Riješeno

Potpisivanje ugovora

  • 23 November 2017
  • 34 odgovora
  • 1873 pregleda

Razina korisnika 1
Ovako, kada Vaš korisnik želi produljiti ugovor sa istom ili sličnom tarifom u dućanu, VIP prodavač ga upoznaje sa svim stavkama na ugovoru, te ga prije potvrde određenih kućica ispituje, dal je isti upoznat sa time što označava, te želi li potrošač biti obavješten o novim uslugama proizvodima itd? Ili na prevaru sam označi što želi, ne zaklama ugovor, ne pojasni mi stavke u ugovoru već samo kaže to je ista tarifa imate 5 megabajta više, sve ostalo vam ostaje isto, noćna opcija itd itd. Ili pak ovi zakoni ne vrijede za ovu firmu ? Članak 8.

(1) Trgovac mora jasno, vidljivo i čitljivo istaknuti iznos utvrđene maloprodajne cijene proizvoda ili usluga koje pruža i rezervnih dijelova koje prodaje s uslugom te označiti da je cijena u kunama.

(2) Maloprodajna cijena proizvoda ili usluge, maloprodajna cijena za jedinicu mjere proizvoda, proizvodne cjeline ili jedne određene količine proizvoda, su konačne cijene za potrošača.

(3) Pod cijenom za jedinicu mjere smatra se cijena za jedan kilogram, cijena za jednu litru, jedan metar, jedan četvorni metar ili jedan kubni metar proizvoda ili neka druga jedinica količine koja se općenito ili uobičajeno koristi kod prodaje proizvoda u pojedinom području Republike Hrvatske.
te
(3) Trgovac mora potrošaču omogućiti upoznavanje unaprijed sa svim uvjetima korištenja javnih usluga i te uvjete javno objaviti.
Prigovor sam napisao, ovo je za sve koji imaju slična pitanja i možda su ih na slični način " Žao nam je na iskazanom nezadovoljstvu i ako su Vam pri produljenju pretplatničkog odnosa pružene informacije koje ne odgovaraju stvarnom stanju ističemo kako je prodajno osoblje kvalificirano i posebno dobro educirano o svim proizvodima i uslugama te ima precizne procedure koje je dužno poštovati, s naglaskom na pružanje točnih i preciznih informacija, no uz uvažavanje svih okolnosti uvijek postoji mogućnost nerazumijevanja odnosno krive percepcije s obje strane na što nažalost nije moguće utjecati." lagano otkantali... Hvala unaprijed
icon

Najbolji odgovor od A1_Sanja 24 November 2017, 11:46

Pogledaj original

Odgovora 34

Razina korisnika 1
Imam i ugovor koji cu raditi ovdje staviti da ljudi procjene dal to izgleda kao da sam ja birao ili kao da mi je "podvaljeno". Pošto od Vas nema odgovora...
" Oko 1000 Vipovaca ugrađuje u Vipnet svoje znanje, entuzijazam i kreativnost. Kako bismo ostvarili našu misiju i viziju, u svemu što radimo, vodimo se korporativnim vrijednostima:

Iskrenost. Poštenje. Odgovorni smo. Znamo da komunikacija ima važno mjesto u društvu i životu svakog pojedinca. Komuniciramo otvoreno i bez skrivenih namjera. Aktivno slušamo, dajemo i primamo povratne informacije. Ispunjavamo obećanja, bez kompromisa.

Jednostavnost. Težimo pametnim i jednostavnim rješenjima kako bismo pojednostavili život svojim korisnicima – internim i eksternim. Ako je nešto komplicirano, pojednostavit ćemo. Orijentirani smo prema rješenjima. Naš je stav pozitivan - sve je moguće!

Kvaliteta. Postavljamo si izazovne ciljeve i težimo izvrsnosti. To se osjeća u našim proizvodima, uslugama i podršci. Briga i o najsitnijem detalju čini sve što radimo drugačijim i boljim. Učimo iz vlastitog iskustva i kontinuirano rastemo.

Pomičemo granice. U trajnoj smo potrazi za novim idejama, novim rješenjima. Ne slijedimo druge. Neumorni smo. Preuzimamo rizik. Znatiželjni smo, istražujemo i predlažemo promjene. Posvećeni smo unapređenju cjelokupne komunikacije, danas i sutra.



Naše vrijednosti očituju se u svemu što radimo, one predstavljaju način na koji: ispunjavamo svoje ciljeve, surađujemo sa kolegama iz tima i drugih odjela, ponašamo se prema internim i vanjskim korisnicima, vodimo ljude i projekte."
Razina korisnika 3
@jedinstvenokorisnickoime bok. Koje konkretno informacije nisi dobila? Jesi li zatražila kolegu da prodajnom mjestu da ti nešto dodatno pojasni, a on je to odbio? Može malo kompletnije objašnjenje same situacije. Naime, vjerujem da razumiješ da mi nismo bili prisutni, zbog čega je potrebno svakako provjeriti sve detalje. Svaka priča ima dvije strane. Želim odmah naglasiti da pod tim ne smatram da ti govoriš neistinu, nego je realno moguće da je došlo do nesporazuma i/ili nerazumijevanja.
Razina korisnika 1
Muškog sam roda, evo dajte mi 10 minuta stavljam ugovor ovdje, pa ćemo vidjeti. Konkretno nisam dobio pitanje, jesam li upoznat sa uvjetima i ostalim stvarima na ugovoru, znaci jedan minus, a kucica je oznacena kao da sam ja to oznacio( nisam sto ce se vidjeti na slici, jer je to automatsko oznaceno bez mojeg znanja) nisam dobio pitanje zelim da me VIP obavjestava o novim akcijama itd. i također ta kučica na ugovoru stoji označena, što je nemoguće jer to nikada nigdje nisam označio, a pogotovo ne na vašem ugovoru kad me vaš kolega nije pitao. A konkretne informacije nisam dobio ni od vas ovdje, niti u prigovoru, niti nigdje, stoga sam se odlučio na javno pitanje da svi znaju o čemu se radi i sa kakvom firmom imaju posla ( makar to vec znaju al ajde)
MOLIM ODGOVORITI NA OVA PITANJA( dok ne napravim upload ugovora ovdje) Ovako, kada Vaš korisnik želi produljiti ugovor sa istom ili sličnom tarifom u dućanu, VIP prodavač ga upoznaje sa svim stavkama na ugovoru, te ga prije potvrde određenih kućica ispituje, dal je isti upoznat sa time što označava, te želi li potrošač biti obavješten o novim uslugama proizvodima itd? Ili na prevaru sam označi što želi, ne zaklama ugovor, ne pojasni mi stavke u ugovoru već samo kaže to je ista tarifa imate 5 megabajta više, sve ostalo vam ostaje isto, noćna opcija itd itd. Ili pak ovi zakoni ne vrijede za ovu firmu ?
Razina korisnika 1
Može i jedno za ekipu, ukoliko Vaš korisnik nije u mogućnosti provjeriti trenutno stanje megabajta koje troši, koliko ga to košta, kada će ga to koštati, isti taj korisnik je dužan to podmiriti, ili imate pravilnik i zakon koji strogo kaže da potrošač mora imati uvid u potrošnju 0/24 ? Te ukoliko isti nema uvid u nešto što troši i naplaćuje mu se ludo, isto ne treba platiti?
Razina korisnika 3
@jedinstvenokorisnickoime isprike na oslovljavanju, nije namjerno 😉 Naravno da bi ti prodavač trebao pružiti sve potrebne informacije. Isto tako, vjerujem da obzirom da si upoznat sa svim, te vidim da znaš o čemu govoriš, onda vjerujem i da znaš da potpisivanjem ugovora pristaješ na Opće uvjete korištenja. Ako potpišeš bez čitanja istih, to je na vlastitu odgovornost. Uvjeti korištenja javni su i dostupni svima, te svaki korisnik ima pravo zatražiti ih i upoznati se sa svim jer se istog moraju pridržavati obje strane. Prodavač je također tu da te upozori na sve što je relevantno, te ti pruži dodatne informacije za sve što eventualno korisnik, odnosno kupac ne razumije. S druge strane vidim da spominješ stavke koje se uvijek mogu izmjeniti ovisno o korisničkim potrebama i željama, te se nadam da si za to već kontaktirao Službu za korisnike. Molim te da Zahtjev za zasnivanje pretplatničkog odnosa ne objavljuješ jer su na njemu tvoji pretplatnički, odnosno osobni podaci koji u svrhu zaštite istih, nisu dozvoljeni na forumu. Jedino ukoliko doista imaš potrebu objaviti sliku te smatraš da se na njoj nalaze dokazi, možeš, ali SVE osobne podatke treba ukloniti. Iako, na slici ne piše što ste komunicirali, što niste, To je onaj dio zbog kojeg sam te zamolila detaljnije informacije o samom događaju na koji imaš prigovor. Potrošačka prava ne osporavamo.
Razina korisnika 3
@jedinstvenokorisnickoime naravno da svaki korisnik treba imati mogućnost provjere potrošnje, te to može na različite načine. Putem Moj Vip usluge, pozivanjem Službe za korisnike, slanjem SMS poruke, preslušavanjem na govornom aparatu itd. Ovisno o kojoj je usluzi riječ. Potrošnja nakon istrošenih benefita obračunava se prema unaprijed definiranom cijeniku, ne po nečijoj subjektivnoj procjeni ili što god podrazumijevaš pod "naplaćuje mi se ludo" 🙂
Razina korisnika 1
Evo prva strana
Razina korisnika 1
druga strana, ne treba ni komentirati izracun tarife, već mi je tu trebalo biti sve sumjnivo, no vaš kolega je sam rekao da nezna zašto se to pojavilo, pa je on crtkarao malo kemijskom, to tak ide inače u ozbiljnim firmama na ugovorima.
Razina korisnika 3
@jedinstvenokorisnickoime kolega je isprintao zahtjev koji ne može korigirati niti mijenjati svojevoljno u sustavu. Tvoju kritiku na posljedice toga, kao što je ovo, ću svakako zabilježiti i hvala ti na tome!
Razina korisnika 1
i strana koju sam ja potpisao, nezaklamana isto kao i dvije prije te, zapravo, potpisan je prazan list papira, dok mi je jedino pokazan list papira broj 2. list papira broj 1 nikada vidio, i u tome slucaju niti sam mogao označiti da želim da me se obavještava o novim ponudama i akcijama, i isto tako nisam mogao označiti da ću provjeriti uvjete prodaje na internetu jer je to već označeno unaprije što se vidi iz dva identična X-a na tim kučicama za označavanje. Tako da mi objasnite kako je taj ugovor uopce valjan ? i molim bez uobicajenih ispraznih priča ao nam je na iskazanom nezadovoljstvu i ako su Vam pri produljenju pretplatničkog odnosa pružene informacije koje ne odgovaraju stvarnom stanju ističemo kako je prodajno osoblje kvalificirano i posebno dobro educirano o svim proizvodima i uslugama te ima precizne procedure koje je dužno poštovati, s naglaskom na pružanje točnih i preciznih informacija, no uz uvažavanje svih okolnosti uvijek postoji mogućnost nerazumijevanja odnosno krive percepcije s obje strane na što nažalost nije moguće utjecati."
Ajmo opet, za Vas ne vrijedi zakon ? Trgovac mora potrošaču omogućiti upoznavanje unaprijed sa svim uvjetima korištenja javnih usluga i te uvjete javno objaviti.
ili vaše vrijednosti? Oko 1000 Vipovaca ugrađuje u Vipnet svoje znanje, entuzijazam i kreativnost. Kako bismo ostvarili našu misiju i viziju, u svemu što radimo, vodimo se korporativnim vrijednostima:

Iskrenost. Poštenje. Odgovorni smo. Znamo da komunikacija ima važno mjesto u društvu i životu svakog pojedinca. Komuniciramo otvoreno i bez skrivenih namjera. Aktivno slušamo, dajemo i primamo povratne informacije. Ispunjavamo obećanja, bez kompromisa.

Jednostavnost. Težimo pametnim i jednostavnim rješenjima kako bismo pojednostavili život svojim korisnicima – internim i eksternim. Ako je nešto komplicirano, pojednostavit ćemo. Orijentirani smo prema rješenjima. Naš je stav pozitivan - sve je moguće!

Kvaliteta. Postavljamo si izazovne ciljeve i težimo izvrsnosti. To se osjeća u našim proizvodima, uslugama i podršci. Briga i o najsitnijem detalju čini sve što radimo drugačijim i boljim. Učimo iz vlastitog iskustva i kontinuirano rastemo.

Pomičemo granice. U trajnoj smo potrazi za novim idejama, novim rješenjima. Ne slijedimo druge. Neumorni smo. Preuzimamo rizik. Znatiželjni smo, istražujemo i predlažemo promjene. Posvećeni smo unapređenju cjelokupne komunikacije, danas i sutra.
Razina korisnika 1
Gledajte kako ja mogu znati koji su uvjeti i jesam li prisato na njih kada na iste nisam bio upućen, niti mi ih je vaš kolega pokazao, dokaz je list papira broj dva, na kojemu je VAŠ kolega označavao kemijskom olovkom stavke na računu, možete li mi pokazati gdje nedvosmisleno piše što nakon potrošnje podataka iz paketa? Ne možete jer ne piše, isto kao što ne možete provjeriti trenutno stanje paketa već da, na ludo šaljete poruke da se megabajti troše. Budite dobi pa mi provjerite trenutno stanje megabajta izvan paketa, tj. dajte mi link da si ja sam provjerim sa dva tri klika mišom.
Razina korisnika 1
@jedinstvenokorisnickoime kolega je isprintao zahtjev koji ne može korigirati niti mijenjati svojevoljno u sustavu. Tvoju kritiku na posljedice toga, kao što je ovo, ću svakako zabilježiti i hvala ti na tome! oprostite, niste me shvatili, ugovor je pravni dokument koji ima dvije strane, svaka strana potpisuje ugovor te je to sve transparentno. Vaš kolega mi nije prikazao prvu stranicu papira, te je na SVOJU ruku označio kučicu za prihvaćanje općih uvjeta te je sam označio kučicu za prihvaćanje da me se obavještava u vezi akcije i ponude, što čini ugovor ništavnim. Molim lijepo objasniti mi, zakoni za Vas ne vrijede ili mislite da ako prođe prođe?
Razina korisnika 1
Evo ovako možda nisam bio jasan, kako mogu znati što potpisujem kada sam potpisao prazan list papira? Budite ljubazni pa mi pokažite moj potpis ili moju kvačicu na tom listu papira, ili na tim poljima gdje se to bira. Kučice su označene prije, te se pod prisilom tjera potrošača na primanje promotivnog materijala, te ga se pod prisilom stavlja u situaciji da ispada da je upoznat sa uvjetima itd. Što je ilegalno po svim zakonima RH i EU
Razina korisnika 3
Tako je, ugovor postaje valjan tek nakon što da obje strane potpišu. Ako potpišeš nešto onda se podrazumijeva da pristaješ na ono što piše na Zahtjevu koji potpisuješ. Ugovor ne bi bio valjan da na njemu nisu navedeni tvoji osobni podaci, koji se nalaze na prvoj strani.
Razina korisnika 1
I na kraju krajeva, za sve one koji ovo čitaju, ako ne želite imati ovakvih problema, bez da vas optužuju da lažete itd. snimajte sve od ulaska u ducan do dolaska na šalter te samog razgovora i potpisivanje ugovora, te naravno odmah napomenite da ih snimate da imate dokaz, inace je sve rekla kazala... SLuzba za korisnike je odlična, još od kad su mi njih 15 rekli da ne moram fizicki iskopcati net da bi koristio nocnu opciju, do njih 7 koji me uvjeravaju da moram fizicki iskopcati modem poslje ponoći, i do dolaska u ducan gdje pitam vašu kolegicu gdje sam sklopio ugovor neka mi pokaze stavku na računu u kojoj piše da mi se potrošnjom megabajta iz paketa naplaćuje 25 kn 500mb, u odnosu na stari ugovor gdje se brzinja smanjivala, vaša kolegica , iz dućana u Zagrebu, Iblerov trg, govori sljedeće uz smijeh u lice, da gospodine pa to je normalno kad potrošite da vam se naplaćuje, makar sam istu upozorio da to nije slucaj sa proslim ugovorom. Tako da mi jednu daju jednu informaciju, drugi drugu, a treci me ni ne poslusaju. A na kraju sve razgovore imate snimljene i ne znam kako niste sami sebi smješni sa konstantim prebacivanjem krivice na drugoga. Pa tu i djete vidi da je ugovor u banani, vjerujem da vam je svaki takav, i da na prevaru korisnicima zavaljte unaprijed označene kučice bez njihove privole, što se zove zabluda, prisila, ili kako već
Razina korisnika 1
Tako je, ugovor postaje valjan tek nakon što da obje strane potpišu. Ako potpišeš nešto onda se podrazumijeva da pristaješ na ono što piše na Zahtjevu koji potpisuješ. Ugovor ne bi bio valjan da na njemu nisu navedeni tvoji osobni podaci, koji se nalaze na prvoj strani. Jel vi to ozbiljno ? Znači otvoreno priznajete da ne poštujete zakon. ? @jedinstvenokorisnickoime kolega je isprintao zahtjev koji ne može korigirati niti mijenjati svojevoljno u sustavu. Tvoju kritiku na posljedice toga, kao što je ovo, ću svakako zabilježiti i hvala ti na tome!
VAŠ SUSTAV JE OZNAČIO U MOJE IME NEŠTO ŠTO JA NISAM NIKDA OZNAČIO, NITI SAM IMAO PRILIKE TO VIDJETI PRI POTPISIVANJU, I KADA SAM TO SVE PRIMJETIO SAM VAM ODMAH PRIJAVIO, I VAŠA OBRANA JE BILA Žao nam je na iskazanom nezadovoljstvu i ako su Vam pri produljenju pretplatničkog odnosa pružene informacije koje ne odgovaraju stvarnom stanju ističemo kako je prodajno osoblje kvalificirano i posebno dobro educirano o svim proizvodima i uslugama te ima precizne procedure koje je dužno poštovati, s naglaskom na pružanje točnih i preciznih informacija, no uz uvažavanje svih okolnosti uvijek postoji mogućnost nerazumijevanja odnosno krive percepcije s obje strane na što nažalost nije moguće utjecati. ARE YOU FOR REAL? Sigurno ima pravnika koji će to rado riješiti, pogotovo kada ugovor kao takav pravni dokument mora biti identičan sa obadvije strane, pa budite dobri pa dajte vi svoju kopiju ovdje stavite da vidimo dal i na vašem ugovoru imate žbrljotine po tarifama i križić kružić. Ko da ja sada naprinatam neku stavku na ugovor i kazem da ta stavka vrijedi jer ste je vi potpisali, MAKAR JE NISTE NIKADA VIDJELI ? jeste vi ljudi normalni, pa varate sami ste priznali onom rečenicom, sustavno varate ljude
Razina korisnika 1
I pošto sam takav kakav jesam, ja ću vam prebaciti loptu na teren, evo to je sve kako vi kažete, dajte mi onda provjeriti koliko megabajta mi je ostalo prije nove naplate i koliko trenutno imam megabajta u funkciji. I reci nedvosmisleno, treba li korisnik u svakom trenu vidjeti potrošnju megabajta, koliko ih ima te koliko će ga to sve koštati ? Te što se dešava ako vaš korisnik nije u mogućnosti isto provjeriti nekoliko mjeseci? Ajde da i vi provjerite, nemrete, provjereno, al dajte i meni jer ja sam korisnik i nebum vas zvao svake 2 minute da mi provjerite megabajte? pa me zanima što i kako? dam vam i broj telefona i oib pa provjerimo, a nakon toga moze storno svih racuna od potisivanja ugovora jer u niti jednom trenu ja to nisam uspio provjeriti kao ni vi
Razina korisnika 1
Nema do VIPA ljudi, zovem službu za korisnike, javlja se najbolji tip tamo i nakon što sam mu objasnio situaciju pročitao ugovor koji sam i ovdje pokazao, VAŠ kolega je rekao da se radi o POVREDI ugovora i da PODNESEM PRIGOVOR. Jer mi nigdje nije rečeno što plačam i kada i kako, iliti uvjeti tarife mi nisu ispravno pokazani.
Razina korisnika 3
@jedinstvenokorisnickoime nismo u mogućnosti na ovaj način provjeravati tvoju potrošnju, transakcije niti općenito specifikaciju kao takvu. Ponavljam, sve što si potpisao se smatra da si i pročitao. Zato ukoliko ugovor sklapaš npr. daljinskom prodajom te ugovor putuje do tebe, a onda se vraća nama, imaš rok za odustajanje, kako bi mogao sve pročitati i upoznati se sa svim što te zanima i što je unaprijed definirano za obje strane. Na prodajnom mjestu Zahtjev ti se uručuje odmah i ne limitira ti se vrijeme potrebno za potpisivanje. Forum služi za javnu razmjenu mišljenja, što smo mi i napravili. Ukoliko korisnik ima konkretan prigovor koji se odnosi na njegovo iskustvo i nezadovoljstvo, to treba izraziti na unaprijed definiran način http://bit.ly/1rgoSRd. Na takav prigovor dobivaš povratno očitovanje na sve navedeno i provjereno prema tvojim pretplatničkim podacima koje u njemu navodiš, te Uputu o pravnom lijeku, ukoliko ne prihvaćaš odgovor.
Razina korisnika 1
Pazite korisnici VIPA da vam se ne dogodi slično, jer očito od ovakve službe za korisnike dobijete živčani slom. No dobro, niste u mogućnosti provjeriti ništa, stoga nemojte dovoditi ljude u zabludu. Zovem vas na telefon i tamo niste u mogućnosti provjeriti potrošnju. Tko je onda u cijelom VIPu nadležan za potrošnju ? nitko? a ne naplaćujete na ludo ? same od sebe poruke dolaze da se treba platiti, a kada vas pitam što trebam platiti i koliko onda se pravimo ludi. odlično.
A ja cu sad staviti novu stavku u ugovor kako ste i vi meni, i dal to znači da ste vi to pročitali i potpisali ili to samo znači da ste prevaranti, ostaviti ću korisnicima da vide.
Razina korisnika 1
I super vam ide statistika, od vas 30, 17 kaze jedno drugih 5 nešto drugo ,a nih ostalih 8 rade preko SC-a i pojma nemaju o ničemu. Sva sreća pa se razgovori snimaju pa se uvijek može poslušati što govorite i kakve se nebuloze prodajete. Mene samo zanima bi li priča bila ista da se sada zaputim u dućan sa kamerom i snimim sve ovo što tvrdim, a to je da sustavno varate ljude sa svojim označavanjem stavaka na ugovoru kako se vama sprdne, što je protivno zakonu. ( u tuđe ime možete jedino upravi vodovoda pisati) A kako je krenulo sklopiti cu novi ugovor i raskinuti ga cim ga sklopim ali cu evidentirati vaše postpuke u istome, npr. upozorenje na skrivene troškove, vaše upute kako da provjerim uvjete poslovanje, pojašnjenje svake stavke u ugovoru, ili nedostatak istih, pa vam onda i taj video priloziti u prigovoru, pa da nemrete reći ali ne znam što su vam rekli.
Kao da smo u vrtiću ljudi dragi, imamo ugovor i nema tu mislimo da vi mislite da ste znali ali mislimo da ne trebamo, ima crno na bijelo to i to košta toliko i toliko, sve ostalu su priče za malu djecu, pogotovo kada lažno predstavljate tarife i ne pokazujete potpuni ugovor već ono što želite i stranu za potpis
Razina korisnika 3
@jedinstvenokorisnickoime imaš poteškoća s provjeravanjem trenutnog stanja potrošnje i/ili preostalih jedinica u tarifi? Jesi prijavio to Tehničkoj podršci? To apsolutno ne znači da usluga kao takva nije dostupna, o kojoj god da je riječ.
Razina korisnika 1
Pa ako sam čekao jučer 30 minuta, da vaš kolega provjeri kod kolega i nadređenog, i nakon toga mi kaže da napišem prigovor, jer ni on niti ja ne možemo to provjeriti, a moramo biti u mogućnosti i jedan i drugi to provjeriti. To apsolutno znači da ni nemate tu uslugu, a kamoli da je dostupna. Molim vas, evo ako ocete javno stavim podatke, pa recite koliko mi je ostalo megabajta?
Razina korisnika 1
Just for fun, evo zovem tehnicku podrsku da mi oni kazu gdje se skriva famozna provjera megabajta
Razina korisnika 3
@jedinstvenokorisnickoime vidim da trenutno nema niti jednog korisnika na čekanju, te se nadam i vjerujem da ćete jednako brzo i detektirati uzrok, te alternativne načine za provjeru. Uvijek nastojimo da ih je više, kako bi izbjegli ovakve ili slične situacije 🙂

Odgovori