KADA ROAMING KORISTE NAJVIŠE TURISTI, za koje je prvenstveno i uveden ROAMING PO DOMAĆIM CIJENAMA. Za turiste, poslovne ljude i sve one koji KRATKOROČNO borave u Europi.

NE ZA ONE KOJI RADE U EUROPI!

NE ZA ONE KOJI IZBIVAJU VIŠE MJESECI ZA REDOM iz Hrvatske. Dakle, roaming po domaćim cijenama NIJE predviđen za pomorce. Ni za bauštelce u Italiji. Ni za babe koje čuvaju starce u Italiji 15-15. Ni za studente po europskim sveučilištima. 

Razina korisnika 1

E stvarno vam se sol uvukla u mozak i zahrđala ono malo moždanih vijuga.…

Prvo dođe trol @matrixdu ,pa zatrola forum sa naknadom za budale, a za njim se pojavi isti trol, ali pod imenom @ajakasa  i nastavi spamati zašto je A1 uveo naknade kad NE MORA, već je lopovčina to napravila zato jer MOŽE, a to mu je dopustila država…

Jel koja od vaših preostalih zdravih moždanih stanica u stanju shvatiti činjenicu da A1 NE MOŽE ponuditi besplatne neograničene minute jer to nema ni za hrvatske korisnike? Da li vi uopće možete shvatiti TKO i KOJI operater NE MORA naplaćivati  naknadu za  pozive i sms-ove PA BILI VI ČITAVU GODINU U ROAMINGU?

SAMO ONAJ TKO NEOGRANIČENE POZIVE I PORUKE PREMA DRUGIM MREŽAMA BESPLATNO NUDI U OKVIRU SVOJIH TARIFA U SVOJOJ MATIČNOJ DRŽAVI.

IMA LI A1 IJEDNU TARIFU SA NEOGRANIČENIM POZIVIMA? ---N.E.M.A.!!! Prema tome, u A1 su SVE usluge-pozivi, poruke i internet podložni DODATNOJ naknadi za prekomjerni roaming..

NE MOŽE NEŠTO BESPLATNO NUDITI VAMA, AKO TO NE NUDI SVIM SVOJIM KORISNICIMA U HRVATSKOJ JER NEGDJE ĆE MORATI NAPLATITI TO ŠTO PLAĆA ZA VAS DOK ŠALABAJZATE PO EUROPI.

U Tele2 je dodatnoj naknadi za roaming podložan JEDINO podatkovni promet, na tarifama koje sve ostalo imaju NEOGRANIČENO prema bilo kome kod nas.

S druge strane NE POSTOJI operater u Europi koji NIJE ograničio podatkovni promet. Tele2 ima flat tarifu sa 1 terabajtom mjesečno. Odi van i nemreš dobiti više od 10 giga, mada ti ni Tele2 neće vratiti nikakav novac za pretplaćeni terabajt. 

Ti stvarno nisi zdrava u glavi. Kao prvo i prvo ja se nisam pojavio nego sam kreirao Temu u kojoj si se ti pojavila. 
Kao drugo koje tablete konzumiras? Na njima nikako da vidis bistro. Kad sam ja ikad trazio ikakve NEOGRANICENE MINUTE I MB OD A1? Kad sam rekao da ga ne trebaju ogranicit u roamingu? Opet pises gluposti koje nitko nije spominjao. Po stoti put cu ti objasnit da sam trazio da promjene nacin racunanja prisutnosti u EU jer meni vise nikad znaci VISE NIKAD nece biti ni jedan MB iz paketa bez NAKNADE. Jer vise nikad necu u bilo koja 4 mjeseca biti vise od 62 dana doma. I sad kad budem doma 2 mjeseca nece bit dovoljno jer imam ova dva mjeseca. Kako si tako nerazumna i uporna u svojim glupostima. Izmisljas i lazes ovaj ispacen narod. Da bar ima bokun soli u tom tvom mozgu pa da nas pustis na miru. 

Razina korisnika 6
Bedž +6

E stvarno vam se sol uvukla u mozak i zahrđala ono malo moždanih vijuga.…

Prvo dođe trol @matrixdu ,pa zatrola forum sa naknadom za budale, a za njim se pojavi isti trol, ali pod imenom @ajakasa  i nastavi spamati zašto je A1 uveo naknade kad NE MORA, već je lopovčina to napravila zato jer MOŽE, a to mu je dopustila država…

Jel koja od vaših preostalih zdravih moždanih stanica u stanju shvatiti činjenicu da A1 NE MOŽE ponuditi besplatne neograničene minute jer to nema ni za hrvatske korisnike? Da li vi uopće možete shvatiti TKO i KOJI operater NE MORA naplaćivati  naknadu za  pozive i sms-ove PA BILI VI ČITAVU GODINU U ROAMINGU?

SAMO ONAJ TKO NEOGRANIČENE POZIVE I PORUKE PREMA DRUGIM MREŽAMA BESPLATNO NUDI U OKVIRU SVOJIH TARIFA U SVOJOJ MATIČNOJ DRŽAVI.

IMA LI A1 IJEDNU TARIFU SA NEOGRANIČENIM POZIVIMA? ---N.E.M.A.!!! Prema tome, u A1 su SVE usluge-pozivi, poruke i internet podložni DODATNOJ naknadi za prekomjerni roaming..

NE MOŽE NEŠTO BESPLATNO NUDITI VAMA, AKO TO NE NUDI SVIM SVOJIM KORISNICIMA U HRVATSKOJ JER NEGDJE ĆE MORATI NAPLATITI TO ŠTO PLAĆA ZA VAS DOK ŠALABAJZATE PO EUROPI.

U Tele2 je dodatnoj naknadi za roaming podložan JEDINO podatkovni promet, na tarifama koje sve ostalo imaju NEOGRANIČENO prema bilo kome kod nas.

S druge strane NE POSTOJI operater u Europi koji NIJE ograničio podatkovni promet. Tele2 ima flat tarifu sa 1 terabajtom mjesečno. Odi van i nemreš dobiti više od 10 giga, mada ti ni Tele2 neće vratiti nikakav novac za pretplaćeni terabajt. 

 

7.

Postoje li ikakva ograničenja u volumenu telefonskog prometa, slanja SMS-ova i korištenja mobilnog podatkovnog prometa po domaćim cijenama dok putujem?


Za korištenje govornih i SMS usluga u roamingu ne postoje prometna ograničenja, odnosno, govorne i SMS usluge plaćate na identičan način kao u matičnoj zemlji. Tako npr. ako u matičnoj zemlji imate neograničene pozive i SMS-ove prema ostalim mobilnim mrežama u RH, imate pravo navedene neograničene pozive i SMS-ove koristiti i dok koristite roaming unutar EU/EEA. Također ukoliko u svojoj domaćoj tarifi imate uključeno 500 minuta prema ostalim mobilnim mrežama u RH za govorni promet i 500 SMS-ova prema ostalim mobilnim mrežama u RH imat ćete ih i dok koristite roaming unutar EU/EEA, odnosno ako plaćate po nekoj jediničnoj cijeni usluge u matičnoj zemlji, po istoj cijeni ćete ih plaćati i u roamingu u zemljama EU/EEA. Nakon što potrošite uključene minute/SMS-ove prema ostalim mobilnim mrežama u RH operator će Vam naplatiti usluge po cijenama koje vrijede za domaću tarifu prema ostalim mobilnim mrežama u RH. Ukoliko imate neograničen mobilni podatkovni promet ili povoljni paket podatkovnog prometa, Vaš operator može sukladno politici pravedne uporabe primijeniti sigurnosni mehanizam u vidu dodatne naplate korištenja podatkovnog prometa dok ste u roamingu. Ako je to slučaj, operator će Vas unaprijed informirati o takvom ograničenju i morat će Vas upozoriti u slučaju da ga dosegnete. Sigurnosni limit će biti dovoljno visok da pokrije većinu, ako ne i sve Vaše roaming potrebe. Nakon što dosegnete taj limit, možete i dalje koristiti podatkovni roaming na kojeg će se dodavati roaming naknada. Ako Vas Vaš domaći operator nije izričito informirao o roaming ograničenju za podatkovni promet, imate na raspolaganju cijeli iznos podatkovnog prometa sukladno Vašoj tarifi.

Razina korisnika 1

ima li ovdje moderatora ? ima li ovdje ignore opcija ?

Razina korisnika 1

Vi sigurno niste na poslovnom putu, poslovni put ne traje 2,4,6 mjeseci.

Koji od ovih uvjeta tebi nije jasan? Uporno trolaš neistine, kad na A1 stranicama piše ovo:

"

 

kriteriji:

  • U promatranom razdoblju od najmanje 4 mj. (123 dana) korisnik je većinom (najmanje 62 dana) boravio u EU/EEA roamingu te je broj minuta u EU/EEA roamingu tijekom 123 dana (odlaznih i dolaznih minuta) veći od ostalih minuta (odlaznih minuta u RH te odlaznih i dolaznih minuta u roamingu izvan EU/EEA)
     
  • Po isteku 123 dana, korisnik dobiva SMS upozorenje o prekomjernoj potrošnji te se daje prilika da se u narednih 15 dana promijeni ponašanje
     
  • U promatranom razdoblju od 15 dana korisnik je i dalje većinom (najmanje 8 dana) boravio u EU/EEA roamingu te je broj minuta u EU/EEA roamingu tijekom 15 dana (odlazne i dolazne minute) veći od ostalih minuta (odlaznih minuta u RH te odlaznih i dolaznih minuta u roamingu izvan EU/EEA)
     
  • Po isteku 15 dana, ako je korisnik i dalje pretežnog boravka i prometa u EU/EEA roamingu, korisnik dobiva SMS info o početku naplate dodatne roaming naknade. Povrh domaće cijene, u EU/EEA roamingu dodatno će se naplaćivati 0,29 kn/min za odlazni poziv iz EEA prema EEA (najviše 1,76 kn/min) te 0,07 Kn/min za dolazni poziv u EU/EEA. Obračunska jedinica: odlazni poziv 30 sekundi prva minuta, kasnije 1 sekunda, dolazni poziv 1 sekunda
     
  • Dodatna roaming naknada će se primjenjivati sve dok korisnik u promatranom razdoblju od najmanje 4mj. (123 dana) ima pretežni boravak i pretežne minute u EU/EEA roamingu
     
  •  Ako korisnik po isteku 123 dana, odnosno narednih 15 dana, za razgovore u EU/EEA roamingu ima primijenjen poseban roaming cjenik ili roaming opciju koja se primjenjuje u EU/EEA roamingu, dodatna roaming naknada se neće naplatiti. Promet koji korisnik napravi u EU/EEA roamingu, a koji se naplaćuje u okviru alternativnih roaming cjenika ili roaming opcija, u izračunima pretežnog prometa u EU/EEA roamingu neće biti računat kao EU/EEA promet.
 
  • Roaming u EU/EEA zoni
  • Politika pravedne uporabe u EU/EEA roamingu
  •  

Osnova za uvođenje politike pravedne uporabe za potrebe sprječavanja zlouporaba i prekomjerne potrošnje

Sukladno primjenjivoj Uredbi (EU) br. 531/2012 Europskog parlamenta i Vijeća o roamingu u javnim pokretnim komunikacijskim mrežama u EU/EEA zemljama (dalje u tekstu: Uredba o roamingu/EEA), Provedbenoj uredbi Komisije (EU) 2016/2286 o utvrđivanju detaljnih pravila o primjeni politike pravedne uporabe i članku 2.14. Općih uvjeta poslovanja, A1 ima pravo primijeniti niz mjera u okviru politike pravedne uporabe u EEA roamingu.

 

Koje mjere obuhvaća politika pravedne uporabe?
 

Politika pravedne uporabe obuhvaća više mjera koje imaju za svrhu sprječavanje prekomjernog korištenja roaming usluga po domaćim cijenama i sprječavanje zlouporaba.
 

Mjere koje se mogu implementirati vezano uz prekomjernu uporabu ili zlouporabu u EU/EEA roamingu su: 
 

 uvođenje praga (limita) za korištenje podatkovnog prometa u EU/EEA roamingu po domaćim cijenama bez roaming dodatne naknade (engl. „Fair Use Limit“, ili skraćeno „FUL“) - prekoračenjem praga (limita) naplaćuje se dodatna naknada za prijenos podataka u EU/EEA roamingu;

 

 primjena mehanizama za utvrđivanje jesu li korisnici u određenom periodu pretežno boravili i pretežno koristili mobilne usluge u EU/EEA roamingu ili u drugim državama, te sukladno tome uvođenje dodatne roaming naknade za pozive, poruke i/ili prijenos podataka

 

 praćenje aktivnosti SIM kartice;

 

 nadziranje eventualne organizirane preprodaje SIM kartica, predočivanje dokaza o boravištu i sl.

 



Prag (limit) za korištenje podatkovnog prometa u EU/EEA roamingu po domaćim cijenama bez dodatne roaming naknade (engl. „Fair Use Limit“, ili skraćeno „FUL“)
 

Pojedine tarife i opcije imaju određen mjesečni prag (limit) MB koji u EU/EEA roamingu koriste po domaćim cijenama, bez dodatne roaming naknade. Prekoračenjem praga (limita) MB u EU/EEA roamingu, do kraja kalendarskog mjeseca (obračunskog razdoblja) naplaćuje se povrh domaće cijene i dodatna naknada u EU/EEA roamingu od 0,03 kn/MB (PDV uključen). 
 

Tarife i opcije - iznosi praga (limita) MB u EU/EEA roamingu

 

 

     

 

     

 

 

     

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

   

 

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     
       

 

 

     

 

 

     
       

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     
       
   
 
 
   
 
 
   
 
 
       
       
       
       
       

 

Na tarife i opcije koje nisu na popisu ne primjenjuje se prag MB u EU/EEA roamingu, tj. u okviru ove mjere ne naplaćuje se dodatna naknada u EU/EEA roamingu za prijenos podataka.

 

Korisnici mogu jednostavno u svakom trenutku saznati iznos praga MB te status potrošnje podatkovnog prometa prije dostizanja praga MB putem Moj A1 aplikacije ili usluge Trenutna potrošnja (slanjem SMS poruke ? na 13222). Korisnici će primiti i SMS obavijest o potrošnji MB u EEA roamingu po domaćoj cijeni, odnosno informaciju o početku naplate dodatne naknade u EEA roamingu.

Naknada je podložna izmjenama, temeljem roaming regulacije. Detaljnije informacije dostupne su u Uvjetima korištenja za A1 pretplatnike i korisnike A1 na bonove


Primjena dodatne naknade u EU/EEA roamingu zbog pretežnog boravka i korištenja mobilnih usluga u EU/EEA roamingu

Sukladno roaming regulaciji, primjena domaćih cijena u EU/EEA roamingu namijenjena je za povremena putovanja, nije namijenjena za dugotrajniji boravak i prekomjernu/pretežnu potrošnju u EU/EEA roamingu te operateri imaju pravo uvesti dodatnu naknadu u EU/EEA roamingu radi sprječavanja prekomjernog korištenja roaming usluga po domaćim cijenama i sprječavanja zlouporaba.


 

Kriteriji za utvrđivanje prekomjerne uporabe i početak naplate dodatne roaming naknade

Ova se mjera uvodi za korisnike koji pretežno borave u EU/EEA roamingu te pretežno koriste mobilne usluge u EU/EEA roamingu. Korištenje usluga se za korisnika prati kroz sljedeće pokazatelje:

 

  • Prisutnost u EU/EEA roamingu u odnosu na prisutnost u RH i u roamingu izvan EU/EEA
  • Promet (minute, SMS, MMS, prijenos podataka) u EU/EEA roamingu u odnosu na promet u RH i u roamingu izvan EU/EEA

 

Prije početka primjene dodatne roaming naknade korisnik će dobiti SMS upozorenja. Ako po isteku narednih 15 dana od SMS upozorenja korisnik i dalje mobilnu uslugu pretežno koristi u EU/EEA roamingu pri čemu je pretežno prijavljen na mreže operatera u EU/EEA roamingu, A1 će korisniku poslati SMS informaciju o početku naplate dodatne roaming naknade na daljnje korištenje roaming usluga u EU/EEA roamingu.


Tko tebi daje za pravo da ti odlucujes sto je to i koliko traje poslovni put. Pogledaj definiciju u rijecniku hr. jezika. Svako tko radi 2/2,3/3,6/6 nije pretezito u EU nego je jednako u EU kao i u RH. 
 

Drugo, lipis ka tele to sa A1, a nisi procitala da pise IMA PRAVO i MOZE, nigdi ne pise da MORA. HAKOM i EU su dali smjernice, a na svakom operateru je kako i na koji nacin ce mjerit zloupotrebu. Jel trebam ti jos i nacrtat o cemu ja sve ove dane pisem? Ludji sam od tebe sta se raspravljam sa nekim tko nema blage veze o nicemu. 
 

Sukladno primjenjivoj Uredbi (EU) br. 531/2012 Europskog parlamenta i Vijeća o roamingu u javnim pokretnim komunikacijskim mrežama u EU/EEA zemljama (dalje u tekstu: Uredba o roamingu/EEA), Provedbenoj uredbi Komisije (EU) 2016/2286 o utvrđivanju detaljnih pravila o primjeni politike pravedne uporabe i članku 2.14. Općih uvjeta poslovanja, A1 IMA PRAVO pravo primijeniti niz mjera u okviru politike pravedne uporabe u EEA roamingu.

Razina korisnika 1

nickno ti si definitivno izgubljen slucaj ocito ti nesto fali pa ovdje lijecis frustracije trpajuci rijeci u usta,sama pitas -sama odgovaras,linkas nebuloze i jos se na kraju cudis ???

ajde lijepo nađi neki forum o kukičanju ili pletenju đempera jer o ovom defintivnio nemas pojma ili si dirigirana a ja bi rekao da si ti kombinacija jednog i drugog.

Razina korisnika 1

Vi sigurno niste na poslovnom putu, poslovni put ne traje 2,4,6 mjeseci.

Koji od ovih uvjeta tebi nije jasan? Uporno trolaš neistine, kad na A1 stranicama piše ovo:

"

 

kriteriji:

  • U promatranom razdoblju od najmanje 4 mj. (123 dana) korisnik je većinom (najmanje 62 dana) boravio u EU/EEA roamingu te je broj minuta u EU/EEA roamingu tijekom 123 dana (odlaznih i dolaznih minuta) veći od ostalih minuta (odlaznih minuta u RH te odlaznih i dolaznih minuta u roamingu izvan EU/EEA)
     
  • Po isteku 123 dana, korisnik dobiva SMS upozorenje o prekomjernoj potrošnji te se daje prilika da se u narednih 15 dana promijeni ponašanje
     
  • U promatranom razdoblju od 15 dana korisnik je i dalje većinom (najmanje 8 dana) boravio u EU/EEA roamingu te je broj minuta u EU/EEA roamingu tijekom 15 dana (odlazne i dolazne minute) veći od ostalih minuta (odlaznih minuta u RH te odlaznih i dolaznih minuta u roamingu izvan EU/EEA)
     
  • Po isteku 15 dana, ako je korisnik i dalje pretežnog boravka i prometa u EU/EEA roamingu, korisnik dobiva SMS info o početku naplate dodatne roaming naknade. Povrh domaće cijene, u EU/EEA roamingu dodatno će se naplaćivati 0,29 kn/min za odlazni poziv iz EEA prema EEA (najviše 1,76 kn/min) te 0,07 Kn/min za dolazni poziv u EU/EEA. Obračunska jedinica: odlazni poziv 30 sekundi prva minuta, kasnije 1 sekunda, dolazni poziv 1 sekunda
     
  • Dodatna roaming naknada će se primjenjivati sve dok korisnik u promatranom razdoblju od najmanje 4mj. (123 dana) ima pretežni boravak i pretežne minute u EU/EEA roamingu
     
  •  Ako korisnik po isteku 123 dana, odnosno narednih 15 dana, za razgovore u EU/EEA roamingu ima primijenjen poseban roaming cjenik ili roaming opciju koja se primjenjuje u EU/EEA roamingu, dodatna roaming naknada se neće naplatiti. Promet koji korisnik napravi u EU/EEA roamingu, a koji se naplaćuje u okviru alternativnih roaming cjenika ili roaming opcija, u izračunima pretežnog prometa u EU/EEA roamingu neće biti računat kao EU/EEA promet.
 
  • Roaming u EU/EEA zoni
  • Politika pravedne uporabe u EU/EEA roamingu
  •  

Osnova za uvođenje politike pravedne uporabe za potrebe sprječavanja zlouporaba i prekomjerne potrošnje

Sukladno primjenjivoj Uredbi (EU) br. 531/2012 Europskog parlamenta i Vijeća o roamingu u javnim pokretnim komunikacijskim mrežama u EU/EEA zemljama (dalje u tekstu: Uredba o roamingu/EEA), Provedbenoj uredbi Komisije (EU) 2016/2286 o utvrđivanju detaljnih pravila o primjeni politike pravedne uporabe i članku 2.14. Općih uvjeta poslovanja, A1 ima pravo primijeniti niz mjera u okviru politike pravedne uporabe u EEA roamingu.

 

Koje mjere obuhvaća politika pravedne uporabe?
 

Politika pravedne uporabe obuhvaća više mjera koje imaju za svrhu sprječavanje prekomjernog korištenja roaming usluga po domaćim cijenama i sprječavanje zlouporaba.
 

Mjere koje se mogu implementirati vezano uz prekomjernu uporabu ili zlouporabu u EU/EEA roamingu su: 
 

 uvođenje praga (limita) za korištenje podatkovnog prometa u EU/EEA roamingu po domaćim cijenama bez roaming dodatne naknade (engl. „Fair Use Limit“, ili skraćeno „FUL“) - prekoračenjem praga (limita) naplaćuje se dodatna naknada za prijenos podataka u EU/EEA roamingu;

 

 primjena mehanizama za utvrđivanje jesu li korisnici u određenom periodu pretežno boravili i pretežno koristili mobilne usluge u EU/EEA roamingu ili u drugim državama, te sukladno tome uvođenje dodatne roaming naknade za pozive, poruke i/ili prijenos podataka

 

 praćenje aktivnosti SIM kartice;

 

 nadziranje eventualne organizirane preprodaje SIM kartica, predočivanje dokaza o boravištu i sl.

 



Prag (limit) za korištenje podatkovnog prometa u EU/EEA roamingu po domaćim cijenama bez dodatne roaming naknade (engl. „Fair Use Limit“, ili skraćeno „FUL“)
 

Pojedine tarife i opcije imaju određen mjesečni prag (limit) MB koji u EU/EEA roamingu koriste po domaćim cijenama, bez dodatne roaming naknade. Prekoračenjem praga (limita) MB u EU/EEA roamingu, do kraja kalendarskog mjeseca (obračunskog razdoblja) naplaćuje se povrh domaće cijene i dodatna naknada u EU/EEA roamingu od 0,03 kn/MB (PDV uključen). 
 

Tarife i opcije - iznosi praga (limita) MB u EU/EEA roamingu

 

 

     

 

     

 

 

     

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

   

 

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     
       

 

 

     

 

 

     
       

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     
       
   
 
 
   
 
 
   
 
 
       
       
       
       
       

 

Na tarife i opcije koje nisu na popisu ne primjenjuje se prag MB u EU/EEA roamingu, tj. u okviru ove mjere ne naplaćuje se dodatna naknada u EU/EEA roamingu za prijenos podataka.

 

Korisnici mogu jednostavno u svakom trenutku saznati iznos praga MB te status potrošnje podatkovnog prometa prije dostizanja praga MB putem Moj A1 aplikacije ili usluge Trenutna potrošnja (slanjem SMS poruke ? na 13222). Korisnici će primiti i SMS obavijest o potrošnji MB u EEA roamingu po domaćoj cijeni, odnosno informaciju o početku naplate dodatne naknade u EEA roamingu.

Naknada je podložna izmjenama, temeljem roaming regulacije. Detaljnije informacije dostupne su u Uvjetima korištenja za A1 pretplatnike i korisnike A1 na bonove


Primjena dodatne naknade u EU/EEA roamingu zbog pretežnog boravka i korištenja mobilnih usluga u EU/EEA roamingu

Sukladno roaming regulaciji, primjena domaćih cijena u EU/EEA roamingu namijenjena je za povremena putovanja, nije namijenjena za dugotrajniji boravak i prekomjernu/pretežnu potrošnju u EU/EEA roamingu te operateri imaju pravo uvesti dodatnu naknadu u EU/EEA roamingu radi sprječavanja prekomjernog korištenja roaming usluga po domaćim cijenama i sprječavanja zlouporaba.


 

Kriteriji za utvrđivanje prekomjerne uporabe i početak naplate dodatne roaming naknade

Ova se mjera uvodi za korisnike koji pretežno borave u EU/EEA roamingu te pretežno koriste mobilne usluge u EU/EEA roamingu. Korištenje usluga se za korisnika prati kroz sljedeće pokazatelje:

 

  • Prisutnost u EU/EEA roamingu u odnosu na prisutnost u RH i u roamingu izvan EU/EEA
  • Promet (minute, SMS, MMS, prijenos podataka) u EU/EEA roamingu u odnosu na promet u RH i u roamingu izvan EU/EEA

 

Prije početka primjene dodatne roaming naknade korisnik će dobiti SMS upozorenja. Ako po isteku narednih 15 dana od SMS upozorenja korisnik i dalje mobilnu uslugu pretežno koristi u EU/EEA roamingu pri čemu je pretežno prijavljen na mreže operatera u EU/EEA roamingu, A1 će korisniku poslati SMS informaciju o početku naplate dodatne roaming naknade na daljnje korištenje roaming usluga u EU/EEA roamingu.


Rekao sam da necu vise odgovarati na tvoje gluposti, ali jednostavno ne mogu dozvolit da nas pravis budalama. 
Tko tebi daje za pravo da ti odredjujes koliko to traje poslovni put i sto je to poslovni put? Drugo tko god je 2/2, 3/3, i 6/6 nije pretezito na putu nego je jednako na putu kao i kuci. Da na POSLOVNOM PUTU ma sta god ti mislila o tome, a bilo bi ti bolje da uzmes klaica pa provjeris definiciju rijeci poslovni put. 
 

i trece najvaznije. Kopiras to ka tele, a ne razumis sta pise. Procitaj ponovno to sto je A1 napisao pa ces viditi rijec IMA PRAVO I MOZE, a ne da mora. Po zakonu oni MOGU uvesti, a i ne moraju. HAKOM ni EU nisu rekli da se nesto MORA niti na koji nacin ce se mjeriti ta zloupotreba.. Kad ce to vise tebi uci u glavu. o tome ja pisem vec danima i ludji sam od tebe sta se raspravljam sa budalom. 
 

1. Sukladno primjenjivoj Uredbi (EU) br. 531/2012 Europskog parlamenta i Vijeća o roamingu u javnim pokretnim
 komunikacijskim mrežama u EU/EEA zemljama (dalje u tekstu: Uredba o roamingu), Provedbenoj uredbi Komisije (EU) 2016/2286 o utvrđivanju detaljnih pravila o primjeni politike pravedne uporabe i članku 2.14. Općih uvjeta poslovanja, A1 IMA PRAVO primijeniti niz mjera u okviru politike pravedne uporabe.
 

Mjere koje se MOGU implementirati vezano uz prekomjernu uporabu ili zlouporabu u EU/EEA roamingu su: 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Vi sigurno niste na poslovnom putu, poslovni put ne traje 2,4,6 mjeseci.

Koji od ovih uvjeta tebi nije jasan? Uporno trolaš neistine, kad na A1 stranicama piše ovo:

"

 

kriteriji:

  • U promatranom razdoblju od najmanje 4 mj. (123 dana) korisnik je većinom (najmanje 62 dana) boravio u EU/EEA roamingu te je broj minuta u EU/EEA roamingu tijekom 123 dana (odlaznih i dolaznih minuta) veći od ostalih minuta (odlaznih minuta u RH te odlaznih i dolaznih minuta u roamingu izvan EU/EEA)
     
  • Po isteku 123 dana, korisnik dobiva SMS upozorenje o prekomjernoj potrošnji te se daje prilika da se u narednih 15 dana promijeni ponašanje
     
  • U promatranom razdoblju od 15 dana korisnik je i dalje većinom (najmanje 8 dana) boravio u EU/EEA roamingu te je broj minuta u EU/EEA roamingu tijekom 15 dana (odlazne i dolazne minute) veći od ostalih minuta (odlaznih minuta u RH te odlaznih i dolaznih minuta u roamingu izvan EU/EEA)
     
  • Po isteku 15 dana, ako je korisnik i dalje pretežnog boravka i prometa u EU/EEA roamingu, korisnik dobiva SMS info o početku naplate dodatne roaming naknade. Povrh domaće cijene, u EU/EEA roamingu dodatno će se naplaćivati 0,29 kn/min za odlazni poziv iz EEA prema EEA (najviše 1,76 kn/min) te 0,07 Kn/min za dolazni poziv u EU/EEA. Obračunska jedinica: odlazni poziv 30 sekundi prva minuta, kasnije 1 sekunda, dolazni poziv 1 sekunda
     
  • Dodatna roaming naknada će se primjenjivati sve dok korisnik u promatranom razdoblju od najmanje 4mj. (123 dana) ima pretežni boravak i pretežne minute u EU/EEA roamingu
     
  •  Ako korisnik po isteku 123 dana, odnosno narednih 15 dana, za razgovore u EU/EEA roamingu ima primijenjen poseban roaming cjenik ili roaming opciju koja se primjenjuje u EU/EEA roamingu, dodatna roaming naknada se neće naplatiti. Promet koji korisnik napravi u EU/EEA roamingu, a koji se naplaćuje u okviru alternativnih roaming cjenika ili roaming opcija, u izračunima pretežnog prometa u EU/EEA roamingu neće biti računat kao EU/EEA promet.
 
  • Roaming u EU/EEA zoni
  • Politika pravedne uporabe u EU/EEA roamingu
  •  

Osnova za uvođenje politike pravedne uporabe za potrebe sprječavanja zlouporaba i prekomjerne potrošnje

Sukladno primjenjivoj Uredbi (EU) br. 531/2012 Europskog parlamenta i Vijeća o roamingu u javnim pokretnim komunikacijskim mrežama u EU/EEA zemljama (dalje u tekstu: Uredba o roamingu/EEA), Provedbenoj uredbi Komisije (EU) 2016/2286 o utvrđivanju detaljnih pravila o primjeni politike pravedne uporabe i članku 2.14. Općih uvjeta poslovanja, A1 ima pravo primijeniti niz mjera u okviru politike pravedne uporabe u EEA roamingu.

 

Koje mjere obuhvaća politika pravedne uporabe?
 

Politika pravedne uporabe obuhvaća više mjera koje imaju za svrhu sprječavanje prekomjernog korištenja roaming usluga po domaćim cijenama i sprječavanje zlouporaba.
 

Mjere koje se mogu implementirati vezano uz prekomjernu uporabu ili zlouporabu u EU/EEA roamingu su: 
 

 uvođenje praga (limita) za korištenje podatkovnog prometa u EU/EEA roamingu po domaćim cijenama bez roaming dodatne naknade (engl. „Fair Use Limit“, ili skraćeno „FUL“) - prekoračenjem praga (limita) naplaćuje se dodatna naknada za prijenos podataka u EU/EEA roamingu;

 

 primjena mehanizama za utvrđivanje jesu li korisnici u određenom periodu pretežno boravili i pretežno koristili mobilne usluge u EU/EEA roamingu ili u drugim državama, te sukladno tome uvođenje dodatne roaming naknade za pozive, poruke i/ili prijenos podataka

 

 praćenje aktivnosti SIM kartice;

 

 nadziranje eventualne organizirane preprodaje SIM kartica, predočivanje dokaza o boravištu i sl.

 



Prag (limit) za korištenje podatkovnog prometa u EU/EEA roamingu po domaćim cijenama bez dodatne roaming naknade (engl. „Fair Use Limit“, ili skraćeno „FUL“)
 

Pojedine tarife i opcije imaju određen mjesečni prag (limit) MB koji u EU/EEA roamingu koriste po domaćim cijenama, bez dodatne roaming naknade. Prekoračenjem praga (limita) MB u EU/EEA roamingu, do kraja kalendarskog mjeseca (obračunskog razdoblja) naplaćuje se povrh domaće cijene i dodatna naknada u EU/EEA roamingu od 0,03 kn/MB (PDV uključen). 
 

Tarife i opcije - iznosi praga (limita) MB u EU/EEA roamingu

 

 

     

 

     

 

 

     

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

   

 

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     
       

 

 

     

 

 

     
       

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     

 

 

     
       
   
 
 
   
 
 
   
 
 
       
       
       
       
       

 

Na tarife i opcije koje nisu na popisu ne primjenjuje se prag MB u EU/EEA roamingu, tj. u okviru ove mjere ne naplaćuje se dodatna naknada u EU/EEA roamingu za prijenos podataka.

 

Korisnici mogu jednostavno u svakom trenutku saznati iznos praga MB te status potrošnje podatkovnog prometa prije dostizanja praga MB putem Moj A1 aplikacije ili usluge Trenutna potrošnja (slanjem SMS poruke ? na 13222). Korisnici će primiti i SMS obavijest o potrošnji MB u EEA roamingu po domaćoj cijeni, odnosno informaciju o početku naplate dodatne naknade u EEA roamingu.

Naknada je podložna izmjenama, temeljem roaming regulacije. Detaljnije informacije dostupne su u Uvjetima korištenja za A1 pretplatnike i korisnike A1 na bonove


Primjena dodatne naknade u EU/EEA roamingu zbog pretežnog boravka i korištenja mobilnih usluga u EU/EEA roamingu

Sukladno roaming regulaciji, primjena domaćih cijena u EU/EEA roamingu namijenjena je za povremena putovanja, nije namijenjena za dugotrajniji boravak i prekomjernu/pretežnu potrošnju u EU/EEA roamingu te operateri imaju pravo uvesti dodatnu naknadu u EU/EEA roamingu radi sprječavanja prekomjernog korištenja roaming usluga po domaćim cijenama i sprječavanja zlouporaba.


 

Kriteriji za utvrđivanje prekomjerne uporabe i početak naplate dodatne roaming naknade

Ova se mjera uvodi za korisnike koji pretežno borave u EU/EEA roamingu te pretežno koriste mobilne usluge u EU/EEA roamingu. Korištenje usluga se za korisnika prati kroz sljedeće pokazatelje:

 

  • Prisutnost u EU/EEA roamingu u odnosu na prisutnost u RH i u roamingu izvan EU/EEA
  • Promet (minute, SMS, MMS, prijenos podataka) u EU/EEA roamingu u odnosu na promet u RH i u roamingu izvan EU/EEA

 

Prije početka primjene dodatne roaming naknade korisnik će dobiti SMS upozorenja. Ako po isteku narednih 15 dana od SMS upozorenja korisnik i dalje mobilnu uslugu pretežno koristi u EU/EEA roamingu pri čemu je pretežno prijavljen na mreže operatera u EU/EEA roamingu, A1 će korisniku poslati SMS informaciju o početku naplate dodatne roaming naknade na daljnje korištenje roaming usluga u EU/EEA roamingu.

Razina korisnika 1

Postovani,

politika da se zastitite od nepravedne upotrebe u roamingu za nas pomorce je veoma nepravedna. Druge drzave su dozvolile da svatko tko se stalno vraca kuci i placa svog operatera moze biti u roamingu i preko 4 mjeseca u komadu dok kod nas ako smo u 4 mjeseca bili 60 dana van hrvatske vi nam naplacujete dodatnu naknadu s tim da dane ne gledate da su uzastopni. Mi ne zivimo van hrvatske mi smo na poslovnom putu i bilo bi u redu da ako smo svaka dva mjeseca nazad u hrvatskoj da se moze biti barem dva mjeseca u Roamingu iza toga. Hakom je dao smjernice, a da li ste vi u mogucnoati da budete pravedni prema pomorcima i ljudima koju zbog posla moraju putovati ili da promjenimo operatera?

Unaprijed Zahvaljujem. 

 

Aha, nisi ti ništ tako rekao, ja sam si samo umislila da si to rekao, jel

Tako je. Pise dozvolile, ne odlucile. Pise pomorci, (zarez) poslovni ljudi u jednom drugom tekstu. I da mi smo na poslovnom putu. Jer zivimo u hrvatskoj i financiramo i vase ceste i skole i bolnice..ti definitivno se ili pravis blesava ili si za ovo placena. EU je donila odluku o roamingu i dala smjernice, a svaki operater moze dozvoliti svojim korisnicima boravak u roamingu koliko god oni to smatraju prihvatljivim. I dalje to sta ti skrabas ne mijenja cinjenicu da ne razumis opce nista o ovoj temi. I da samo trolas. 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Postovani,

politika da se zastitite od nepravedne upotrebe u roamingu za nas pomorce je veoma nepravedna. Druge drzave su dozvolile da svatko tko se stalno vraca kuci i placa svog operatera moze biti u roamingu i preko 4 mjeseca u komadu dok kod nas ako smo u 4 mjeseca bili 60 dana van hrvatske vi nam naplacujete dodatnu naknadu s tim da dane ne gledate da su uzastopni. Mi ne zivimo van hrvatske mi smo na poslovnom putu i bilo bi u redu da ako smo svaka dva mjeseca nazad u hrvatskoj da se moze biti barem dva mjeseca u Roamingu iza toga. Hakom je dao smjernice, a da li ste vi u mogucnoati da budete pravedni prema pomorcima i ljudima koju zbog posla moraju putovati ili da promjenimo operatera?

Unaprijed Zahvaljujem. 

 

Aha, nisi ti ništ tako rekao, ja sam si samo umislila da si to rekao, jel

Razina korisnika 1

@ajakasa , aha, vidim kako razumiješ. "Druge države su odlučile..." Nisu ništa države odlučile, već su se usuglasile sa europskom regulacijom, kao što je to učinila i Hrvatska,odnosno HAKOM. 

Vi pomorci ste poslovni ljudi...haha, ma bravo, onda je i bauštelac u Italiji poslovni čovjek, on ne radi vani, samo je na poslovnom putu ponedjeljak-petak svakog tjedna, jel. Vi ste isto samo najamni radnici, sa plaćama kakve imaju naši ministri

@matrixdu , A1 mene nikad nije nazivao i nagovarao na pretplatu. Niti dobivam  ni takve sms poruke. Oo, pa vidi čuda, A1 se drži moje zabrane da mi šalje promotivne ponude. Gle fakat, sram ih bilo što poštuju moju odluku. 😀

Tebi stvarno kako je reka kolega nesto nije u redu u glavi. Niti sam reka da su druge drzave odlucile niti sam reka da su pomorci poslovni ljudi. Izmisljas gluposti. A ocigledno te bode to sto sam ja pomorac, a ti imas tarifu od 70kn. I da te prosvitlim nema tog ministra ni presjednika u ovoj drzavi koji ima placu pribliznu mojoj. I zato cu ja placat Francuskoj 29.99€ i bit miran jer znam da me ne varaju nego posteno naplate to sto nude bez malih slova u ugovoru. Dobro su rekli ljudi koji su otisli iz hrvatske, nije toliko ni u lovi koliko je maknit se od ovog mentaliteta. I nemoj molim te Sad ne napisat neki glupi odgovor samo da tvoja bude zadnja jer cu se stvarno zabrinut. 

Razina korisnika 6
Bedž +6

@ajakasa , aha, vidim kako razumiješ. "Druge države su odlučile..." Nisu ništa države odlučile, već su se usuglasile sa europskom regulacijom, kao što je to učinila i Hrvatska,odnosno HAKOM. 

Vi pomorci ste poslovni ljudi...haha, ma bravo, onda je i bauštelac u Italiji poslovni čovjek, on ne radi vani, samo je na poslovnom putu ponedjeljak-petak svakog tjedna, jel. Vi ste isto samo najamni radnici, sa plaćama kakve imaju naši ministri

@matrixdu , A1 mene nikad nije nazivao i nagovarao na pretplatu. Niti dobivam  ni takve sms poruke. Oo, pa vidi čuda, A1 se drži moje zabrane da mi šalje promotivne ponude. Gle fakat, sram ih bilo što poštuju moju odluku. 😀

Razina korisnika 1
@nickno

A1 ti je i odgovorio, ali ti nisi zadovoljan odgovorom, nego misliš da si na turskoj tržnici pa da ćeš cjenjkanjem postići kakvu pogodnost i sniženje.

 

 

a sto je sa stalnim zivkanjem bonasa da pređu na pretplatu i nuđenje manje tarife ? turska trznica ?

Razina korisnika 1

Pa ne brinem se ja uopće što ćeš ti i kako ćeš. Samo ti poručujem da na moj račun nećeš.

A ti, ako si baš toliki stručnjak kak tvrdiš, onda su ti i potpuno jasni pojmovi koji stoje iza regulative roaminga po domaćim cijenama. 

Hahaha evo i A1 i ja pitamo tebe sto necemo. Zapravo sam te trebao pitat koja si pozicija u A1kad ti vec odlucujes, a ja glupan pitam za obrazovanje. 

Itekako je meni jasno sto stoji iza te regulative koju ti jos nisi shvatila, kao ni sto sam ja trazio od A1.

I zato zavrsavam sad ovu raspravu i zelim ti od srca sto bolju i sto skuplju uslugu od tvog voljenog operatera. 
 

P.S.  moj strani sim 29.99€, 40GB u EU i neograniceni pozivi i poruke unutar EU. A kad vidi A1 koje ovce zive u hrv. moja zelja ce ti se ostvarivat i vise od jednom.

laku noc.

 

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Pa ne brinem se ja uopće što ćeš ti i kako ćeš. Samo ti poručujem da na moj račun nećeš.

A ti, ako si baš toliki stručnjak kak tvrdiš, onda su ti i potpuno jasni pojmovi koji stoje iza regulative roaminga po domaćim cijenama. 

Razina korisnika 1

Prije 9 dana sam sebi si dao odgovor "Sva sreća ima i drugih operatera". Meni se sve čini da ti ni oni nisu odgovorili na način kak bi tebi pasalo i zato je ova tema još živa. 

Opet ti puno mislis. Ova tema je ziva jer je ti zagadjujes nepotrebnim porukama. A ja nisam u hr da promjenim operatera i nisam ni trazio jer nakon 20 godina u Vipu pa A1 sam ocekivao vise od njih. Ali bez brige moj fancuski operater je kraj mene i ne trebam ja mijenjat nista samo iskljucit A1 kad dodjem. i kao sta sam ti vec napisao prestani se brinit sta cu ja i kako cu. zavrsit ces kod doktora od puste brige.