Riješeno

Povećanje iznosa računa

  • 29 January 2018
  • 14 odgovora
  • 1181 pregled

Dragi forumaši i moderatori lijep pozdrav.
Evo da probam riješiti jednu nepoznanicu prvo putem foruma :)

Račun se povećao za 70 kuna (sa 190 kn na 260). Radi se o tarifu "Bez granica XL+". Ugovorna obveza od 24 mjeseca (bilo je produljenje ugovora) je istekla 29.12.2017.
Na računu za 11. mjesec pod stavkom "popust" je 112 kn, a na računu za 12. mjesec je 56 kn. Naravno kada se doda PDV-e to je tih 70 kuna. Mjesečna naknada tarife je ostala nepromjenjena 256 kn bez PDV-a

Zašto se smanjio taj popust i time povećao iznos mjesečne naknade? Pretpostavljam da je razlog istek ugovorne obveze, ali u ugovoru nije iskazan nikakav popust na ugovornu obvezu (uredno napravljen troškovnik od 190 kn bez popusta)

Eto nadam se da problem nije previše specifičan i da postoji neki jedostavan razlog 😃
icon

Najbolji odgovor od A1_Iva 29 January 2018, 10:49

Pogledaj original

Odgovora 14

Razina korisnika 7
Bedž +3
Sve znaš.. :D

Istekom Ugovorne obveze od 24 mjeseca gubiš popuste koje si imao kroz 24. Ugovor i dalje traje ali istekom obveze (24 mjeseca) gubiš sve benefite koje si imao u tih 24 i cijena tarife se vraća na aktualnu. Vrlo bezobrazno je to da na to nitko ne upozori pa moraš sam paziti kada ističe. Od svakoga po mjesec, dva uzeti za neznanje, dobra lovica.

Što se stavki računa tiče, trebalo bi usporediti pa proporcionalno danima kada je istekla UO i danima do kraja mjeseca po redovnoj cijeni ali džabe računica, moraš krenuti u promjene i nove popuste... 😃
Razina korisnika 4
@NjubForumas kako je gogsy rekao, istekla je ugovorna obaveza, a s njom i benefiti koje si imao :(
Molim te, javi nam se OVDJE i pošalji OIB i kontakt broj, pa te nazovemo s novom ponudom. I vjerujem da će ti se svidjeti 😉
Znači bio sam na dobrom tragu 😃. Hvala Vam puno! Pogotovo na brzim odgovorima ;)

@gogsy1975 Sad kad ste spomenuli da se usporede računi, postavlja se jedno logično pitanje

Ako je ugovorna obveza istekla 29.12. a račun je za razdoblje 1.12. - 31.12. (bez obzira što je dospijeće u 1. mjesecu), nije pošteno da za cijeli mjesec ukinu benefite odnosno popust 😠.
Za to ću morati uložiti prigovor, pa ću vidjeti kako će se stvari riješiti...

@Vip_Iva Joj kad bi to bilo tako jednostavno. Treba mi novi mobitel a nikako se odlučiti koji odabrati :S
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ne ulazim u račun, to vidi s njima. A naaaajbolji popust (ako smijem sugerirati) je kada napraviš kratak izlet u drugu mrežu pa te nazovu s još boljom ponudom... :D

No, vidi "prvostupanjsku" Ivu što ti nudi... :)

P.S. sve rješavaj papirnato i mailom. 😉
Razina korisnika 3
Znači bio sam na dobrom tragu 😃. Hvala Vam puno! Pogotovo na brzim odgovorima ;)

@gogsy1975 Sad kad ste spomenuli da se usporede računi, postavlja se jedno logično pitanje

Ako je ugovorna obveza istekla 29.12. a račun je za razdoblje 1.12. - 31.12. (bez obzira što je dospijeće u 1. mjesecu), nije pošteno da za cijeli mjesec ukinu benefite odnosno popust 😠.
Za to ću morati uložiti prigovor, pa ću vidjeti kako će se stvari riješiti...

@Vip_Iva Joj kad bi to bilo tako jednostavno. Treba mi novi mobitel a nikako se odlučiti koji odabrati :S


Tja pa na Forumu si 😃 Barem ovdje ima iskusnjara s mobitelima koje možeš tražiti savjet :P

Što se ostalih stvari tiče, svakako uloži prigovor - rješenje će se sigurno naći 😉

Pozdrav!

Račun za 9 mj. mi je porastao za 20kn?

Inače je po ugovoru 229,00 sad mi je došao 249,00kn.

Jesam li jedini?

 

Razina korisnika 4
Bedž +4

A1 je uveo naknadu od 20kn za sve korisnike fiksnih usluga i dao pravo na bespl. raskid do 31.8. Svima je došlo i pismenim putem obavijest

U inozemstvu sam pa nisam otvaramo poštu. Bilo bi lipo da sam i nekakav mail zaprimio. 

 

Koliko uopće košta raskid ugovora? 

Razina korisnika 4
Bedž +4

Koliko uopće košta raskid ugovora? 

Ovisi, prouči ovu temu na linku

Razina korisnika 7
Bedž +3

Bilo je u medijima, slali obavijest sms-om, poštom, imao si pravo na raskid Ugovora bez penala do 30.8.

 

https://forum.a1.hr/pretplata-mobilne-i-fiksne-tarife-29/pristup-uslugama-fiksne-mreze-20-kn-7193

Razina korisnika 4
Bedž +4

Moram priznati gogsy, ja nisam dobio obavijest ni mailom, ni sms-om. Možda i jesam eventualno sms-om ali mailom ne. Vjerujem da drugi jesu

Razina korisnika 7
Bedž +3

@Remko1 - gdje sam napisao mailom? ;)

Razina korisnika 4
Bedž +4

Oh da stvarno, prebzo čitam, pročitao sam kao e poštom😂 isprike

Odgovori