Riješeno

Povrat opreme

  • 5 October 2020
  • 5 odgovora
  • 1691 pregled

Prilikom otkazivanja usluge interneta upitao sam djelatnika kako ću vratiti opremu na što mi je isti odgovorio kako ću poštom na adresu dobiti upute kako i gdje vratiti opremu. Spomenutu uputu nikad nisam dobio no dobio sam račun od 800,00 kuna jer nisam na vrijeme vratio opremu. Kako riješiti navedeni problem? Opremu imam i spreman sam ju vratiti.

icon

Najbolji odgovor od A1_Anchi 11 January 2021, 09:30

Pogledaj original

Odgovora 5

Razina korisnika 1
Bedž +1

Bok @malleus, kao što je netko od kolega naveo, trebao si zaprimiti dopis u kojem se potvrđuje raskid ugovora te je navedena adresa za slanje opreme. 

Opremu možeš spakirati u kutiju, odnijeti na Poštu te ju poslati na adresu: “MMM Agram Servis”, Kanalski put 1, 10000 Zagreb s obaveznom naznakom “na trošak primatelja” kako ne bi snosio troškove slanja pošilljke. Potvrdu sačuvaj, a presliku nam pošalji na e-mail sluzba.za.korisnike@A1.hr kako bismo u sustavu zabilježili da je oprema vraćena. 

Imao sam Homebox godinama i prešao sam kod drugog operatera. Pošaljem Vam mail prije mjesec dana jel trebam vratiti opremu (ruter) odgovorite mi kako NE trebam vraćat opremu. Nazovem još jednom prije tjedan dana  A1 SZK dobijem isti odgovor. Danas mi dođe poštom obavijest kako moram vratiti opremu. Ne znam sad više tko je tu lud. Naravno, webmail ste mi ugasili na kojem mi se nalaze mailovi.  Jel moram vratit opremu ili ne? Ili ćete mi isto tako samo poslat račun za nevraćenu opremu.

Bedž +3

@Baboon molim te javi nam se OVDJEkako bi napravili provjeru. :) 

Pozdrav,

 

na koji adresu se vraca oprema? dali ova iz prijasneg posta vazeca?

Razina korisnika 7
Bedž +3

@done_411 - tako je. Postupak možeš vidjeti na donjem linku.

 

Povrat opreme

Odgovori