Najbolji odgovor od A1_Mirjana
Pogledaj originalPovrat novaca na tomato sim
Postovani napravio sam par kupnj u aplikacijama preko trg play, a sretstvo placanja je tomato kartica. Slucajno sam kupio paket bodova koje nisam htio, poslao sam zahtjev za povrat novaca i dobio sam odgovor da je iznos vracen i zahtjev odobren. Sad me zanimaju daljni koraci ili postupci zato jer mi iznos nije vracen niti sam dobio poruku s kojom bi to bilo potvrdeno i na tomato sim kartici.
Bok.
Dakle, 15 kuna popusta vrijedi isključivo za prvu kupovinu putem Vip/tomato računa. Ako se ne radi o prvoj kupovini, ne možemo ti vratiti naplaćeni iznos.
Savjetujem ti da se obratiš tomato Službi za korisnike na broj 0800 092 092, pa s njima napraviš detaljnu provjeru.
Dakle, 15 kuna popusta vrijedi isključivo za prvu kupovinu putem Vip/tomato računa. Ako se ne radi o prvoj kupovini, ne možemo ti vratiti naplaćeni iznos.
Savjetujem ti da se obratiš tomato Službi za korisnike na broj 0800 092 092, pa s njima napraviš detaljnu provjeru.
Nakon 8 sati mi vracen iznos. To je bila 6. kupnja a trebao sam samo 5 paketa kupiti. Zvao sam ih jos prije i rekli su da kontaktiram njihove kolege, na pitanje da mi pojasne "veza se prekinula".
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.