Riješeno

Potpisivanje ugovora

  • 23 November 2017
  • 34 odgovora
  • 1873 pregleda

Razina korisnika 1
Ovako, kada Vaš korisnik želi produljiti ugovor sa istom ili sličnom tarifom u dućanu, VIP prodavač ga upoznaje sa svim stavkama na ugovoru, te ga prije potvrde određenih kućica ispituje, dal je isti upoznat sa time što označava, te želi li potrošač biti obavješten o novim uslugama proizvodima itd? Ili na prevaru sam označi što želi, ne zaklama ugovor, ne pojasni mi stavke u ugovoru već samo kaže to je ista tarifa imate 5 megabajta više, sve ostalo vam ostaje isto, noćna opcija itd itd. Ili pak ovi zakoni ne vrijede za ovu firmu ? Članak 8.

(1) Trgovac mora jasno, vidljivo i čitljivo istaknuti iznos utvrđene maloprodajne cijene proizvoda ili usluga koje pruža i rezervnih dijelova koje prodaje s uslugom te označiti da je cijena u kunama.

(2) Maloprodajna cijena proizvoda ili usluge, maloprodajna cijena za jedinicu mjere proizvoda, proizvodne cjeline ili jedne određene količine proizvoda, su konačne cijene za potrošača.

(3) Pod cijenom za jedinicu mjere smatra se cijena za jedan kilogram, cijena za jednu litru, jedan metar, jedan četvorni metar ili jedan kubni metar proizvoda ili neka druga jedinica količine koja se općenito ili uobičajeno koristi kod prodaje proizvoda u pojedinom području Republike Hrvatske.
te
(3) Trgovac mora potrošaču omogućiti upoznavanje unaprijed sa svim uvjetima korištenja javnih usluga i te uvjete javno objaviti.
Prigovor sam napisao, ovo je za sve koji imaju slična pitanja i možda su ih na slični način " Žao nam je na iskazanom nezadovoljstvu i ako su Vam pri produljenju pretplatničkog odnosa pružene informacije koje ne odgovaraju stvarnom stanju ističemo kako je prodajno osoblje kvalificirano i posebno dobro educirano o svim proizvodima i uslugama te ima precizne procedure koje je dužno poštovati, s naglaskom na pružanje točnih i preciznih informacija, no uz uvažavanje svih okolnosti uvijek postoji mogućnost nerazumijevanja odnosno krive percepcije s obje strane na što nažalost nije moguće utjecati." lagano otkantali... Hvala unaprijed
icon

Najbolji odgovor od A1_Sanja 24 November 2017, 11:46

Pogledaj original

Odgovora 34

Razina korisnika 1
o gle kakvog čuda, kolega je izričito REKAO DA TAKVA USLUGA NE DA NIJE DOSTUPNA, VEĆ NE POSTOJI. Znači već drugi put ista potvrda a vi uporno po svome....
Razina korisnika 1
Nemojte označavati kao riješeno, jer cu kopirati sve u novu temu i tako do sutra, dajete lažne odgovore, dajete nepotpune odgovore, i odnos prema potrošačima je na razini placa, gdje nema nikakve kontrole. A vi ste ozbiljna firma, koja ima uslugu za koji ni vi neznate, a ja sam kreten jer postoji usluga, samo još nismo uspjeli doći do toga. I onda umjesto da napišete kao ljudi u krivu smo, veslamo vas, vi označite riješeno i ne odgovorite?
Razina korisnika 1
I zanima me zašto vaš kolega nije označio prvu kučicu pa mi uručio osobno uvjete poslovanja i odabrane usluge? zašto, jer mi nije ni rekao za to, niti me pitao. to je taj VIP
Razina korisnika 1
Ono kad imaš jednostavno pitanje i pitaš ga na pravom mjestu, a onda te idu ispitivati sa potpitanjima da bi ja na kraju bio kriv, a to kaj ih ja plačam i to kaj ne odgovaraju na ono što ih se pita nema veze, stari moj, mozda imate dovoljno ovaca za štrigat, al tu ste bogme krivu našli
Razina korisnika 1
Ovako, kada Vaš korisnik želi produljiti ugovor sa istom ili sličnom tarifom u dućanu, VIP prodavač ga upoznaje sa svim stavkama na ugovoru, te ga prije potvrde određenih kućica ispituje, dal je isti upoznat sa time što označava, te želi li potrošač biti obavješten o novim uslugama proizvodima itd? Ili na prevaru sam označi što želi, ne zaklama ugovor, ne pojasni mi stavke u ugovoru već samo kaže to je ista tarifa imate 5 megabajta više, sve ostalo vam ostaje isto, noćna opcija itd itd. Ili pak ovi zakoni ne vrijede za ovu firmu ? Članak 8.

(1) Trgovac mora jasno, vidljivo i čitljivo istaknuti iznos utvrđene maloprodajne cijene proizvoda ili usluga koje pruža i rezervnih dijelova koje prodaje s uslugom te označiti da je cijena u kunama.

(2) Maloprodajna cijena proizvoda ili usluge, maloprodajna cijena za jedinicu mjere proizvoda, proizvodne cjeline ili jedne određene količine proizvoda, su konačne cijene za potrošača.

(3) Pod cijenom za jedinicu mjere smatra se cijena za jedan kilogram, cijena za jednu litru, jedan metar, jedan četvorni metar ili jedan kubni metar proizvoda ili neka druga jedinica količine koja se općenito ili uobičajeno koristi kod prodaje proizvoda u pojedinom području Republike Hrvatske.
te
(3) Trgovac mora potrošaču omogućiti upoznavanje unaprijed sa svim uvjetima korištenja javnih usluga i te uvjete javno objaviti.
Prigovor sam napisao, ovo je za sve koji imaju slična pitanja i možda su ih na slični način " Žao nam je na iskazanom nezadovoljstvu i ako su Vam pri produljenju pretplatničkog odnosa pružene informacije koje ne odgovaraju stvarnom stanju ističemo kako je prodajno osoblje kvalificirano i posebno dobro educirano o svim proizvodima i uslugama te ima precizne procedure koje je dužno poštovati, s naglaskom na pružanje točnih i preciznih informacija, no uz uvažavanje svih okolnosti uvijek postoji mogućnost nerazumijevanja odnosno krive percepcije s obje strane na što nažalost nije moguće utjecati." lagano otkantali... Hvala unaprijed

Smatra se da se o pojedinoj ugovornoj odredbi nije pojedinačno pregovaralo, ako je tu odredbu unaprijed formulirao trgovac, zbog čega potrošač nije imao utjecaja na njezin sadržaj, poglavito ako je riječ o odredbi unaprijed formuliranog standardnog ugovora trgovca.
Pojedine ugovorne odredbe koje se mogu smatrati nepoštenima
odredba kojom se potrošaču nameću određene obveze, a da potrošač prije sklapanja ugovora nije bio u mogućnosti upoznati se s tom odredbom,
Razina korisnika 1
Ono kad imaš jednostavno pitanje i pitaš ga na pravom mjestu, a onda te idu ispitivati sa potpitanjima da bi ja na kraju bio kriv, a to kaj ih ja plačam i to kaj ne odgovaraju na ono što ih se pita nema veze, stari moj, mozda imate dovoljno ovaca za štrigat, al tu ste bogme krivu našli
Kolega svaka tebi čast da ti se da ovako prepirat sa njima..
I ja bi, al kud ćeš na Rusiju.
Razina korisnika 1
Ma nema stari, nek valjaju, al nek i ljudi vide kako su zavaljani i od koga. Da mogu dobiti bar neke brojeve "znački" tih svih pametnih ljudi koji rade u vipu, dok pišem prigovor da zabilježim ko mi je kaj rekao, pa pokrili bi se ušima, ovako kažu a ovaj nezna bla bla bla, samo sranja, najrađe bi ga raskinuo, i otišao u irsku pa nek se naplate od mog đona
Razina korisnika 1
ahahha pa upravu si, oni mogu snimat razgovore, a čuo sam da ako mi radimo, da je kažnjivo, i evo ti moje situacije
http://prntscr.com/hertop
Razina korisnika 1
ja ih upozorim na njihovo sniamnje razgovora i da paze kaj govore jer su sluzbene osobe koje kada otvore uste, iz njih moze samo izaci sluzbena izjava, koju cu ja iskoristiti u svome prigovoru, i odmah da kaj ja snima, ja mu pokušavam objasniti da ne snimam ja, već oni, a da ću ja traziti da se preslušaju svi ti razgovori koje sam vodio, da se vidi tko daje netočne infomracije, tko laže, a tko se ponaša da je seljak na placu koji me zna 10 godina ( i tog ima, neki jadnici misle da se mogu razgovarati kako zele sa nekime tko ih placa) nema tu više kako vam mogu pomoći gospodine, već ti si kriv i odje..i.. Odlična VIP praksa, samo da si uzmem vremena pa ću pitati austrijance dal tako posluje velika firma, da na lažne fore potpisuju ugovore, baš me zanima

Odgovori