Riješeno

Povrat sredstava zbog neželjene aktivacije tarife

  • 16 February 2021
  • 4 odgovora
  • 194 pregleda

Nakon isteka namjerno nisam nadoplatio bon, misleći da će se tarifa "Sheralica" automatski deaktivirati, što se i dogodilo.


Nakon nadoplate bona sinoć (15.2.2021.) automatski mi je sustav povukao 79kn te aktivirao ne-traženu tarifu.  Ja nisam bio toga svjestan (i informiram) da će se to dogoditi i ne želim tu tarifu.

Tražim od vas da mi vratite sredstva na račun i deaktivirate tarifu, tj. stavite u početnu sukladno Zakonu o zaštiti potrošača.

Broj ću vam dati na upit.

icon

Najbolji odgovor od A1_Mirjana 16 February 2021, 14:28

Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 1
Bedž +2

Pozdrav @marken :)

Savjetovala bih ti da nazoveš službu za korisnike na 0800 091 091 kako bi ti kolege napravili zamjenu tarifa :)

 

Što se tiče samih obavijesti, opcija reaktivacije tarife nakon nadoplate je jasno pojašnjena u SMS poruci koju si sigurno zaprimio nakon što ti se tarifa ugasila, a koja glasi:

“OBAVIJEST l Iskljucena ti je Sheralica jer na A1 racunu na bonove nisi imao/la dovoljan iznos za produljenje tarife te je tvoja trenutna tarifa Start na bonove. No, nema razloga za brigu, ako u sljedecih mjesec dana nadoplatama dosegnes dovoljan iznos za ukljucenje, Sheralica tarifa ce se automatski ponovno ukljuciti i naplatiti, a vratit cemo ti i MB, minute i SMS-ove koje nisi potrosio. Ako ne zelis da ti se tarifa automatski ponovno ukljuci uvijek mozes poslati NE na 13206. Bon najbrze i najjednostavnije mozes kupiti putem A1 webshopa klikom na bit.ly/Online-Bon , a tom kupovinom ostvarujes i dodatne pogodnosti. :) Tvoj A1 tim”

 

Dakle, ono što je trebalo u ovom slučaju napraviti je poslati SMS poruku sadržaja NE na 13206 nakon što ti se tarifa isključila zbog nedovoljnog iznosa. Na taj način bi isključio mogućnost automatske obnove svoje stare tarife ;)

 

Ok,

eto, ja sam dobio uslugu, nisam konzumirao i želim je vratiti (imam pravo na to).

 

Zapravo , ukoliko želite, dajte mi  opciju 30GB 110 kn, bez “šeralice”. 

Ali na broju 0800 091 091, samo automat se javlja.

 

LP

Poštovani,

 

u razgovoru sa službom za korisnike sam riješio problem. Tako da zanemarite prethodno poslanu poruku.

LP. Marko M.

Razina korisnika 1
Bedž +2

@marken drago mi je to čuti :)

Odgovori