Riješeno

povrat uredaja webshop

  • 10 January 2017
  • 29 odgovora
  • 2677 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 29

Razina korisnika 4
OK onda bi bilo najbolje da se javiš Službi za korisnike pa ćeš tako moći izvršiti povrat!
Vjerujem da su ti već rekli za mogućnost preko Webshopa da se vrati, samo ne znam koliko je dana od narudžbe prošlo?
Uglavnom dođeš na Webshop od Vipneta, ulogiraš se sa korisničkim imenom i lozinkom i pozicioniraš miš na dio gdje vidiš svoje korisničko ime, pojavit će se nekoliko opcija između ostalog i Moje Narudžbe, klikneš na to pa kad uđeš još jednom na narudžbe i tamo je prva narudžba koja je vidljiva narudžba zadnjeg mobitela (pretpostavljam tog) i ispod svega bi trebalo pisati: ''Želim vratiti uređaj'', klikneš na to i onda bi se trebao izvršiti povrat.A ako si to već čula i ne vidiš tu opciju savjetujem poziv Službi za korisnike.


gdje vidiš ''Želim vratiti uređaj''? evo šta ja vidim
gdje vidiš ''Želim vratiti uređaj''? evo šta ja vidim
Razina korisnika 4
Vjerujem da su ti već rekli za mogućnost preko Webshopa da se vrati, samo ne znam koliko je dana od narudžbe prošlo?
Uglavnom dođeš na Webshop od Vipneta, ulogiraš se sa korisničkim imenom i lozinkom i pozicioniraš miš na dio gdje vidiš svoje korisničko ime, pojavit će se nekoliko opcija između ostalog i Moje Narudžbe, klikneš na to pa kad uđeš još jednom na narudžbe i tamo je prva narudžba koja je vidljiva narudžba zadnjeg mobitela (pretpostavljam tog) i ispod svega bi trebalo pisati: ''Želim vratiti uređaj'', klikneš na to i onda bi se trebao izvršiti povrat.A ako si to već čula i ne vidiš tu opciju savjetujem poziv Službi za korisnike.

Odgovori